[D2 97 4.2PB/LPG ] Tempomat nie działa
Wracam do tematu, bo po przelutowaniu 3 wskazanych kondensatorów w sterowniku tempomat nadal nie działa.
Jeszcze raz przejrzałem ten temat i tak się tylko zastanawiam, czy, jeśli gdzieś będzie nieszczelność, to tempomat powinien się uruchomić, ale nie będzie działał?
A tak w ogóle, to czy po włączeniu tempomatu na FISie wyświetla się jakiś komunikat?
Jeszcze raz przejrzałem ten temat i tak się tylko zastanawiam, czy, jeśli gdzieś będzie nieszczelność, to tempomat powinien się uruchomić, ale nie będzie działał?
A tak w ogóle, to czy po włączeniu tempomatu na FISie wyświetla się jakiś komunikat?
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Wymiana kondensatorów niewiele daje. Trzeba poprawić luty na całej płytce.
Przy nieszczelności w układzie pompa się załączy ale nie zassie gruszki przy przepustnicy.
Załączenie tempomatu nie jest niczym sygnalizowane.
Raz jeszcze odsyłam do filmiku, który linkowałem. Pozwala wykluczyć prawie wszystkie problemy elektryczne.
Przy nieszczelności w układzie pompa się załączy ale nie zassie gruszki przy przepustnicy.
Załączenie tempomatu nie jest niczym sygnalizowane.
Raz jeszcze odsyłam do filmiku, który linkowałem. Pozwala wykluczyć prawie wszystkie problemy elektryczne.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
No to może ja nawet nie wiem, że mój tempo działa.
Ktoś mi może objaśnić obsługę tempomatu w D2? W nowych autach to wiadomo - włączamy tempomat i manetką ustawiamy prędkość.
Dobrze rozumuję, że w D2 włączenie tempomatu to po prostu zablokowanie pedału gazu w pozycji, w jakiej w danej chwili go wciskamy?
Do czego w takim razie służy przycisk FIX?
PS.
Jednak w Hummerze to jest proste rozwiązanie - zwykła wajcha, mechanicznie połączona linką z pedałem gazu, którą reguluje się jego położenie.
Ok. Znalazłem temat o obsłudze tempomatu.
Będę próbował.
Ktoś mi może objaśnić obsługę tempomatu w D2? W nowych autach to wiadomo - włączamy tempomat i manetką ustawiamy prędkość.
Dobrze rozumuję, że w D2 włączenie tempomatu to po prostu zablokowanie pedału gazu w pozycji, w jakiej w danej chwili go wciskamy?
Do czego w takim razie służy przycisk FIX?
PS.
Jednak w Hummerze to jest proste rozwiązanie - zwykła wajcha, mechanicznie połączona linką z pedałem gazu, którą reguluje się jego położenie.
Ok. Znalazłem temat o obsłudze tempomatu.
Będę próbował.