![]() |
![]() |
![]() |
[D3 05 4.2MPI/LPG ] Jakie rozmiar felg 20 czy 21 cali?
Ok Konrad :-) opony 275 pasują na felgi od 9j do 11j a zalecana (i najlepiej pasuje i wygląda) na 10j. Nie mówię że nie można ale moim zdaniem 265 byłoby idealniej.
jordan233,
Tam jest pewnie ze 2mm "mięsa" które trzyma kołnierz do centrowania felgi, dlatego jak już to tylko stalowe raczej w takim wydaniu. Miałem robić takie dla siebie ale ostatecznie poszły 25 i 30 :-D
jordan233,
Tam jest pewnie ze 2mm "mięsa" które trzyma kołnierz do centrowania felgi, dlatego jak już to tylko stalowe raczej w takim wydaniu. Miałem robić takie dla siebie ale ostatecznie poszły 25 i 30 :-D
Pczester pisze: Tam jest pewnie ze 2mm "mięsa" które trzyma kołnierz do centrowania felgi, dlatego jak już to tylko stalowe raczej w takim wydaniu. Miałem robić takie dla siebie ale ostatecznie poszły 25 i 30 :-D
do tej pory nie zauważyłem przeciwwskazań , wszystko jest jak należy - nie tylko ja na takich jeżdzę
![:)](https://a8team.pl/images/smilies/usmiech.gif)
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
danishow, Alu czy stalowe?
[ Dodano: 2017-02-08, 21:39 ]
Kołnierz na piascie ma coś 7-8mm więc tyle musisz zrobić miejsca w dystansie a więc 10-8 daje 2mm :-) fakt pierścień tylko centruje felge przy montażu a szpilki trzymają. Ale przy mocnym uderzeniu też trzyma. Ale skoro daje rade to wystarcza te 2mm ;-)
[ Dodano: 2017-02-08, 21:39 ]
Kołnierz na piascie ma coś 7-8mm więc tyle musisz zrobić miejsca w dystansie a więc 10-8 daje 2mm :-) fakt pierścień tylko centruje felge przy montażu a szpilki trzymają. Ale przy mocnym uderzeniu też trzyma. Ale skoro daje rade to wystarcza te 2mm ;-)
Gdybym mial patrzeć czy przy....e felgą to bym dystansów nie zakładał;), tak jak mówisz pierścień ma tylko centrować felgę.Pczester pisze:danishow, Alu czy stalowe?
[ Dodano: 2017-02-08, 21:39 ]
Kołnierz na piascie ma coś 7-8mm więc tyle musisz zrobić miejsca w dystansie a więc 10-8 daje 2mm :-) fakt pierścień tylko centruje felge przy montażu a szpilki trzymają. Ale przy mocnym uderzeniu też trzyma. Ale skoro daje rade to wystarcza te 2mm ;-)
Ty chcesz do ósemy stalowe dystanse wstawiać? ???????
O ile dobrze pamiętam to aluminium musi być odpowiednie do tego lub trzeba tulejki stalowe pod śruby zastosować. Mogę się mylić ale przy wadze naszych aut to chyba wskazane.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Forum Audi A8
- Posty: 16
- Rejestracja: 03 lut 2017, 19:16
- Lokalizacja: Wałcz
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3528
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
Czy 9J ET46 i dystans o którym piszesz jest mniej więcej odpowiednikiem 9J ET29?krzychu22.p1i pisze:Dla przykładu w D3 felga multispoke 20" ET46 9J opony były:
255/35
265/35
275/35
Przy ET46 wsadzali dystanse po 20-25mm. Musisz poszukać w dziale.
Wychodzi mi na to że powinna wyjść na zewnątrz dokładnie 17mm.
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Parametr ET podawany jest w milimetrach więc ET46 z dystansem 25mm zmienia się na ET21.maciu pisze:Czy 9J ET46 i dystans o którym piszesz jest mniej więcej odpowiednikiem 9J ET29?
Wychodzi mi na to że powinna wyjść na zewnątrz dokładnie 17mm.
A koło wychodzi na zewnątrz dokładnie tyle jaki założysz dystans
![:)](https://a8team.pl/images/smilies/usmiech.gif)
Przy felgach 9Jx20" ET46 i dystansach 20/25mm istotne mogą być też opony.
255/35R20 wejdą spokojnie i będzie świetnie ale przy 275/35ZR20 opona z tyłu może już niesmacznie wystawać.
Ja po samej zmianie opon z 265/35R20 na 265/35ZR20 musiałem zmienić dystanse z zestawu 20/25 na 17/20
![:/](https://a8team.pl/images/smilies/uoeee.gif)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-