Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 95 4.2PB/LPG ] Wyje skrzynia filmik

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

[D2 95 4.2PB/LPG ] Wyje skrzynia filmik

Post autor: chicken20091986 » 27 mar 2017, 12:36

Witam
Na filmiku słychać wycie ze skrzyni tylko wystarczy dołożyć nogę do gazu w przedziale od 70 do 120km/h
Reszta dzwieków to przypadkowe nierownosci jezdni. Jadac na 2 czy na 4 z ta sama predkoscia nie zmienia czestotliwości dzwieku.
Miał ktoś tak ? Co to może tak wyć

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 27 mar 2017, 19:46

W skrzyni jest mnóstwo łożysk i każde z nich może dawać takie odgłosy, ja stawiam na przedni dyfer. Sprawdź poziom oleju i czy przypadkiem nie masz tam jakiegoś wycieku.

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 27 mar 2017, 19:52

Dyfer zmieniałem i dalej wyje . A może to być hydrokinetyka sprzęgła?

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 27 mar 2017, 20:04

chicken20091986 pisze:A może to być hydrokinetyka sprzęgła?
Raczej nie, któreś z łożysk ewidentnie napitala <bezradny>.


I pytanko z innej beczki, dyfer wymieniałeś na zamontowanej skrzyni? Dużo było z tym roboty? Pytam ponieważ chcę u siebie zmienić na krótsze przełożenie <amasz>

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 27 mar 2017, 20:50

Nic trudnego w 4hp24a CML dojście jest od prawego koła jedyne co musimy odkręcić to wydech ten kawałek rury od kolektora wydech do kat. dalej to już tylko śrubki .

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 27 mar 2017, 22:22

Jak dokonałeś regulacji położenia wałka ataku i koła talerzowego?
To są dobrane pary z grawerowanymi numerami par i korekcjami ustawień od nominału. Tolerancja ustawienia ataku to ZTCP 0,05 mm
Precyzja = cichobieżność.
Kot też jest Quattro

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 28 mar 2017, 06:17

Ukaniu pisze:Jak dokonałeś regulacji położenia wałka ataku i koła talerzowego?
To są dobrane pary z grawerowanymi numerami par i korekcjami ustawień od nominału. Tolerancja ustawienia ataku to ZTCP 0,05 mm
Precyzja = cichobieżność.
Nic nie dobierałem wymontowałem ze swojej starej skrzyni i po montarzu nic się nie zmieniło . Tak że nic nie odbiega od nominału.

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 28 mar 2017, 07:37

Sprawdziłeś ślad pracy zębów farbą?
Zmierzyłeś wysokość starego mechanizmu różnicowego co by choć wiedzieć, że on w łożyskach obudowy nie jest skrajnie za ciasny/luźny?
Kot też jest Quattro

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 28 mar 2017, 09:35

Ale się tego mechanizmu czepiłeś przecież ci pisałem że to nie on wyje . Stary nie wył w starej skrzyni a po jego montarzu nic sie nie zmienilo. Szukam innej przyczyny

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 28 mar 2017, 10:04

Czepiam się bo robisz to źle. Potem kto przeczyta i będzie wymieniał koła talerzowe przedniego dyfra na zasadzie weź i przełóż.
No chyba, że ja nadal nie rozumiem tej Twojej procedury.
Kot też jest Quattro

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 28 mar 2017, 11:05

Najlepiej takie rzeczy wymieniac kpl a potem podkladki regulacyjne. Tylko nowy uszczelniac wałka atakujacego kosztuje tyle co demontaz skrzyni.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 28 mar 2017, 12:34

chicken20091986 pisze:Ale się tego mechanizmu czepiłeś przecież ci pisałem że to nie on wyje . Stary nie wył w starej skrzyni a po jego montarzu nic sie nie zmienilo. Szukam innej przyczyny
Wałek został stary i korpus został stary. Jezeli też łożyska wymieniałeś to podkładki pod łożyska trzeba dobrać. Zrobić to jest bardzo cięzko , tak aby dobrze hulało.

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 29 mar 2017, 09:25

Spróbuje tylny dyfer sprawdzić bo mocno wali po dodaniu gazu

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 29 mar 2017, 15:53

Ukaniu pisze:Czepiam się bo robisz to źle. Potem kto przeczyta i będzie wymieniał koła talerzowe przedniego dyfra na zasadzie weź i przełóż.
No chyba, że ja nadal nie rozumiem tej Twojej procedury.
Ukaniu dobrze pisze. Wypozycjonowanie bebechów dyfra nie jest takie proste.
Wymiana samych podkładek to też nie jest kompletna procedura.
By zrobić to dobrze to jest sporo zabawy. Sporo ćwiczyłem na dyfrach w jeep'ach.
DANKI itp. sprawy.

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 29 mar 2017, 16:39

Nie twierdzę że nie ma racji co do wymiany lub podmianki na inny z innej skrzyni . Lecz szukam elementu który tak wyje . A nie jest to dyfer przedni! ponieważ po montażu drugiego tak jaki i przed wycie występuje nadal i nic się nie zmieniło.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl