![]() |
![]() |
![]() |
[D2 97 4.2PB/LPG ] Tempomat nie działa
Problem z plusem i minusem podejrzewam będzie w manetce.
Wierzcie mi brudu jest tam od groma.
A to wina tego, że się jej po prostu nie używa.
Emil jak w końcu odzyskam swój sterownik z przelutowania od kolegi z forum, który lutuje się już prawie rok i będzie działał to zrobimy podmianę.
No chyba, że mój sterownik zaginął w akcji.
Tak czasami można polegać na znajomościach.
Wierzcie mi brudu jest tam od groma.
A to wina tego, że się jej po prostu nie używa.
Emil jak w końcu odzyskam swój sterownik z przelutowania od kolegi z forum, który lutuje się już prawie rok i będzie działał to zrobimy podmianę.
No chyba, że mój sterownik zaginął w akcji.

Tak czasami można polegać na znajomościach.
- danishow
- Super Klubowicz
- Posty: 4712
- Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
- Lokalizacja: Leiningen - DE
Nie ma tragedii, wpadniesz kiedyś jak będzie mój kumpel któremu nie trzęsą się łapy
to przelutujemy u Ciebie
Dani, nie trzeba kiery zdejmować. Wszystko robisz na aucie
ja u siebie nie zdejmowałem kiery.
Tu chodzi o przelutowanie, przeczyszczenie styków w manetce która jest rozbieralna bez większego rozbierania auta

Dani, nie trzeba kiery zdejmować. Wszystko robisz na aucie

Tu chodzi o przelutowanie, przeczyszczenie styków w manetce która jest rozbieralna bez większego rozbierania auta
- danishow
- Super Klubowicz
- Posty: 4712
- Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
- Lokalizacja: Leiningen - DE
-
- Super Klubowicz
- Posty: 612
- Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
- Lokalizacja: Kielce
-
- Super Klubowicz
- Posty: 301
- Rejestracja: 15 sie 2016, 14:42
- Lokalizacja: Poznań
Odgrzebuję kotleta, ale obecnie też walczę z niesprawnym tempomatem i mam pytanie.
Czy idzie sprawdzić na stojącym, nieodpalonym samochodzie, czy tempomat się uruchamia?
Auto mam rozgrzebane i zanim go poskładam i wyjadę to minie pewnie tydzień, a chciałem sprawdzić, czy działa zanim zamontuję sterownik.
To, co zrobiłem to poprawa lutów na sterowniku tych 3. kondensatorów , gruszka wizualnie w stanie bardzo dobrym, nie syczy powietrzem, przewody chyba też ok. Nie wiem, czy jest jeszcze coś, co powinienem sprawdzić?
Czy idzie sprawdzić na stojącym, nieodpalonym samochodzie, czy tempomat się uruchamia?
Auto mam rozgrzebane i zanim go poskładam i wyjadę to minie pewnie tydzień, a chciałem sprawdzić, czy działa zanim zamontuję sterownik.
To, co zrobiłem to poprawa lutów na sterowniku tych 3. kondensatorów , gruszka wizualnie w stanie bardzo dobrym, nie syczy powietrzem, przewody chyba też ok. Nie wiem, czy jest jeszcze coś, co powinienem sprawdzić?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 161
- Rejestracja: 23 sie 2014, 19:10
- Lokalizacja: ololice Inowrocławia
W przedlifcie nie sprawdzisz na pewno nic na postoju. tempomat aktywuje się dopiero przy 50km/h. Ale w 95% nie działającego tempomatu są zimne luty, więc pewnie i u Ciebie tak będzie. Mój po takiej reanimacji już 2 i poł roku śmiga.Chris pisze:Odgrzebuję kotleta, ale obecnie też walczę z niesprawnym tempomatem i mam pytanie.
Czy idzie sprawdzić na stojącym, nieodpalonym samochodzie, czy tempomat się uruchamia?
Auto mam rozgrzebane i zanim go poskładam i wyjadę to minie pewnie tydzień, a chciałem sprawdzić, czy działa zanim zamontuję sterownik.
To, co zrobiłem to poprawa lutów na sterowniku tych 3. kondensatorów , gruszka wizualnie w stanie bardzo dobrym, nie syczy powietrzem, przewody chyba też ok. Nie wiem, czy jest jeszcze coś, co powinienem sprawdzić?
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 661
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn