dracus6662 pisze:plus masz bardzo duży przy zimnym starcie bo masz 0w i zaden 5 w 10 w takiej płynności nie ma (...)
"plus kolejny to 40 ochrona przy wysokiej temperaturze" - potwierdzam,
"plus kolejny olej 100 synteytczny" - potwierdzam, słychać silnik po kilku tysiącach tak samo, może delikatnie ciszej,
"plus duża zawartość dodatków myjących" - po zdjęciu pokryw głowic widać, po odkręceniu misy widać, nawet po spuszczeniu oleju widać, potwierdzam,
"plus nie wysoka zawartość popiołów" - potwierdzam, jak wyżej,
"plus 95% szans kupienia Nie Podróbki' - zgadza się,
"Minus Wysoka cena" - w porównaniu do remontu głowic, nastawników, regulatorów popychaczy i innych elementów wrażliwych na olej to jednak niedrogo,
"Minus trudna dostępność w PL" - podawałem już adres do
http://www.kolegaberlin.pl/product-pol- ... 40-5L.html
"Polecam bo uzytkuje od wielu lat bez problemowo" - kiedy pierwszy raz zalałem to też byłem zaskoczony "lekkością" pracy silnika. Wprawdzie po blokach pomiarowych nie znalazłem na to potwierdzenia, ale po 3-4 tygodniowym postoju popychacze zaworów nawet nie stuknęły przy rozruchu, zimą także cisza nawet przy -30 st. C.
Ale każdy musi sam sobie odpowiedzieć, czy warto. Mnie olej się spodobał, zastanawiam się czy nie zalewać do A3 8P 1,6, który stoi pod chmurką.
Bądź dobry jak chleb.