części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 96 4.2PB/LPG ] Remont ABZ

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 12 kwie 2017, 11:54

U mnie głowice po sprawdzeniu dostały nowe prowadnice wydechowe, frezowanie gniazd, planowanie, zawory zostały wypiaskowanie plus nowe uszczelniacze , popychacze jeden do wymiany reszta sprawna .
Koszt 1050zł za całość
Blok polerowanie wału oraz szczotkowanie cylindrów 250zł
<papa>

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 12 kwie 2017, 16:23

drodzy koledzy jak by to napisać
no zwłaszcza automat po naprawie jest na lata zdecydowanie
Co do napraw motoru
należało by wcześniej rozebrać i popatrzeć na wszystkie podzespoły czy nadaje się do naprawy wtedy można topić te miliony .
Przebieg jest tylko wyznacznikiem jednym z wielu ja sprawdzałem swoje auto i wyszło że motor robili przy przebiegu 170 tys w czwartym roku już więc ... <hmm>
To ta przewaga dzięki technice

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 12 kwie 2017, 18:04

pepi pisze:wtedy można topić te miliony
Nie takie miliony :] Na gorsze rzeczy ludzie wydają pieniądze DPF , pompowtryskiwacze itp.
a tu raptem koszt ok 3500zł i masz świeży motor :)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 13 kwie 2017, 16:46

tylko jak się uda to tak jest
ilu wpakowało a potem czytamy posty na tym forum
<hihi>

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 13 kwie 2017, 19:46

bo pakowali bez głowy i u kowali :)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Śmiechu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 52
Rejestracja: 27 maja 2015, 21:07
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Śmiechu » 13 kwie 2017, 23:56

remont glowic nie stanowi problemu, gorzej z blokiem. Jesli wal jest ok na wszystkich korbach, umnie zaczal byc jojowaty w kilku miejscach nie duzo. Odpuscilem naprawe brak danych o wale.

pierscienie w zamienniku ograniczona ilosc a cena w ASO ok 300zl na 1 tłok jak dobrze pamietam. Panewki w ASO na zamowienie

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 14 kwie 2017, 07:50

Bugalon pisze:bo pakowali bez głowy i u kowali :)
- każdy jest kowalem swojego losu podobno :]
A tak na poważnie to tak jak pisałem trzeba rozebrać cały motor i pomierzyć i wtedy zdecydować czy jest do roboty czy na złom .
Tak taka zabawa może mieć spore szanse na powodzenie .
W innych przypadkach to loteria dlatego ja bardziej preferuję kupno innego sprawnego
taniej to wychodzi ale też bywają skuchy .

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 14 kwie 2017, 18:11

Wszystko zależy pepi czemu otwierasz motor. Jak go otwierasz po to żeby odswieżyc go i uszczelnić to według mnie tylko srednicowka jest potrzebna (do pomiaru zużycia cylindrow). Jeśli po demontażu korbowodow panewki są eleganckie to nawet nie myslę o pomiarze wału. Po prostu pakuję nowe i tyle. Pierscieni nie wymieniam nigdy jak blok jest do kitu bo to głupiego robota.

Ale jak otwierasz motor bo korbe urwalo albo zawor jakis poszedł w cylindry no to sorry, tez jestem wtedy zdania ze lepiej kupować drugi slupek.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 15 kwie 2017, 21:33

Ja już od paru lat tylko zmieniam
mało już się robi -bo po prostu się nie opłaca
bo uszczelki pod głowicą się nie liczą i zerwane paski

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 27 kwie 2017, 21:23

Kilka fotek z remontu :) i już nic nie cieknie.
Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 27 kwie 2017, 22:23

Ozyla bestia?
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 27 kwie 2017, 22:24

Oj tak <amasz>

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 27 kwie 2017, 22:37

Jak tam kulturą pracy?
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 27 kwie 2017, 22:42

Sonde mam do zmiany jedną bo umarła a tak poza tym super lepiej reaguje ,miło się patrzy na suchutki motorek jak wczesniej się lało z niego . Olej zalany jak do nowego z pólki silnika złociutki

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 27 kwie 2017, 22:58

ie cie wyszła naprawa i jakie części nowe przyszły??
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl