Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 ALL ] Procedura składania dołu silnika

Rafał85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 30 sty 2017, 15:07
Lokalizacja: wwa

Post autor: Rafał85 » 30 sty 2017, 20:03

Martin dziękuje ale to już mam u siebie w serwisówce :) i nie ma tam nic o skreceniu korb do wału chyba że coś na oczy mi się rzuciło ;) Programy mam u siebie te same

Labas ja po forach nie siedzę, niestety brak czasu a dziś to wyjątkowa sytuacja. Kiedyś się udzielałem i pomagałem teraz nie ma jak

Awatar użytkownika
labas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 843
Rejestracja: 15 maja 2009, 09:56
Lokalizacja: Pieniny

Post autor: labas » 30 sty 2017, 20:10

Labas ja po forach nie siedzę, niestety brak czasu a dziś to wyjątkowa sytuacja. Kiedyś się udzielałem i pomagałem teraz nie ma jak
Wysłałem na priv namiary na działającą ELSĘ

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 30 sty 2017, 20:10

ale niektórzy to chyba z PIS-u są :P no pełna życzliwość <awantura>
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 30 sty 2017, 20:31

ale ja pisałem na poważnie każde silniki składa się podobnie
są proste zasady które się stosuje grubość śruby szpilki daje sporo do myślenia

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 30 sty 2017, 20:42

Rafał85, chłopie weź sobie w alsie ustaw 3.7 z rocznika liftowego np 99 albo 00 i skręcaj. Przecież to jest to samo :P

Rafał85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 30 sty 2017, 15:07
Lokalizacja: wwa

Post autor: Rafał85 » 30 sty 2017, 22:26

Dobra dałem po kodzie silnika AKC i jest wszystko :) dzięki wszystkim, w środe operacja składanie :)

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 04 lut 2017, 16:10

Już widze jak poskręca na poliftowych opisach, szczególnie korbowody na przykład, które w przedlifcie i polifcie są zupełnie inne.

Z elsy można wyciagnac większość elementów, ale momenty dokręcania korb albo stopek głównych wału to czarna magia.

Dla mnie kluczowy jest moment dokręcania korbowodów, bo to najbardziej obciążone w silniku śruby. Dla silników przedliftowych to jest 30 Nm + 90 stopni (po długich przeszukiwaniu programów serwisowych i sladów części w etce ustalony). Ja swój motor skręcałem na 30 + 2x45 stopni. Działa, nic nie odpadło :)

Cała reszta (miski, rozrząd, głowica itd.) zgodnie z elsą.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl