![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 98 LPG ] Bilans przekładki automatu na manual
-
- Super Klubowicz
- Posty: 612
- Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
- Lokalizacja: Kielce
No, wygląda to naprawdę nieźle. Jeśli szukają sami części to super bo wtedy jest pewność że nie kupi się coś niepotrzebnego. Najlepsze byłoby to, aby odstawić to komuś i tylko czekać na odbiór a nie martwić się całą babraniną. Skontaktuję się z nimi dzisiaj albo jutro i zdam relację.
I`m the LPG master
- koziolek
- Super Klubowicz
- Posty: 469
- Rejestracja: 02 sty 2014, 00:39
- Lokalizacja: WLKP
spoko daj znać co i jak 
wiem jeszcze, że tu też zrobią to bardzo dobrze i w podobnych pieniądzach
http://genowefa-garage.pl/
Apo robił u nich swap silnika i skrzyni manual

wiem jeszcze, że tu też zrobią to bardzo dobrze i w podobnych pieniądzach
http://genowefa-garage.pl/
Apo robił u nich swap silnika i skrzyni manual

-
- Super Klubowicz
- Posty: 612
- Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
- Lokalizacja: Kielce
Rozmawiałem z "czornym". Ogólnie bardzo miły człowiek, doradzi, pomoże. Koszt robocizny 2000 netto. Wyciąga silnik do operacji, więc przy okazji można cały motor posprawdzać pod różnymi kątami. Mówił że robił już takie rzeczy i mój samochód akurat idealnie pasuje na takie przeróbki. Z terminami nie ma źle, mówił że pod koniec marca możemy się brać za robotę 
Skrzynia od 2.5 tdi spokojnie podejdzie 4 5 i 6 będzie tylko dłuższa - nawet lepiej.
2500 zł kosztuje sprzęgło wraz z dorabanym zamachem.

Skrzynia od 2.5 tdi spokojnie podejdzie 4 5 i 6 będzie tylko dłuższa - nawet lepiej.
2500 zł kosztuje sprzęgło wraz z dorabanym zamachem.
I`m the LPG master
-
- Super Klubowicz
- Posty: 612
- Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
- Lokalizacja: Kielce
Na pewno opiszę wszystko dokładnie, bo temat manuala na forum zawsze spotykał się z zainteresowaniem. Jesli wszystko będzie szło jak należy, to na przłomie wiosny / lata wóz będzie prowadzony na kanał 
Znalazłem takie coś i dzwoniłem do gościa. Bez skrzyni i sprzęgła chce 800 zł mniej.
http://allegro.pl/skrzynia-manualna-prz ... 44489.html

Znalazłem takie coś i dzwoniłem do gościa. Bez skrzyni i sprzęgła chce 800 zł mniej.
http://allegro.pl/skrzynia-manualna-prz ... 44489.html
I`m the LPG master
-
- Forum Audi A8
- Posty: 185
- Rejestracja: 22 sty 2015, 18:15
- Lokalizacja: Rzeszów
Cena bez rewelacji bez sprzęgła i skrzyni. Musiałbyś jeszcze dokupić wał, dyfer, sprzęgło, skrzynie z Q
Do tej przekładki lepiej kupić całe auto np.
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-2-5tdi-bfc-manual-anglik-tanio-okazja-v5c-ID6yGyLL.html
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-quattro-ID6yKGYh.html
Wiadomo że z Quattro trochę droższe, ale można wyrwać anglika w Q za niecałe 4tys. Jak masz dawać 3-2,5tys za graty to trochę bez sensu. Zawsze jest opcja przetestowania skrzyni itp. Wiem że to trochę szalone kupować całe A6, ale sami widzie że całe auta są niewiele droższe jak same graty na swap. Handlowałem swego czasu trochę anglikami na części,i sprzedając takie A6 na graty może się cała kasa wrócić i mamy części na swap za FREE

Do tej przekładki lepiej kupić całe auto np.
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-2-5tdi-bfc-manual-anglik-tanio-okazja-v5c-ID6yGyLL.html
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-quattro-ID6yKGYh.html
Wiadomo że z Quattro trochę droższe, ale można wyrwać anglika w Q za niecałe 4tys. Jak masz dawać 3-2,5tys za graty to trochę bez sensu. Zawsze jest opcja przetestowania skrzyni itp. Wiem że to trochę szalone kupować całe A6, ale sami widzie że całe auta są niewiele droższe jak same graty na swap. Handlowałem swego czasu trochę anglikami na części,i sprzedając takie A6 na graty może się cała kasa wrócić i mamy części na swap za FREE

Ostatnio zmieniony 16 lut 2017, 20:21 przez j3drek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
graty z a6 c5 - w dużej mierze podobno nie pasują - więc zakup całej budy dla wybieraka jest bez sensu
Oferta przekładki z allegro jest moim zdaniem dużo ciekawsza
Oferta przekładki z allegro jest moim zdaniem dużo ciekawsza
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Forum Audi A8
- Posty: 185
- Rejestracja: 22 sty 2015, 18:15
- Lokalizacja: Rzeszów
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Ale najwazniejszy osprzet jest , typu pedały , półoski , wybierak , pompa sprzegla , wysprzelik przewody hydrauliczne
Od a6 pasować nie będą , a skrzyni jest pod dostatkiem na allegro pod quattro
Od a6 pasować nie będą , a skrzyni jest pod dostatkiem na allegro pod quattro
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 824
- Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Generalnie to według mnie wszystkie detale związane z przekładką będą kosztować najdrożej. Problemem nie jest skrzynia, dyfer i wał (skrzynia z a6 z diesla, dyfer w komplecie, wał można przerobić swój). Te elementy nie będą kosztować więce na gotowo jak ze 2k
Najważniejsze są:
1. Łapy skrzyni
2. Wybierak
3. Półosie przednie
4. Pedały
5. Pompa sprzęgła wraz z przewodami
6. Koło zamachowe
Te rzeczy pasują tylko z A8 D2 i wychodziło ich tyle co na lekarstwo, można cos rzezbic z elementami z innych audi ale to będzie proteza która pewnie będzie się psuc lub uprzykrzać zycie. Znaleźć taki komplet jest mega ciężko i ceny za to są wysokie a dodatkowo trzeba przecież:
1. Kupic nowe sprzęgło (nie wiem ile kosztowało moje ale chyba cos około 1k)
2. Przeprogramować sterownik silnika
3. Pobawić się trochę z wiązkami jeśli nie chce się ich wymieniać
4. Przekodować sterownik o ile w ogole się da (chodzi o obsługę ESP jeśli się go ma i chce żeby dzialalo)
5. Uruchomić tempomat (jeśli się go ma) bo trochę elementów dołożyć trzeba
6. Przemyśleć sprawę chłodzenia oleju w skrzyni (bo jak się bierze skrzynię z A6 to nie ma przewodów chłodzących i całego osprzętu do tego)
7. Pobawić się z dekorami
8. Przekodować zegary (o ile w ogole się da)
Reasumując - część z powyżej wymienionych rzeczy to drobiazgi, część trzeba kupić, część trzeba urzeźbić - według mnie jeśli ktoś myśli że to szast prast i zrobione to się myli. Widziałem wykonanie tego swapa w Genowefie (jezdzilem autem apophisa po tym zabiegu) i powiem Wam, że miałem mieszane uczucia. Auto jechało, to fakt ale do jakości działania tego swapa w porównaniu z fabrycznym montażem miałem sporo zastrzeżeń (głównie chodziło o detale, które mnie osobiście zawsze najbardziej denerwują)
Najważniejsze są:
1. Łapy skrzyni
2. Wybierak
3. Półosie przednie
4. Pedały
5. Pompa sprzęgła wraz z przewodami
6. Koło zamachowe
Te rzeczy pasują tylko z A8 D2 i wychodziło ich tyle co na lekarstwo, można cos rzezbic z elementami z innych audi ale to będzie proteza która pewnie będzie się psuc lub uprzykrzać zycie. Znaleźć taki komplet jest mega ciężko i ceny za to są wysokie a dodatkowo trzeba przecież:
1. Kupic nowe sprzęgło (nie wiem ile kosztowało moje ale chyba cos około 1k)
2. Przeprogramować sterownik silnika
3. Pobawić się trochę z wiązkami jeśli nie chce się ich wymieniać
4. Przekodować sterownik o ile w ogole się da (chodzi o obsługę ESP jeśli się go ma i chce żeby dzialalo)
5. Uruchomić tempomat (jeśli się go ma) bo trochę elementów dołożyć trzeba
6. Przemyśleć sprawę chłodzenia oleju w skrzyni (bo jak się bierze skrzynię z A6 to nie ma przewodów chłodzących i całego osprzętu do tego)
7. Pobawić się z dekorami
8. Przekodować zegary (o ile w ogole się da)
Reasumując - część z powyżej wymienionych rzeczy to drobiazgi, część trzeba kupić, część trzeba urzeźbić - według mnie jeśli ktoś myśli że to szast prast i zrobione to się myli. Widziałem wykonanie tego swapa w Genowefie (jezdzilem autem apophisa po tym zabiegu) i powiem Wam, że miałem mieszane uczucia. Auto jechało, to fakt ale do jakości działania tego swapa w porównaniu z fabrycznym montażem miałem sporo zastrzeżeń (głównie chodziło o detale, które mnie osobiście zawsze najbardziej denerwują)
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
- koziolek
- Super Klubowicz
- Posty: 469
- Rejestracja: 02 sty 2014, 00:39
- Lokalizacja: WLKP
napisz coś więcej, co dokładnie było kiepskie ? chciałbym wiedzieć na co zwrócić uwagę przy przeróbceBugalon pisze:Widziałem wykonanie tego swapa w Genowefie (jezdzilem autem apophisa po tym zabiegu) i powiem Wam, że miałem mieszane uczucia. Auto jechało, to fakt ale do jakości działania tego swapa w porównaniu z fabrycznym montażem miałem sporo zastrzeżeń (głównie chodziło o detale, które mnie osobiście zawsze najbardziej denerwują)
-
- Super Klubowicz
- Posty: 612
- Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
- Lokalizacja: Kielce
Najbardziej właśnie martwi mnie punkt 5 i 6 czyli tempomat oraz chłodzenie. Reszta to sprawa rzekomo wsadów jeżeli chodzi o np. o ESP. Pompa sprzęgła rzekomo od Audi 80 pasuje i działa. Nowe sprzęgło to oczywista oczywistość, nie mam zamiaru kłaść używki, żeby potem znowu ściągać skrzynie i wymieniać. Z LUK-a kosztuje 1K a z sachsa 1.5K. Prowizory też za bardzo nie lubię, dlatego najprościej byłoby wszystko od innej S z manualem przełożyć, ale jest to rzecz jak wiemy trudno osiągalna. Jakie te detale? Kosmetyka w sensie wyglądu czy siało błędy, szarpało?
I`m the LPG master
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Nie pompa sprzęgła a wysprzęglik pasuje od a80 , pompa sprzęgła to grubszy temat - nowa około 1K , o używki trudno .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044