![]() |
![]() |
![]() |
[D3 05 ] Kalibracja zawieszenia
[D3 05 ] Kalibracja zawieszenia
Jak w temacie, chciałem zrobić kalibracje zawieszenia w mojej a8. Nie mam niestety Vaga, planuje zakup, ale wolałbym pierwszy raz tego nie robić sam.
Jest ktoś z Rzeszowa lub okolic co byłby w stanie to zrobić? Oczywiście mogę podjechać gdzie trzeba.
Będę wdzięczny... w razie w kontakt do mnie 668 670 058
Jest ktoś z Rzeszowa lub okolic co byłby w stanie to zrobić? Oczywiście mogę podjechać gdzie trzeba.
Będę wdzięczny... w razie w kontakt do mnie 668 670 058
Ostatnio zmieniony 12 lis 2017, 12:40 przez tomekRz, łącznie zmieniany 1 raz.
Częstochowa - jakbyś był i wszystko masz sprawne to 5-10minut przejazdem możesz wstąpić 

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
heh troszkę daleko, no chyba, że faktycznie będę jechał kiedyś... ale dzięki za odzew...wszystko niby sprawne, Autko nie spada, podnosi się, żadne niepokojące kontrolki się nie palą. Zastanawiam się tylko czy aby nie za często włącza mi się kompresor, bo czuję go lekko (zużyte gumki mocujące) i zawsze jak odpalam autko i ruszę to się załącza...oczywiście jak zatrzymuje się to się wyłącz np na światłach... Tak się włączy ze 2 - 3 razy i pożniej raczej spokój. Czy to normalne?
A i kiedyś jak wróciłem z pracy i zamykałem to zawsze psykło z przodu, teraz cisza
mam nadzieję, że to nie objaw nadchodzących problemów. Dodam że amorek po regeneracji bo spadło autko i kompresor także.
Z góry dzięki za odpowiedź.
A i kiedyś jak wróciłem z pracy i zamykałem to zawsze psykło z przodu, teraz cisza

Z góry dzięki za odpowiedź.
Jak nic się nie dzieje a auto stoi prosto to bym się tym nie przejmował i nie robił kalibracji. Chyba ze są jakieś odchylenia na którymś kole na prostym podłożu . Psykanie po zamknięciu to standard i różnie się to odbywa. Zawieszenie ustawia się do warunków w jakich znajduje się auto wiec i kompresor się włącza czasem. Można by jedynie sprawdzić po dłuższej podróży czy kompresor nie ma zbyt wysokiej temperatury i za często się nie włącza. Ale jak nie palą się kontrolki to na spokojnie 

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Jednak wczoraj psyklo na ulamek sekundy po zamknieciu. Kontrolki sie nie pala tylko jedna na zielono po odpaleniu ale to podobno dlatego ze jezdze na dynamic. Odchylenie na przednich kolach mam na prostym okolo 8 mm dlatego myslalem o kalibracji. Na oko kompletnie nie widac. Chcialbym sobie zakupic vcds-a z kabelkiem pod a8 moje. Mozecie kogos polecic? Albo prosze o info na priv. Chce sprawdzony program a nie jakied dziadostwo z alledrogo.
- Michall2107
- Forum Audi A8
- Posty: 139
- Rejestracja: 19 lis 2016, 21:50
- Lokalizacja: Podlasie
- Michall2107
- Forum Audi A8
- Posty: 139
- Rejestracja: 19 lis 2016, 21:50
- Lokalizacja: Podlasie
Czesc
Nie ma zdaczenia w jakim trybie jestes przed wejsciem w ustawienia adaptacyjne.
Auto po wywolaniu kanalu 1 tak czy inaczej ustawi sie w pozycji bazowej.
I w calej tej adaptacji chodzi o wyrownanie poziomu domyslnego z rzeczywistym bazowym
Po pomyslnej adaptacji auto przejdzie w wczesniej wybrany tryb.
pozdrowienia
Michal
Nie ma zdaczenia w jakim trybie jestes przed wejsciem w ustawienia adaptacyjne.
Auto po wywolaniu kanalu 1 tak czy inaczej ustawi sie w pozycji bazowej.
I w calej tej adaptacji chodzi o wyrownanie poziomu domyslnego z rzeczywistym bazowym
Po pomyslnej adaptacji auto przejdzie w wczesniej wybrany tryb.
pozdrowienia
Michal
pozdrawiam
Michal
Michal
A moze ktoś mi powiedziec dlaczego ten gość z drugiego filmiku wpisuje różne wartości dla kół? To o to w tym chodzi żeby komputerowi powiedzieć ile cm jest z tej strony ile z tej i on sam się wypoziomuje? Bo ja myślałem że trzeba wpisać wartości po prostu bazowe dla przedniej i tylnej osi i tyle hmm jak jestem w bledzie to mnie wyprostujcie 
PS :u mnie wszystkie koła stoją prosto oprócz tylnego prawego, jest 2 cm niżej od pozostałych. Tez musze wykonać adaptacje ale nie wiem czy poprawnie mi to wyjdzie i jak z tymi wartościami?

PS :u mnie wszystkie koła stoją prosto oprócz tylnego prawego, jest 2 cm niżej od pozostałych. Tez musze wykonać adaptacje ale nie wiem czy poprawnie mi to wyjdzie i jak z tymi wartościami?
Tak. Sterownik zna wartości bazowe. Twoim zadaniem jest wpisać te rzeczywiste/zmierzone aby tam gdzie trzeba obniżył a tam gdzie trzeba podniósł.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- Michall2107
- Forum Audi A8
- Posty: 139
- Rejestracja: 19 lis 2016, 21:50
- Lokalizacja: Podlasie
Wartości podawane przy adaptacji mają być od szczytu błotnika do osi piasty koła.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG