części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 02 4.2MPI ] Jaki olej silnikowy? Tylko Motul ?

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 23 kwie 2017, 21:36

a powiedz mi ilu masz chcetnych klientów wydac minimum 60e -80e za banke 5L ??

malo atrakcyjny do podrabiania a jak jest gdzies tanio to ... to wiadomo no chyba ze mega hurtownik.... w beczkach po 200 l i rozlewa w banki ktoś już się pyt,ał mnie czy banka ma ciec...

nie ma!!!!! nie ma takiej opcji chyba ze ogkrecał cały korek z bani 5l żeby nie zewrwac plomby i później właśnie będzie ciec to jest oszustwo !! <faktycznie>

Motostacja

Post autor: Motostacja » 23 kwie 2017, 21:53

Czym się objawia przewaga LM nad innymi olejami?

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 23 kwie 2017, 22:30

Nie wiem czy można to zazywać przewagą ale;;;

parametry bardzo przyzwoite

olej w pełni syntetyczny 0w

brak oszustwa jak na razie bynajmniej nie top tec high tech po nazwa full syntetyk a tam wzbogacona ropa

jakość oleju ilość dodatków

mało popularny ze względu na wysoką cenę 95% szans na oryginał

porównaj 0w40 full syntetyk z innymi 0w40 ;)

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 23 kwie 2017, 22:42

Wszystkie nasze V8-ki jeżdżą na 10W40, 5W30 i 5W40 (osobiście wybrałem tę ostatnia opcję). Nie widzę korzyści z lania do silnika 0W40, nie jest to jedyny dobry olej na świecie a nasze silniki zbudowano do pracy z innymi olejami, twierdzenie że LM 0W40 to najlepsze co można wybrać jest po prostu bzdurą :P

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 23 kwie 2017, 22:59

jezdzą tez na 0w i nie tylko 8ki a ze najlepsze? to sam sobie dopisałes :P

korzyści nie widzisz bo nie zalewałeś 0w ;)

i nie trzymasz auta zimą na dworze ... bo inaczej byś zauważył szybko róznice

Motostacja

Post autor: Motostacja » 23 kwie 2017, 23:18

Ja tylko sie zastanawiam czy jest sens doplacania tych 200 zl do motula aby kupic LM

Ja mam doswiadczenia z valvo i motulem, silnik lepiej pracuje na motulu jakos ciszej, technicznych specyfikacji nie znam, zreszta o olejach wiem mało dlatego z checia sie czegos dowiem od praktykow jakie sa zauwazalne plusy bo to jest chyba wazniejsze.

Wiem ze po castrolu i LL zbiera sie syf w silniku.

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 23 kwie 2017, 23:43

plus masz bardzo duży przy zimnym starcie bo masz 0w i zaden 5 w 10 w takiej płynności nie ma

plus kolejny to 40 ochrona przy wysokiej temperaturze

plus kolejny olej 100 synteytczny

plus duża zawartość dodatków myjących

plus nie wysoka zawartość popiołów

plus 95% szans kupienia Nie Podróbki

Minus Wysoka cena

Minus trudna dostępność w PL

Polecam bo uzytkuje od wielu lat bez problemowo

gdzieś w połowie tego tematu wrzucałem informacje na temat naciągania/kłamania ludzi /wprowadzania w błąd nazwami '' niby '' fully syntetic oraz podawałem specyfikacje

każdy leje co chce i za ile chce i na ile go stać i ile hce za olej dać

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 24 kwie 2017, 00:08

dracus6662 pisze:korzyści nie widzisz bo nie zalewałeś 0w

i nie trzymasz auta zimą na dworze ... bo inaczej byś zauważył szybko różnice
Auto stoi na dworze i ostatniej zimy zalałem właśnie na 0W40 od LM. Inaczej jakbym mógł stwierdzić, że "olej to olej"
...prawie każdy, często wymieniany spełnia swoją rolę ;)

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 24 kwie 2017, 04:57

przecie to oczywiste ze 0W jest rzadszy przy zimnym rozruchu co znaczy ze znacznie szybciej dociera do wszystkich partii silnika już nie bede przecie wspominał o słynnych nastawnich w CCCO ;)

polowiak
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 08 mar 2017, 12:10
Lokalizacja: łódzkie

oleje

Post autor: polowiak » 24 kwie 2017, 09:52

Wydaje mi się że darcus masz rację z tym OW40....ja zgłębiałem kiedyś wcześniej temat tego oleju przy Cayenne S - jest to jedyny olej dedykowany do silników v8 porsche (4.5;4,8 L) Tam akurat rekomendują MOBIL'a 0W40 ale według mnie producent ma drugorzędne znaczenie.
Mnie zastanawia jedno czy przy użytkowaniu nazwijmy "cywilnym" przy przebiegach rzędu 30tyś km rocznie, ja jako zwykły kierowca odczuje różnicę czy lepiej lać 5w40 czy 0W40. Wydaje mi się że dopiero po przejechaniu np 200 tyś km, 300 tyś. km można by się do tego odnieść. Grunt to częsta wymiana- jak juz wszyscy zgodnie określili...
Według Was jak długo olej może być zdatny do uźycia. Np taki zamknięty w bańce? bo mam 2 bańki po 4L, które zostały mi po sprzedanym Cayenne.Olej ma 2 lata i zastanawiam się czy go wypierd.... czy kupić nowy.Co o tym myślicie?
było A6 2.4
jest A8 4.2

Awatar użytkownika
uzlik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 259
Rejestracja: 19 sty 2015, 00:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: uzlik » 24 kwie 2017, 11:14

Jeśli bańki nie otwierane mają po 2 lata to lej śmiało.

[ Dodano: 2017-04-24, 11:14 ]
nieotwierane

polowiak
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 08 mar 2017, 12:10
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: polowiak » 24 kwie 2017, 11:58

jedna otwarta bo była na dolewki...Dokupię nowego MOTULA 0W40 5L (ponoć można go mieszać z wszystkimi) a ten otwarty zostanie dalej na ewentualne "dolewki". Ile litrów wchodzi do A8 D3 4.2 PB? 8 czy 9?
było A6 2.4
jest A8 4.2

Awatar użytkownika
uzlik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 259
Rejestracja: 19 sty 2015, 00:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: uzlik » 24 kwie 2017, 14:44

7,5

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 24 kwie 2017, 19:54

dracus6662 pisze:plus masz bardzo duży przy zimnym starcie bo masz 0w i zaden 5 w 10 w takiej płynności nie ma (...)
"plus kolejny to 40 ochrona przy wysokiej temperaturze" - potwierdzam,
"plus kolejny olej 100 synteytczny" - potwierdzam, słychać silnik po kilku tysiącach tak samo, może delikatnie ciszej,
"plus duża zawartość dodatków myjących" - po zdjęciu pokryw głowic widać, po odkręceniu misy widać, nawet po spuszczeniu oleju widać, potwierdzam,
"plus nie wysoka zawartość popiołów" - potwierdzam, jak wyżej,
"plus 95% szans kupienia Nie Podróbki' - zgadza się,
"Minus Wysoka cena" - w porównaniu do remontu głowic, nastawników, regulatorów popychaczy i innych elementów wrażliwych na olej to jednak niedrogo,
"Minus trudna dostępność w PL" - podawałem już adres do http://www.kolegaberlin.pl/product-pol- ... 40-5L.html

"Polecam bo uzytkuje od wielu lat bez problemowo" - kiedy pierwszy raz zalałem to też byłem zaskoczony "lekkością" pracy silnika. Wprawdzie po blokach pomiarowych nie znalazłem na to potwierdzenia, ale po 3-4 tygodniowym postoju popychacze zaworów nawet nie stuknęły przy rozruchu, zimą także cisza nawet przy -30 st. C.

Ale każdy musi sam sobie odpowiedzieć, czy warto. Mnie olej się spodobał, zastanawiam się czy nie zalewać do A3 8P 1,6, który stoi pod chmurką.
Bądź dobry jak chleb.

Motostacja

Post autor: Motostacja » 25 kwie 2017, 20:12

pebo,

z czym powyższe porównanie, z czego przechodziłeś na LM ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl