Kolego foss mógłbyś mi wyjaśnić jak ma być prawidłowo ustawiona ta lewa głowica bo tam chyba leży problem ?FOSS pisze:Tak jak piszesz - rozrząd na tyle źle poskładany, że wypada poza zakres odczytów.szeryfisch pisze:Przeciez sterownik pokazuje o co biega...
W grupie 93 widac ze w okienku banku 2 nic nie ma = wartosc jest poza zakresem, to samo potwierdza starownik waląc błąd P0346 sygnał niezrozumiały = poza zakresem.
No i jeszcze wypadanie zapłonów na tej główce...
Reasumujac jest źle ustawiony rozrzad, nawet pewnie nie tyle rorząd ile łańcuch na napinaczu.
Do sprawdzenia.
Kolega mechanik się nie popisał
![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI ] Audi A8 D3 4.2 V8 BMF problem z błędami rę
jeszcze jedna sprawa panowie. Przeskanowałem dzisiaj kontrolery i takie błędy mi się ukazały . Czy ktos mógłby mi pomoc w rozkodowaniu tych błędów ?
2 Faults Found:
01875 - Backrest/Head Adjustment Button (E332); Down
003 - Mechanical Failure
01874 - Backrest/Head Adjustment Button (E332); Up
003 - Mechanical Failure
2 Faults Found:
01087 - Basic Setting Not Performed
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143)
010 - Open or Short to Plus
1 Fault Found:
02596 - Rear Brake Pads Worn
008 - Implausible Signal
1 Fault Found:
02276 - Quiescent Current Stage 5
000 - -
2 Faults Found:
01626 - Sensor for Parking-Aid; Front Right (G252)
009 - Open or Short to Ground
01627 - Sensor for Parking-Aid; Front Mid-Right (G253)
009 - Open or Short to Ground
2 Faults Found:
01875 - Backrest/Head Adjustment Button (E332); Down
003 - Mechanical Failure
01874 - Backrest/Head Adjustment Button (E332); Up
003 - Mechanical Failure
2 Faults Found:
01087 - Basic Setting Not Performed
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143)
010 - Open or Short to Plus
1 Fault Found:
02596 - Rear Brake Pads Worn
008 - Implausible Signal
1 Fault Found:
02276 - Quiescent Current Stage 5
000 - -
2 Faults Found:
01626 - Sensor for Parking-Aid; Front Right (G252)
009 - Open or Short to Ground
01627 - Sensor for Parking-Aid; Front Mid-Right (G253)
009 - Open or Short to Ground
Rozrzad
Rozrzad ustawiony poprawnie wszystko ok auto pracuje bardzo dobrze lecz teraz wyrzucili błąd prawego nastawnika . O co chodzi ? Sprawdzałem nastawnik w polach 91- 92 podczas jazdy . Wartości bank 1 +23 max bank 2 na - 19 czasami dochodzi do -20 przy podkładaniu. Wartości w 90-93 zbliżone do.zera. -3. Jakieś sugestie?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
wiesz co w sumie chyba w 3 tys się zmieściłem z robotą kolega mi robił wszytko u mnie w garazu za robotę policzył 600 zł . + 240 szczelność i planowanieshark5856 pisze:kolego z czystej ciekawości swojej, bo jestem również przed naprawa silnika - zapytam Cie ile w sumie kosztowała Cie regeneracja silnika.. wkur sie mozna jak wydałes tyle kasy na regeneracje a okazuje sie ze nastawnik do wymiany (2000ZŁ/SZT?)
uszczelki śruby łańcuszki cały zestaw X2 nastawnik na lewą głowicę (używka Ori 600zł) jeden popychacz ssący płyn chłodniczy nowa odma . i coś tam jeszcze . w sumie ok 3 tyś plus teraz kolejny nastawnik na prawą głowicę też ok 600 zł czyli wyjdzie 3800 zł z wymianą nastawnika na prawej głowicy . Straszny ten remont był już nawet nie chodzi o koszty ale zeby to wszytko ogarnąć massakra !!
[ Dodano: 2017-02-24, 17:51 ]
po przejechaniu 40 KM wrzuciłem Audi na kompa wyrzuciło mi kolejne błedy


4 Faults Found:
17981 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144)
P1573 - 004 - Open Circuit
16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake)
P0012 - 001 - Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded)
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1423 - 002 - Insufficient Flow
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2
P1411 - 002 - Insufficient Flow
po skasowaniu i odpaleniu silnika błędy nie wracają zostaje tylko błąd poduszki który jest akurat z tego co wiem mało istotny . auto w strasie zachowuję się bardzo dobrze obroty nie falują silnik pracuje płynnie ma duzo wiecej mocy niż przed remontem .
[ Dodano: 2017-02-24, 17:58 ]
Dodam ze mam wycięte katalizatory bo te dwa błędy chyba są od pompy powietrza ?
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1423 - 002 - Insufficient Flow
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2
P1411 - 002 - Insufficient Flow
[ Dodano: 2017-02-24, 18:04 ]
a o to przyczyna takich wydatków



[ Dodano: 2017-02-24, 18:13 ]
tak, posprawdzaj wężyki z tyłu silnika bo pewno się posypały w drobny mak przy robocie ze starościelmagico pisze:Dodam ze mam wycięte katalizatory bo te dwa błędy chyba są od pompy powietrza ?
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1423 - 002 - Insufficient Flow
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2
P1411 - 002 - Insufficient Flow
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Witam Kolegow Klubowiczow
Wlosy sie jeza jak sie czyta ze mechanik ustawia rozrzad w BFM bez blokad czyli referencji.
Idealnie ustawiony bylby w kanale 93 na zero ale to zadko sie zdarza .
Na poznym do max 4° zachowuje sie dosyc leniwie w dolnym zakresie obrotow.
Na wczesnym do -3° reaguje spontanicznie na pedal gazu w dolnym zakresie obrotow.
Mam dwie A8 z BFM i ostatniu poprawialem po takim ustawianiu rozrzad.
Nie wiem jak to widzicie ale blokada obecnie kosztuje 160 PLN
http://archiwum.allegro.pl/oferta/bloka ... 94932.html
I ryzykowanie zniszczenia takiego silnika nie jest warta tej oszczednosci.
mam dostep do elsy ale po niemiecku ii VAS5054A gdyby potrzebne byly jakies informacje
Pozdrawiam
Michal
[ Dodano: 2017-02-28, 22:28 ]
Secondary Air
jest odpowiedzialny za szybsze rozgrzanie katalizatorow w fazie zimnego startu poprzez nasycenie mieszanki lenem i podniesienie temp spalania.
Sondy lambda reaguja wowczas czybciej na zmiany skladu spalin przy zimnym starcie.
Wlosy sie jeza jak sie czyta ze mechanik ustawia rozrzad w BFM bez blokad czyli referencji.
Idealnie ustawiony bylby w kanale 93 na zero ale to zadko sie zdarza .
Na poznym do max 4° zachowuje sie dosyc leniwie w dolnym zakresie obrotow.
Na wczesnym do -3° reaguje spontanicznie na pedal gazu w dolnym zakresie obrotow.
Mam dwie A8 z BFM i ostatniu poprawialem po takim ustawianiu rozrzad.
Nie wiem jak to widzicie ale blokada obecnie kosztuje 160 PLN
http://archiwum.allegro.pl/oferta/bloka ... 94932.html
I ryzykowanie zniszczenia takiego silnika nie jest warta tej oszczednosci.
mam dostep do elsy ale po niemiecku ii VAS5054A gdyby potrzebne byly jakies informacje
Pozdrawiam
Michal
[ Dodano: 2017-02-28, 22:28 ]
Secondary Air
jest odpowiedzialny za szybsze rozgrzanie katalizatorow w fazie zimnego startu poprzez nasycenie mieszanki lenem i podniesienie temp spalania.
Sondy lambda reaguja wowczas czybciej na zmiany skladu spalin przy zimnym starcie.
pozdrawiam
Michal
Michal