Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 4.2MPI ] Audi A8 D3 4.2 V8 BMF problem z błędami rę

elmagico
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 03 sty 2017, 12:18
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Post autor: elmagico » 23 lut 2017, 09:23

FOSS pisze:
szeryfisch pisze:Przeciez sterownik pokazuje o co biega...
W grupie 93 widac ze w okienku banku 2 nic nie ma = wartosc jest poza zakresem, to samo potwierdza starownik waląc błąd P0346 sygnał niezrozumiały = poza zakresem.
No i jeszcze wypadanie zapłonów na tej główce...

Reasumujac jest źle ustawiony rozrzad, nawet pewnie nie tyle rorząd ile łańcuch na napinaczu.
Do sprawdzenia.
Tak jak piszesz - rozrząd na tyle źle poskładany, że wypada poza zakres odczytów.
Kolega mechanik się nie popisał :/
Kolego foss mógłbyś mi wyjaśnić jak ma być prawidłowo ustawiona ta lewa głowica bo tam chyba leży problem ?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 23 lut 2017, 10:43

elmagico, wyslalem Ci PW

a tak gowli scislosci tak to powinno byc:

LEWA

ObrazekObrazek

PRAWA

ObrazekObrazek
to nie jest zwykły napęd...to

elmagico
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 03 sty 2017, 12:18
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Post autor: elmagico » 23 lut 2017, 15:14

jeszcze jedna sprawa panowie. Przeskanowałem dzisiaj kontrolery i takie błędy mi się ukazały . Czy ktos mógłby mi pomoc w rozkodowaniu tych błędów ?


2 Faults Found:
01875 - Backrest/Head Adjustment Button (E332); Down
003 - Mechanical Failure

01874 - Backrest/Head Adjustment Button (E332); Up
003 - Mechanical Failure

2 Faults Found:
01087 - Basic Setting Not Performed
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143)
010 - Open or Short to Plus

1 Fault Found:
02596 - Rear Brake Pads Worn
008 - Implausible Signal

1 Fault Found:
02276 - Quiescent Current Stage 5
000 - -

2 Faults Found:
01626 - Sensor for Parking-Aid; Front Right (G252)
009 - Open or Short to Ground

01627 - Sensor for Parking-Aid; Front Mid-Right (G253)
009 - Open or Short to Ground

Awatar użytkownika
uzlik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 259
Rejestracja: 19 sty 2015, 00:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: uzlik » 23 lut 2017, 17:26

Skopiuj i wklej do tłumacza w google i sam przeczytasz.

elmagico
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 03 sty 2017, 12:18
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Rozrzad

Post autor: elmagico » 23 lut 2017, 22:06

Obrazek


Rozrzad ustawiony poprawnie wszystko ok auto pracuje bardzo dobrze lecz teraz wyrzucili błąd prawego nastawnika . O co chodzi ? Sprawdzałem nastawnik w polach 91- 92 podczas jazdy . Wartości bank 1 +23 max bank 2 na - 19 czasami dochodzi do -20 przy podkładaniu. Wartości w 90-93 zbliżone do.zera. -3. Jakieś sugestie?
Obrazek

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 23 lut 2017, 23:41

Moim zdaniem uszkodzony nastawnik. Mozesz dac grupy 91-93?
Rozrzad poskładany na blokady? Czy dalej na pałe?
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

elmagico
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 03 sty 2017, 12:18
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

rozrz

Post autor: elmagico » 24 lut 2017, 00:25

Obrazek



Obrazek

zaraz wrzucę grupę 91

[ Dodano: 2017-02-24, 00:25 ]
Obrazek

Obrazek

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 24 lut 2017, 11:13

Nastawnik stoi. Albo uszkodzony, albo zatkany otwór olejowy.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
shark5856
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 110
Rejestracja: 28 maja 2016, 11:02
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: shark5856 » 24 lut 2017, 17:12

kolego z czystej ciekawości swojej, bo jestem również przed naprawa silnika - zapytam Cie ile w sumie kosztowała Cie regeneracja silnika.. wkur sie mozna jak wydałes tyle kasy na regeneracje a okazuje sie ze nastawnik do wymiany (2000ZŁ/SZT?)
Pozdrawiam ;)

elmagico
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 03 sty 2017, 12:18
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Post autor: elmagico » 24 lut 2017, 18:13

shark5856 pisze:kolego z czystej ciekawości swojej, bo jestem również przed naprawa silnika - zapytam Cie ile w sumie kosztowała Cie regeneracja silnika.. wkur sie mozna jak wydałes tyle kasy na regeneracje a okazuje sie ze nastawnik do wymiany (2000ZŁ/SZT?)
wiesz co w sumie chyba w 3 tys się zmieściłem z robotą kolega mi robił wszytko u mnie w garazu za robotę policzył 600 zł . + 240 szczelność i planowanie

uszczelki śruby łańcuszki cały zestaw X2 nastawnik na lewą głowicę (używka Ori 600zł) jeden popychacz ssący płyn chłodniczy nowa odma . i coś tam jeszcze . w sumie ok 3 tyś plus teraz kolejny nastawnik na prawą głowicę też ok 600 zł czyli wyjdzie 3800 zł z wymianą nastawnika na prawej głowicy . Straszny ten remont był już nawet nie chodzi o koszty ale zeby to wszytko ogarnąć massakra !!

[ Dodano: 2017-02-24, 17:51 ]
po przejechaniu 40 KM wrzuciłem Audi na kompa wyrzuciło mi kolejne błedy <hmm> <onie> :


4 Faults Found:

17981 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144)
P1573 - 004 - Open Circuit
16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake)
P0012 - 001 - Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded)
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1423 - 002 - Insufficient Flow
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2
P1411 - 002 - Insufficient Flow

po skasowaniu i odpaleniu silnika błędy nie wracają zostaje tylko błąd poduszki który jest akurat z tego co wiem mało istotny . auto w strasie zachowuję się bardzo dobrze obroty nie falują silnik pracuje płynnie ma duzo wiecej mocy niż przed remontem .

[ Dodano: 2017-02-24, 17:58 ]
Dodam ze mam wycięte katalizatory bo te dwa błędy chyba są od pompy powietrza ?

17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1423 - 002 - Insufficient Flow
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2
P1411 - 002 - Insufficient Flow

[ Dodano: 2017-02-24, 18:04 ]
Obrazek

a o to przyczyna takich wydatków <hihi> <hihi> <hihi>

[ Dodano: 2017-02-24, 18:13 ]
Obrazek

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 24 lut 2017, 19:45

elmagico pisze:Dodam ze mam wycięte katalizatory bo te dwa błędy chyba są od pompy powietrza ?

17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1423 - 002 - Insufficient Flow
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2
P1411 - 002 - Insufficient Flow
tak, posprawdzaj wężyki z tyłu silnika bo pewno się posypały w drobny mak przy robocie ze starości

elmagico
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 03 sty 2017, 12:18
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Post autor: elmagico » 24 lut 2017, 23:23

Duży ma to wpływ na funkcjonowanie auta ? Dokładnie za co to. Odpowiada?

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 24 lut 2017, 23:45

w sumie za nic. Dziala 90sec po uruchomieniu silnika, generalnie przedmuchuje spaliny, no i chyba katy sie szybciej nagrzewaja.
Jak juz wczesniej napisano wezyki do grzybków, albo wezyk do zaworka który nimi steruje.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

mmalinas
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 145
Rejestracja: 08 kwie 2016, 14:31
Lokalizacja: Ostrzeszow

Post autor: mmalinas » 28 lut 2017, 22:28

Witam Kolegow Klubowiczow

Wlosy sie jeza jak sie czyta ze mechanik ustawia rozrzad w BFM bez blokad czyli referencji.

Idealnie ustawiony bylby w kanale 93 na zero ale to zadko sie zdarza .

Na poznym do max 4° zachowuje sie dosyc leniwie w dolnym zakresie obrotow.

Na wczesnym do -3° reaguje spontanicznie na pedal gazu w dolnym zakresie obrotow.

Mam dwie A8 z BFM i ostatniu poprawialem po takim ustawianiu rozrzad.

Nie wiem jak to widzicie ale blokada obecnie kosztuje 160 PLN

http://archiwum.allegro.pl/oferta/bloka ... 94932.html

I ryzykowanie zniszczenia takiego silnika nie jest warta tej oszczednosci.

mam dostep do elsy ale po niemiecku ii VAS5054A gdyby potrzebne byly jakies informacje

Pozdrawiam

Michal

[ Dodano: 2017-02-28, 22:28 ]
Secondary Air

jest odpowiedzialny za szybsze rozgrzanie katalizatorow w fazie zimnego startu poprzez nasycenie mieszanki lenem i podniesienie temp spalania.
Sondy lambda reaguja wowczas czybciej na zmiany skladu spalin przy zimnym starcie.
pozdrawiam

Michal

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl