Cześć i czołem!
Było:
Audi B4 Avant 2.0 ABK / Passat B5 / Avensis T25
Jest:
Audi A6 C5 Sedan 1.8T AJL
Rok 1998r na forum https://a6klub.pl
[center]Wyposażenie:[/center]
-skórzana kierownica S-line
-ori xenony
-pelny FIS
-el. regulacja foteli
-4x el. szyby
-el. lusterka z podgrzewaniem
-VAG
-6 poduszek powietrznych
-ABS
-fotele regulowane elektrycznie
-podgrzewane lusterka
-centralny zamek sterowany z pilota
-drewniane okładziny
-klima 2-st.refowa
itd. itd.
[center]Modyfikacje Doc:[/center]
- Felgi 17'' RS6
- Opony 225/45/17
- Obudowy chrom lusterek In-Pro
- Ringi w zegarach
- Audi Concert II
- Emulator zmieniarki
- Postojówki LED W5W T10 5 SMD
- Ramki chromowane do tablicy
- Telefon
- Dolny grill
- Emblemat S-Line
- Lampy tylne diodowe In-Pro
- Wskaźnik doładowania do turbiny
- Moduł DRL (Daytime running light)
- Regeneracja FIS
- Malowanie blendy.
- Boost, wskaźnik ciśnienia turbo.
[center]Wymiana / eksploatacyjne / koszty - Doc:[/center]
- Olej
- Sprzęgło
- Wentylatora w klimie
- Wymiana rozrządu
- Klocki
- Świece
- Wahacze
- 4 amortyzatory
- Maglownica
- Pompa wspomagania
- Filtry
- Mikrostyk do zamka
- Wymiennik katalizatora
- Wymiana wyświetlacza LCD "FIS"
- Regenerację xenonów
- Tarcze hamulcowe (przód i tył)
- Rozrząd silnika
itd.
[center]Modyfikacje w planach:[/center]
- hmm nie wiem
------------------------------------------------------------------------
[center]
Modyfikacje
Oto nowy film "Doc'a"
Spójrz... włącz sobie dźwięk i ustaw jakość (HD) 720b lub 1080b z filmem w youtube.
<iframe width="853" height="480" src="http://www.youtube.com/embed/DC9Twf5Yxds" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
[/center]
[center]Kolejne modyfikacje:[/center]
Nowe, zmienione, bardzo dobre głośniki Hertz DSK 165.
Do tego stare, oryginalne wysokotonowe zostawiłem. Poza tym... zmieniłem tylko kondensatory "stałe", unipolarne - MKP. Pojemność 4.7uF.
3 dni temu...
Mój montaż - LED Neon Flex - światła dzienne (bez homologacji).
W środku jest moduł. Kolo 'biały' (światła dzienne) i 'pomarańczowy' (kierunkowskaz)
Jak to wygląda / rozmiary itd.
Montaż.
Bierzemy reflektory, zdejmujemy przód...plastikową osłonę.
Plastikowej osłonie znajduję się chromowa otoczka.
Wyjmujemy ją. Następnie przykręcamy do niej plastikowe mocowania które znajdują się w zestawie. Po zamocowaniu uchwytów zakładamy neon led.
Kiedy neon jest zamocowany do otoczki sprawdzamy czy świeci podłączamy do 12v.
Jeżeli jest wszystko ok składamy lampy i możemy je montować do auta
Poniższe moje zdjęcie jest zrobione po złożeniu lamp i tak to wygląda.
Na koniec... wkładamy reflektor w naszym aucie. Bierzemy lutownice i ...
Kabel z neon'em led jako masa - kolor czarny, kabel czerwony (+12v) jako światła dzienne, kabel żółty z kierunkowskazem (dajemy do +12 z żarówką).
--------------------------------------------------------------
c.d.n.
A6 C5 1.8T 180KM AJL sedan - Film HD
- Doc
- Administrator
- Posty: 43
- Rejestracja: 28 kwie 2009, 21:40
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2006
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Legionowo
A6 C5 1.8T 180KM AJL sedan - Film HD
Ostatnio zmieniony 21 lut 2021, 04:11 przez Doc, łącznie zmieniany 1 raz.
2009-04-28 godzina 21:40 - założyciel forum A8Team.PL. Ps: Polecam iParts.pl
- Doc
- Administrator
- Posty: 43
- Rejestracja: 28 kwie 2009, 21:40
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2006
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Legionowo
Arku... coś Ty. Spójrz, dokładnie to samo. Nie w nocy.
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/CqFcJcpzl7E" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
-----------------------------------------------------
Wcześniej zrobiłem inną modyfikacje którą mam...
Moduł DRL, światła do jazdy dziennej.
Komplet:
1szt. - Moduł DRL
1szt. - Wiązka przewodów z wtykiem dł. 1m - czysta gruba miedź - gruba izolacja
5szt. - Złączek szybkozaciskowych do przewodów
2szt. - Konektorów (Masa, Plus)
1szt. - Instrukcja
+
1szt. - Taśma izolacji
[center]
[/center]
Troszkę mnie wkurzyły te światła.... cały czas trzeba zapalić światła, wyłączyć, włączyć, wyłączyć, włączyć. To jest głupie... musi się w końcu rozwalić przełącznik, xenon lub tylne lampy. A już nie powiem o alternatorze lub akumulatorze
Teraz jak to wygląda z modułem ...
Włączysz silnik (pstryk ) są światła (tylko 7V, ori żarówki h7)
Wyłączysz silnik (8sek, pstryk) są już wyłączone światła.
Jeśli masz wyłączony silnik to leci poboru prądu 12V ( to jest normalne ). Zapalisz silnik, leci pobór 13V, 14V, 15V... i już same się włączają światła (ok 7V).
I teraz dalej... Pstrykniesz przełącznik (oczywiście ORI) i już jest wyłączony moduł ;-).
Tak to wygląda
Fotka "osohozi".
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/CqFcJcpzl7E" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
-----------------------------------------------------
Wcześniej zrobiłem inną modyfikacje którą mam...
Moduł DRL, światła do jazdy dziennej.
Komplet:
1szt. - Moduł DRL
1szt. - Wiązka przewodów z wtykiem dł. 1m - czysta gruba miedź - gruba izolacja
5szt. - Złączek szybkozaciskowych do przewodów
2szt. - Konektorów (Masa, Plus)
1szt. - Instrukcja
+
1szt. - Taśma izolacji
[center]
[/center]
Troszkę mnie wkurzyły te światła.... cały czas trzeba zapalić światła, wyłączyć, włączyć, wyłączyć, włączyć. To jest głupie... musi się w końcu rozwalić przełącznik, xenon lub tylne lampy. A już nie powiem o alternatorze lub akumulatorze
Teraz jak to wygląda z modułem ...
Włączysz silnik (pstryk ) są światła (tylko 7V, ori żarówki h7)
Wyłączysz silnik (8sek, pstryk) są już wyłączone światła.
Jeśli masz wyłączony silnik to leci poboru prądu 12V ( to jest normalne ). Zapalisz silnik, leci pobór 13V, 14V, 15V... i już same się włączają światła (ok 7V).
I teraz dalej... Pstrykniesz przełącznik (oczywiście ORI) i już jest wyłączony moduł ;-).
Tak to wygląda
Fotka "osohozi".
2009-04-28 godzina 21:40 - założyciel forum A8Team.PL. Ps: Polecam iParts.pl