części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 4.2PB ] Katalizator

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 22 mar 2017, 19:21

Ukaniu pisze:To nie była okazja a niestety potrzeba chwili i podjechałem do WOBO, 2x 370 zł.
A no faktycznie, na miejscu mam po 82 euro za sztukę więc praktycznie tyle samo.

mahoney99
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 16 sie 2015, 19:17
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: mahoney99 » 22 mar 2017, 23:19

szykuje mi sie pare robót przy aucie i wydech tez bym zrobił.
http://allegro.pl/tlumik-przelotowy-z-p ... 76282.html

takie cos wspawac zamiast katów?
jest sens wstawiac zlącza elastyczne skoro ich nie mam oryginalnie? chyba ze maja byc?

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 23 mar 2017, 08:53

A nie lepiej wstawić tłumik przelotowy, który wygląda jak katalizator z zewnątrz ?
Znajomemu w D2 sypnął się kat, więc wyrzucił oba i kupił za to w/w. Dźwięk w sumie w całym zakresie obrotów pozostał bez zmian.
Black Cars Matters

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 23 mar 2017, 20:04

dice111 pisze:A nie lepiej wstawić tłumik przelotowy, który wygląda jak katalizator z zewnątrz ?
Znajomemu w D2 sypnął się kat, więc wyrzucił oba i kupił za to w/w. Dźwięk w sumie w całym zakresie obrotów pozostał bez zmian.
Mi właśnie o taki zabieg chodziło. Wygląd kata a w środku to samo co w/w tłumik przelotowy

mahoney99
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 16 sie 2015, 19:17
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: mahoney99 » 23 mar 2017, 21:26

A mi tam nie zależy na wygladzie tym bardziej pod autem ;) a cena pewnie mniejsza .bardziej mnie interesuje czy dadza cos zlacza elastyczne i czy maja one byc oryginalnie w tym aucie.Mam jeszcze zaspawanego "x" tzn ze wydechy z poszczegolnych glowic lacza sie chyba w koncowym tlumiku. co to zmienia akustycznie ?

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 23 mar 2017, 23:53

Dyć mają w tej samej cenie co zalinkowałeś wyżej: http://allegro.pl/tlumik-przelotowy-w-o ... 82718.html a nikt Ci się w razie czego na przeglądzie nie dowali.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 24 mar 2017, 01:02

A nie lepiej zamiast bawić się we wstawianie tych wydmuszek wytłuc oryginał, wstawić mu w środek nierdzewną rurę, nawiercić w obudowie otwór, zasypać całość piachem, zaspawać i mieć spokój na wieki?
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 24 mar 2017, 06:53

Dlaczego mieszacie w wątku dotyczącym lifta? Potem jest 11 stron sieczki. Przy 4 sondach (auw i nowsze) bedzie check a w reszcie starszych modeli to bez różnicy.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 24 mar 2017, 09:43

Ja wstawiałem Bosale 099-948. Za dwa wychodzi ok. 400zł. Błędów lambd nie ma (sondy sprawne, zostały, tylko dałem je za bosalami), dźwięk jak fabryczny, zmieściły się bez problemów i nie wiszą za nisko.

Hesher

Post autor: Hesher » 17 kwie 2017, 15:40

oj pepek ,pepek w mojej to nie zadziała , mam AUW

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 19 kwie 2017, 21:13

to se tulejki wstawcie co by po oczach nie dawało :]
i w czym problem

Hesher

Post autor: Hesher » 27 kwie 2017, 10:50

juz wczesniej pisalem w tym wątku co zrobilem oczywiscie bez tulejek, i nie chodzi o to by nie raziło po oczach , gdyz nie dobrze jest jak silnik pracuje w trybie awaryjnym

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 27 kwie 2017, 12:11

jaki tryb awaryjny ?
:]
Raczej tryb ekologiczny szanowny kolego te lambdy za katami tylko wytwór ekologiczny
i tylko badają sprawność katów .
I tylko tyle przynajmniej w starych kutrach :]

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 27 kwie 2017, 20:39

Hesher pisze:nie chodzi o to by nie raziło po oczach , gdyż nie dobrze jest jak silnik pracuje w trybie awaryjny
Jak już pepi wspomniał, przez zepsute tylne sondy może zapalić się CHECK ale nie mają żadnego wpływu na pracę silnika ...nawet jak je wykręcimy ;)

mlody1206
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 97
Rejestracja: 03 lis 2015, 19:21
Lokalizacja: Bartoszyce

Post autor: mlody1206 » 02 maja 2017, 09:44

Ja wczoraj wstawiłem takie coś:
https://www.kadex-tlumiki.pl/6008,strum ... aska-fi-60

z wysyłką 101zł za oba.

Mają duży wybór jest w czym przebierać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl