Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 07 3.0TDI ] Jak wyłączyć kodowaniem kontrolkę klocków

maromko
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 62
Rejestracja: 30 mar 2016, 00:28
Lokalizacja: Melton Mowbray

Post autor: maromko » 11 mar 2017, 20:04

Robie to vcds z instrukcją z forum.
Jeżeli dobrze interpretuje podpowiedzi chodzi o to aby po każdym kroku w vcds wyciągnąć kluczyk ze stacyjki?
Otworzyc zaciski wyciągnąć kluczyk
Podać grubość warstwy sciernej wyciągnąć kluczyk
Zamknąc zacisk wyciągnąć kluczyk
Zrobić test w razie potrzeby
Dodam że błąd jest na fisie i w vcds jest info brak adaptacji (kalibracji) nie pamiętam, plus klocki liche. Po podaniu grubości klocków oba błędy w vcds znikają pozostaje tylko na fisie.
Coś pokrzaczylem to proszę o korektę

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 11 mar 2017, 21:37

Instrukcja po wymianie aby test został zaakceptowany musi być zakończony wyłączeniem zapłonu i zablokowaniem kierownicy. Ostatnio się nad tym glowilem u znajomego i z uszkodzoną blokada kierownicy nie da się poprawnie wymienić klocków z tyłu.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 01 maja 2017, 12:17

drago_o,
czyli wg twojej instrukcji na forum:

1. Podpinamy vcds otweiramy zacisk wychodzimy z vcds i wyciągamy kuczyk
Po udanej wymianie klocków:
-Podpinamy VCDS wpisujemy odpowiednie wartości i znowu wychodzimyz VCDS i teraz znowu kluczyk wyciagamy czekamy te 30s i kluczyk znowu w stacyjke odpalamy VCDS by zamknąć zaciski
Czy po prostu po wpisaniu grubosci klocków i przyjeciu wartości przez VCDS przechodzimy od razu do zamknięcia zacisków i wtedy zakańczamy program i wyciagamy kluczyk??

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 01 maja 2017, 12:21

Korzystałem przy tym z jakiejś instrukcji internetowej. Z dzisiejszego punktu widzenia zakodować grubość można w dowolnej chwili. A po zakończeniu wymiany i po zamknięciu zacisków należy wyłączyć zapłon i ZABLOKOWAĆ kierownicę aby wszystko zadziałało :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 01 maja 2017, 13:35

...i nie zapominajcie przed takimi procedurami podpiąć ładowarki do akumulatora, słabe lub niewystarczające napięcie może prowadzić do uszkodzenia sterownika !

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 01 maja 2017, 13:40

Szczerze to wykonywałem wszystkie kroki związane z VCDS'em na uruchomionym silniku bo w tym okresie miałem problem z prądem i nie chciałem aby go brakło :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 01 maja 2017, 13:59

Tak też można <okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl