Witam
Przeczytałem większość wątków związanych z ASB. Przeważnie skrzynia gorzej pracuje na ciepłym silniku. U mnie jest odwrotnie.
Po nocy jak wrzucam na D jest dość mocne takie wyrwanie do przodu. Tak jakby auto chciało wystrzelić!!!! Na R już trochę łagodniej. Podczas jazdy na zimnym też czuć zmianę biegów.
Zupełnie inaczej sytuacja się ma na rozgrzanym silniku (skrzyni). Przełączenie na D czy R powoduje standardowe "rwanie" do przodu czy do tyłu. Podczas jazdy zmiana biegów jest praktycznie niewyczuwalna.
Żadnych błędów skrzynia nie pokazuje.
Olej niedawno zmieniany.
[D2 02 4.2PB/LPG ] mocne szarpnięcie na D
Dzięki wszystkim za porady.
Olej chyba ravenol - poprzedni właściciel wymieniał.
Poziom sprawdzę na dniach jak dojdzie kabel do vaga. Sprawdzę zgodnie z instrukcją.
Obroty faktycznie ok 1000 - więc może to faktycznie to.
Co do płyty sterującej to już muszę do jakiegoś magika podjechać.
Mam jeszcze jedno pytanie.
Przeglądam katalogi ZF z częściami i nie mogę znaleźć symbolu mojej skrzyni.
Tzn 5hp24 oczywiście jest ale kod to FUM nr 1058 020032.
Auto to 2002 4.2 wersja long, silnik AUW.
Olej chyba ravenol - poprzedni właściciel wymieniał.
Poziom sprawdzę na dniach jak dojdzie kabel do vaga. Sprawdzę zgodnie z instrukcją.
Obroty faktycznie ok 1000 - więc może to faktycznie to.
Co do płyty sterującej to już muszę do jakiegoś magika podjechać.
Mam jeszcze jedno pytanie.
Przeglądam katalogi ZF z częściami i nie mogę znaleźć symbolu mojej skrzyni.
Tzn 5hp24 oczywiście jest ale kod to FUM nr 1058 020032.
Auto to 2002 4.2 wersja long, silnik AUW.