[D3 FL ALL ] Wymiana tarcz
No wiesz, tarcze dedykowane do modelów z najwyższej półki też nie ma co porównywać z tarczami do starego modelu A8
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Chyba nie Dla przykładu miałem krótką przygodę z posiadaniem M6 i tarcze Textar z których nie do końca byłem zadowolony. A mój sąsiad do Lambo je zamawia i bardzo się z nich cieszy. Nie sądzę abyśmy korzystali z technologicznie podobnego produktu Tym bardziej, że on bardziej ekstremalnie ich używa.
Raczej pewnym jest dla mnie, że tolerancja "działu jakości" dla tych wyrobów jest diametralnie inna z racji przeznaczenia
Raczej pewnym jest dla mnie, że tolerancja "działu jakości" dla tych wyrobów jest diametralnie inna z racji przeznaczenia
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Poniewaz oba auta maja inna mase kolego, poniwaz R8 ma inny rozklad masy na osie.Lewian pisze:
Skoro R8 na torze poznań nie ma problemu z tarczami zimmermann to dlaczego A8 miałoby je mieć ?
Ale skoro dla Ciebie wszystkie tarcze sa z tego samego procesu technologicznego.
A dla kolegow ktorzy chca sie zapoznac z materialami polecam zapoznanie sie z
EN-GJL-150 bis EN-GJL-250 i norma DIN EN 1561
a kto bardziej ambitny i porusza sie w jezyku wroga zapraszam do lektury pracy doktorskiej
"Neue Konzepte für Leichtbau-Bremsscheiben auf Basis metallischer Werkstoffe "
Florian Füllgrabe z TU Darmstadt
pozdrawiam
Michal
Michal
A już Ci tłumaczę dlaczegodrago_o pisze:Chyba nie Dla przykładu miałem krótką przygodę z posiadaniem M6 i tarcze Textar z których nie do końca byłem zadowolony. A mój sąsiad do Lambo je zamawia i bardzo się z nich cieszy. Nie sądzę abyśmy korzystali z technologicznie podobnego produktu Tym bardziej, że on bardziej ekstremalnie ich używa.
Raczej pewnym jest dla mnie, że tolerancja "działu jakości" dla tych wyrobów jest diametralnie inna z racji przeznaczenia
To co kupuje Twój sąsiad do Lambo w pudełku Textar'a to produkt firmy SHW, Textar takich tarcz nie produkuje
Oczywiście, że nie wszystkie są z tego samego materiału czy procesu technologicznego ale te o których tu akurat mówimy czyli do A8 D2 takie właśnie są Bez względu na to czy Zimmermann robi to dla Audi czy dla ATE czy dla siebie to jest to ta sama tarczammalinas pisze: Ale skoro dla Ciebie wszystkie tarcze sa z tego samego procesu technologicznego.
dobrze Andrzej
wyslalem oficjalne zapytanie do Zimmermanna do Sinsheim w sprawie potwierdzenia produkcji dla ATE i roznic jakosciowych obu produktow .
Jak odpisza to wstawie to na forum dla potomnych.
Dodatkowo skontaktuje sie z kolegmi AUDI w Neckarsulm i spytam jaka firme zakladaja obecnie w Seri A8. Czyli kto zostal nominowany.
Ja osobiscie wspomagam dzial rozwojowy N/EA-312 Silniki OTTO V6 i V8 w Neckarsulm.
wyslalem oficjalne zapytanie do Zimmermanna do Sinsheim w sprawie potwierdzenia produkcji dla ATE i roznic jakosciowych obu produktow .
Jak odpisza to wstawie to na forum dla potomnych.
Dodatkowo skontaktuje sie z kolegmi AUDI w Neckarsulm i spytam jaka firme zakladaja obecnie w Seri A8. Czyli kto zostal nominowany.
Ja osobiscie wspomagam dzial rozwojowy N/EA-312 Silniki OTTO V6 i V8 w Neckarsulm.
pozdrawiam
Michal
Michal
raczej nie zostanie przekierowane
Zapytanie do Zimmermann'a
"
Hallo Zimmermann Team
mir wurde mitgeteilt das Sie auch die Bremsscheiben für die Firma ATE fertigen. Ist das Wahr?
Wo liegen dann die Unterschiede in den beiden Produkten von Ihnen und ATE z. B . Bremsscheiben für 0518 818 A8 4E 4.2 246kw Vorderachse.
Danke im Voraus für Ihre baldige Antwort
dipl. -Ing.
Michael Malinski
"
Odpowiedz
Zapytanie do Zimmermann'a
"
Hallo Zimmermann Team
mir wurde mitgeteilt das Sie auch die Bremsscheiben für die Firma ATE fertigen. Ist das Wahr?
Wo liegen dann die Unterschiede in den beiden Produkten von Ihnen und ATE z. B . Bremsscheiben für 0518 818 A8 4E 4.2 246kw Vorderachse.
Danke im Voraus für Ihre baldige Antwort
dipl. -Ing.
Michael Malinski
"
Odpowiedz
pozdrawiam
Michal
Michal
i tak ...uj rozumiem ze szwabskiego
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Dość logiczne, że nie udzielą informacji bo to tajemnice handlowe.
Dla ATE nie robią od września 2016 roku czyli wszystko się zgadza Dlatego też coraz więcej jest made in China, kiedyś China były tylko małe tarcze, najczęściej na oś tylną, ostatnio klient do Jaguara brał tarcze 385mm i były made in PRC, jak to zobaczyliśmy to odradziliśmy klientowi ich zakup.
Dla ATE nie robią od września 2016 roku czyli wszystko się zgadza Dlatego też coraz więcej jest made in China, kiedyś China były tylko małe tarcze, najczęściej na oś tylną, ostatnio klient do Jaguara brał tarcze 385mm i były made in PRC, jak to zobaczyliśmy to odradziliśmy klientowi ich zakup.
Aha No to nasuwa się pytanie, skąd taka informacja kolego Lewian?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Nie ma co drazyc mysle.
Kazdy ma swoje doswiadczenie i wierze ze Anrzej tez ma swoje.
Dobrze ze koledzy uslysza rowniez pozytywne opinie o Zimmermann'ie.
Pytanie czy Anrzej bylby taki mily i podzielil sie z nami swoim doswiadczeniem montazowym.
Na jakie kroki montazowe musimy uwazac i jakie prace dodatkowe sa konieczne do prawidlowego montazu systemu hamulcowego w D3
Jako KLUB i Forum wzbogaci to i tak obszerna juz baze wiedzy o tym modelu.
Andrzej dziekuje z gory i chetnie poczytam.
Kazdy ma swoje doswiadczenie i wierze ze Anrzej tez ma swoje.
Dobrze ze koledzy uslysza rowniez pozytywne opinie o Zimmermann'ie.
Pytanie czy Anrzej bylby taki mily i podzielil sie z nami swoim doswiadczeniem montazowym.
Na jakie kroki montazowe musimy uwazac i jakie prace dodatkowe sa konieczne do prawidlowego montazu systemu hamulcowego w D3
Jako KLUB i Forum wzbogaci to i tak obszerna juz baze wiedzy o tym modelu.
Andrzej dziekuje z gory i chetnie poczytam.
pozdrawiam
Michal
Michal
Żadna tajemnica, instrukcje znajdzie np tu: https://hamulcesklep.pl/montaz-tarcz
Jeżeli będą jakieś pytania odnośnie tego to służę pomocą.
Wierzę, że skoro my w tylu A8'mkach nie mieliśmy najmniejszych problemów z hamulcami to i wam się uda z nimi wygrać
Jeżeli będą jakieś pytania odnośnie tego to służę pomocą.
Wierzę, że skoro my w tylu A8'mkach nie mieliśmy najmniejszych problemów z hamulcami to i wam się uda z nimi wygrać