![]() |
![]() |
Modyfikacje i obsługa 3.0 TDI
Nie chce VW bez szans, to już wole przy a8 zostać. Też nie jestem rad z przesadki A8->A5, ale ile mozna jeździć jednym autem ja juz mam 2 gą D3 i zaraz będą 4 lata jak kulam tym modelem.rafalr93 pisze:Jakoś nie mógł bym się przenieść z a8 do a5 , te plastiki trochę odstraszają . Jedyna myśl która mi się nasuwa jakość/komfort/cena to VW phaeton z 2011 można kupić za dobrą kasę a ogólnie komfort jak w A8
Przeglądam inne autka i to fakt cięzko znależć coś godnego w zastępstwie na a8, na D4 się nie zdecyduje póki co, chce coś tańszego w eksploatacji i mniej awaryjnego wiec najbliżej mi do a5 która budową nie odbiega zbytnio od a4.
Czy awaryjnego to nie wiem, ale mniej skomplikowane auto, tańsze części, potencjalnie niższe przebiegi, mniejsza masa więc podzespoły więcej wytrzymują, wolniej zużywają sie opony, hamulce, mniej pali, nowszy wygląd, brak pneumatyki no i sporo by wymieniać .
Na plus dla mnie dużo tańsze eskowe body niż do d3, części w uzywce blacharki światła moduły itp 3 razy tańsze niz do D3, a wartość auta 2 razy wyższa
Reasumując koszty utrzymania mysle że dużo dużo dużo niższe
Zresztą to tylko auto zawsze można sprzedać.
Na plus dla mnie dużo tańsze eskowe body niż do d3, części w uzywce blacharki światła moduły itp 3 razy tańsze niz do D3, a wartość auta 2 razy wyższa

Reasumując koszty utrzymania mysle że dużo dużo dużo niższe

Popsuc to moze sie i nowe, ale jak kupisz auto z przebiegiem 100tys km to nie bedziesz wymienial lozysk, rozrzadow ( mowa o lancuchu) wtryskow , zawieszen, amortyzatorow, przetwornic w lampach czujnikow poziomowania, zaciskow i innych tego typu rzeczy ktore meczy przebieg. A5 jest sporo nowsze konstrukcyjnie nie posiada tak czulych modulow na bledy.
Inter32, no dokładnie tak myślę
, mam znajomego który kupuje auta 2letnie przebiegi 50-60tyś ma je około 2 lat robi duże przebiegi i nigdy nic po za eksploatacja nie robił
Obecnie posiada BMW F10 3 rok chyba leci no i ostatnio miał małą inwestycje w postaci wycieraczek do szyb, jeszcze nawet nie było w niej serwisu hebli tylko oleje.
O D3 książę bym mógł napisać mam 2 gi egzemplarz tego modelu i w zasadzie pewnie większość typowych usterek przerabiałem na przełomie ostatnich 3-4lat jak użytkuje to auto. Moze nie były to jakieś koszmarne usterki jednak nie przekonasz mnie że w A7 czy A5 padnie:
-mechanizm mmi
-czujniki poziomowani
-szczotki w urządzeniach elektrycznych v2
-uszczelniacze na zaciskach
-poduszki pod silnikiem
-wymiana modułu mmi przez niedrożny szyber
-moduł telefonu który wpływał na system audio i go rozłączało
-el klapa ilość cykli zabija silnik
-sterownik abs
-rozszczelniające matowiejące lampy tylne które kosztuja fortune do D3
itp itd
Przebieg i wiek robią swoje. Dużo oczywiście zależy tez od indywidualnego egz.
Może nie każdy o tym pisze na forum ale w przypadku D3 większość ćwiczy te same tematy i manewry.


O D3 książę bym mógł napisać mam 2 gi egzemplarz tego modelu i w zasadzie pewnie większość typowych usterek przerabiałem na przełomie ostatnich 3-4lat jak użytkuje to auto. Moze nie były to jakieś koszmarne usterki jednak nie przekonasz mnie że w A7 czy A5 padnie:
-mechanizm mmi
-czujniki poziomowani
-szczotki w urządzeniach elektrycznych v2
-uszczelniacze na zaciskach
-poduszki pod silnikiem
-wymiana modułu mmi przez niedrożny szyber
-moduł telefonu który wpływał na system audio i go rozłączało
-el klapa ilość cykli zabija silnik
-sterownik abs
-rozszczelniające matowiejące lampy tylne które kosztuja fortune do D3
itp itd
Przebieg i wiek robią swoje. Dużo oczywiście zależy tez od indywidualnego egz.
Może nie każdy o tym pisze na forum ale w przypadku D3 większość ćwiczy te same tematy i manewry.