części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 99 LPG ] Lewe powietrze przez pokrywę zaworów?

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

[S8 D2 99 LPG ] Lewe powietrze przez pokrywę zaworów?

Post autor: pavel44 » 10 mar 2017, 10:03

Czy jest możliwe aby silnik zasysal lewe powietrze przez pokrywę zaworów?
xyz

bawół1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 19 lis 2016, 05:54
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: bawół1 » 11 mar 2017, 12:39

Według mnie tak. Jeśli dekiel lub skrzynia korbowa nie jest szczelna zawór PCV nie domyka się . Gdy go wyjmiesz i będziesz zasysał nie zamknie się dopóki drugi króciec nie przymkniesz. Stąd jeśli dekiel jest nieszczelny to poprzez skrzynię korbową i dalej zawór PCV zasysa powietrze.

monster_1973
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 116
Rejestracja: 11 maja 2014, 07:18
Lokalizacja: DE Hessen

Post autor: monster_1973 » 15 mar 2017, 17:08

Jeśli dekiel byłby nieszczelny, to olej wylewałby się litrami. Dziwny pomysł z tym zasysaniem powietrza, ale kto wie.

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 15 mar 2017, 19:12

Z drugiej strony jakby nie patrzeć jak wyciągnie się bagnet bądz odkręci się korek wlewu oleju to silnik zmienia swoją pracę.
xyz

monster_1973
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 116
Rejestracja: 11 maja 2014, 07:18
Lokalizacja: DE Hessen

Post autor: monster_1973 » 15 mar 2017, 19:48

pavel44 pisze:Z drugiej strony jakby nie patrzeć jak wyciągnie się bagnet bądz odkręci się korek wlewu oleju to silnik zmienia swoją pracę.
Jeśli znacząco zmienia obroty, to masz uszkodzoną odmę.

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 15 mar 2017, 20:26

monster_1973 pisze:
pavel44 pisze:Z drugiej strony jakby nie patrzeć jak wyciągnie się bagnet bądz odkręci się korek wlewu oleju to silnik zmienia swoją pracę.
Jeśli znacząco zmienia obroty, to masz uszkodzoną odmę.
Czy ja wiem. U mnie się nie zmienia nic przy odkreconym korku
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

monster_1973
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 116
Rejestracja: 11 maja 2014, 07:18
Lokalizacja: DE Hessen

Post autor: monster_1973 » 15 mar 2017, 22:25

pb41ns pisze:
monster_1973 pisze:
pavel44 pisze:Z drugiej strony jakby nie patrzeć jak wyciągnie się bagnet bądz odkręci się korek wlewu oleju to silnik zmienia swoją pracę.
Jeśli znacząco zmienia obroty, to masz uszkodzoną odmę.
Czy ja wiem. U mnie się nie zmienia nic przy odkreconym korku
To dobrze, jak sądzę.

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 15 mar 2017, 23:49

pb41ns pisze:Czy ja wiem. U mnie się nie zmienia nic przy odkreconym korku
To podeirzyj korekty po odkręceniu korka. Ale to w ramach ciekawostek już bo trudno o taką dziurę w pokrywie zaworów ;) hehe
U mnie problem ogólnie jest tego typu, że jak kupiłem audi to borykałem się z problemami takimi jak: wolne spadanie obrotów po wciśnięciu sprzęgła podczas zmiany biegów (przez chwilę nawet wzrost), delikatne falowanie obrotów na jałowym, brak mocy do 3 tyś obrotów, strzelanie w wydech gdy silnik schodził z obrotów podczas ssania. Większość problemów została usunięta w wwyniku wymiany wszystkich podciśnień i czyszczenia przepustnicy. W 100% procentach problemy ustały po wizycie u najbardziej polecanego mechanika na tym forum. Jednak w ostatnim czasie wszystkie problemy powróciły i pomysłów brak.
xyz

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl