Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

Modyfikacje i obsługa 3.0 TDI

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
justinos1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 156
Rejestracja: 04 gru 2011, 14:19
Lokalizacja: Chojnów

Post autor: justinos1 » 06 lut 2017, 05:36

Nie wiem co w niej padło ale remont kilka tysięcy złotych kosztował. Moc oscylowała koło 300km z tego co pamiętam, przebieg w okolicach 200tyś (ma ją od nowości) teraz przebieg w okolicach 300tyś i po zdjęciu chipa zero awarii.

Motostacja

Post autor: Motostacja » 06 lut 2017, 19:01

rafalr93 pisze:Jakoś nie mógł bym się przenieść z a8 do a5 , te plastiki trochę odstraszają . Jedyna myśl która mi się nasuwa jakość/komfort/cena to VW phaeton z 2011 można kupić za dobrą kasę a ogólnie komfort jak w A8
Nie chce VW bez szans, to już wole przy a8 zostać. Też nie jestem rad z przesadki A8->A5, ale ile mozna jeździć jednym autem ja juz mam 2 gą D3 i zaraz będą 4 lata jak kulam tym modelem.

Przeglądam inne autka i to fakt cięzko znależć coś godnego w zastępstwie na a8, na D4 się nie zdecyduje póki co, chce coś tańszego w eksploatacji i mniej awaryjnego wiec najbliżej mi do a5 która budową nie odbiega zbytnio od a4.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6034
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 06 lut 2017, 21:24

A co w 8T będzie mniej awaryjnego od D3 ?
Black Cars Matters

Motostacja

Post autor: Motostacja » 06 lut 2017, 23:06

Czy awaryjnego to nie wiem, ale mniej skomplikowane auto, tańsze części, potencjalnie niższe przebiegi, mniejsza masa więc podzespoły więcej wytrzymują, wolniej zużywają sie opony, hamulce, mniej pali, nowszy wygląd, brak pneumatyki no i sporo by wymieniać .

Na plus dla mnie dużo tańsze eskowe body niż do d3, części w uzywce blacharki światła moduły itp 3 razy tańsze niz do D3, a wartość auta 2 razy wyższa :)

Reasumując koszty utrzymania mysle że dużo dużo dużo niższe :) Zresztą to tylko auto zawsze można sprzedać.

Inter32
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 451
Rejestracja: 07 cze 2010, 16:32
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: Inter32 » 07 lut 2017, 10:27

Za dużo zakodowałeś sobie w głowie z tym przebiegiem,myślisz ze jak będzie miała mały to się nie zepsuje

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 07 lut 2017, 18:04

Popsuc to moze sie i nowe, ale jak kupisz auto z przebiegiem 100tys km to nie bedziesz wymienial lozysk, rozrzadow ( mowa o lancuchu) wtryskow , zawieszen, amortyzatorow, przetwornic w lampach czujnikow poziomowania, zaciskow i innych tego typu rzeczy ktore meczy przebieg. A5 jest sporo nowsze konstrukcyjnie nie posiada tak czulych modulow na bledy.

Motostacja

Post autor: Motostacja » 08 lut 2017, 00:00

Inter32, no dokładnie tak myślę :), mam znajomego który kupuje auta 2letnie przebiegi 50-60tyś ma je około 2 lat robi duże przebiegi i nigdy nic po za eksploatacja nie robił :) Obecnie posiada BMW F10 3 rok chyba leci no i ostatnio miał małą inwestycje w postaci wycieraczek do szyb, jeszcze nawet nie było w niej serwisu hebli tylko oleje.

O D3 książę bym mógł napisać mam 2 gi egzemplarz tego modelu i w zasadzie pewnie większość typowych usterek przerabiałem na przełomie ostatnich 3-4lat jak użytkuje to auto. Moze nie były to jakieś koszmarne usterki jednak nie przekonasz mnie że w A7 czy A5 padnie:
-mechanizm mmi
-czujniki poziomowani
-szczotki w urządzeniach elektrycznych v2
-uszczelniacze na zaciskach
-poduszki pod silnikiem
-wymiana modułu mmi przez niedrożny szyber
-moduł telefonu który wpływał na system audio i go rozłączało
-el klapa ilość cykli zabija silnik
-sterownik abs
-rozszczelniające matowiejące lampy tylne które kosztuja fortune do D3
itp itd

Przebieg i wiek robią swoje. Dużo oczywiście zależy tez od indywidualnego egz.

Może nie każdy o tym pisze na forum ale w przypadku D3 większość ćwiczy te same tematy i manewry.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl