[D2 96 4.2PB/LPG ] Remont ABZ
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
drodzy koledzy jak by to napisać
no zwłaszcza automat po naprawie jest na lata zdecydowanie
Co do napraw motoru
należało by wcześniej rozebrać i popatrzeć na wszystkie podzespoły czy nadaje się do naprawy wtedy można topić te miliony .
Przebieg jest tylko wyznacznikiem jednym z wielu ja sprawdzałem swoje auto i wyszło że motor robili przy przebiegu 170 tys w czwartym roku już więc ...
To ta przewaga dzięki technice
no zwłaszcza automat po naprawie jest na lata zdecydowanie
Co do napraw motoru
należało by wcześniej rozebrać i popatrzeć na wszystkie podzespoły czy nadaje się do naprawy wtedy można topić te miliony .
Przebieg jest tylko wyznacznikiem jednym z wielu ja sprawdzałem swoje auto i wyszło że motor robili przy przebiegu 170 tys w czwartym roku już więc ...
To ta przewaga dzięki technice
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
remont glowic nie stanowi problemu, gorzej z blokiem. Jesli wal jest ok na wszystkich korbach, umnie zaczal byc jojowaty w kilku miejscach nie duzo. Odpuscilem naprawe brak danych o wale.
pierscienie w zamienniku ograniczona ilosc a cena w ASO ok 300zl na 1 tłok jak dobrze pamietam. Panewki w ASO na zamowienie
pierscienie w zamienniku ograniczona ilosc a cena w ASO ok 300zl na 1 tłok jak dobrze pamietam. Panewki w ASO na zamowienie
- każdy jest kowalem swojego losu podobnoBugalon pisze:bo pakowali bez głowy i u kowali
A tak na poważnie to tak jak pisałem trzeba rozebrać cały motor i pomierzyć i wtedy zdecydować czy jest do roboty czy na złom .
Tak taka zabawa może mieć spore szanse na powodzenie .
W innych przypadkach to loteria dlatego ja bardziej preferuję kupno innego sprawnego
taniej to wychodzi ale też bywają skuchy .
Wszystko zależy pepi czemu otwierasz motor. Jak go otwierasz po to żeby odswieżyc go i uszczelnić to według mnie tylko srednicowka jest potrzebna (do pomiaru zużycia cylindrow). Jeśli po demontażu korbowodow panewki są eleganckie to nawet nie myslę o pomiarze wału. Po prostu pakuję nowe i tyle. Pierscieni nie wymieniam nigdy jak blok jest do kitu bo to głupiego robota.
Ale jak otwierasz motor bo korbe urwalo albo zawor jakis poszedł w cylindry no to sorry, tez jestem wtedy zdania ze lepiej kupować drugi slupek.
Ale jak otwierasz motor bo korbe urwalo albo zawor jakis poszedł w cylindry no to sorry, tez jestem wtedy zdania ze lepiej kupować drugi slupek.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin