[D2 FL ALL ] Cewki z nowszego silnika
martin_rs4, tylko z tego co się orientuję on ma inny silnik (co najmniej 310KM) i tam pokrywy mogą być inne.
U mnie cewki są BERU te najdłuższe i najdroższe na 3 piny, chce wywalić moduły i wstawić cewki na 4 piny, które z tego co wiem są krótsze.
Nie chce żadnych przedłużek na świecy (jak do malucha) bo świeca nie będzie miała całej porcelany osłoniętej a tam może skakać iskra.
Dlatego chce konkretnego info bo nie wiem czy kupić same wtyczki i szukać cewek czy szukać dodatkowo dekli.
U mnie cewki są BERU te najdłuższe i najdroższe na 3 piny, chce wywalić moduły i wstawić cewki na 4 piny, które z tego co wiem są krótsze.
Nie chce żadnych przedłużek na świecy (jak do malucha) bo świeca nie będzie miała całej porcelany osłoniętej a tam może skakać iskra.
Dlatego chce konkretnego info bo nie wiem czy kupić same wtyczki i szukać cewek czy szukać dodatkowo dekli.
Ja cos takiego bede robil ale nie wiem kiedy. Problemem sa fajki cewek. Danishow pokazywał mi te cewki na zlocie w slesinie. Porównywałem je z cewkami od ABZ (mialem na zapasie - zreszta zawsze mam dwie sztuki razem z fajkami). Roznica w dlugosci fajek od poziomu pokrwy zaworow liczac była spora (na oko około 2 centymetrów). Tematu dalej nie bedałem (bo nie wiem czy ta krotsza fajka da radę sięgnąć do czubka swiecy - nie bylo jak tego zmierzyc. Generalnie to jeśli cewka zapnie się na swiecy z wyraznym kliknieciem to powinno byc ok, ale tego nie sprawdzalismy.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
Bugalon, No na mój rozum jeżeli cewka jest 2 cm krótsza to nie zapnie się na świecy na pewno. Rozwiązaniem może być przedłużka świecy ( na allegro widziałem że jest coś takiego) ale wtedy porcelana nie będzie osłonięta i iskra może skakać powodując jakieś błędy i nie równą pracę. Gdzieś obiło mi się o uszy, że należy zmienić pokrywy zaworów - ale to nie potwierdzone w 100% dlatego pytam Was.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 9
- Rejestracja: 17 sty 2016, 15:19
- Lokalizacja: Lubuskie
przynajmniej w polifcie nie ma to znaczenia , cewki siedza sztywno bez adapterów które maja zapewne tylko wplyw na estetykę, poza tym mocowanie ich jest jednorazowe (jak dla mnie, po ichddemontazu nie beda nadawac sie do powtórnego założenia plastyk z ktorego maja zrobione koncówki wchodzące w gwint po oryginalnych cewkach jest fatalny) lepiej jak by były przykręcane jak oryginalne cewki by bez problemu moc je pozniej zdemontowac (mozna by tak zrobic rzewiercic i tyle) do polifta wsadzilbym pokrywy z d3 i było by ładniej + osłonki czerwone i to już w ogóle baja
bądź sobą, wariatów też lubią
Panowie kupował któryś z Was ostatnio nowe cewki ? Mowa o tych z d3. Wiecie może jaką rezystancję powinna mieć ?
Pomijając te z końcówką T polecacie lub odradzanie jakieś ? Jest ich tyle na rynku , że nie chciałbym strzelić babola przy zakupie.
Pomijając te z końcówką T polecacie lub odradzanie jakieś ? Jest ich tyle na rynku , że nie chciałbym strzelić babola przy zakupie.
90 NG, 90 NG, c4 AAH, a4 AVF, coupe ABC, s6 AEC, B4 ABC q, A4 ADR i Allroad AKE, A8 AUW i A4 AFN