Pytania odnośnie zderzaka tylnego w D3.
1. Czy zderzak tylny był taki sam przez cały okres produkcji modelu tj. 2002 - 2009 dla każdej wersji silnikowej? Chodzi oczywiście o mocowania.
2. Czy ten dolny pas, na którym są czujniki parktronika da się wymienić, czy zderzak trzeba wymieniać w całości?
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2017, 14:17 przez kecaj_77, łącznie zmieniany 2 razy.
1. Zderzak w W12 był od 2004 roku, bo dopiero wtedy wszedł do produkcji. Mocowania wszystkich są te same.
2. Nie. Całość. Osobno masz akurat te chromy "w około" końcówek
dracus6662 pisze:szkoda że zamawiałeś bo ori tłumiki które masz pasują bez kombinacji dużej przycinasz same końcówki w tłumikach które masz
Po odcięciu rura mieści się w chromowanej końcówce w zderzaku?
* FOSS motorsport *(PL-Warszawa) inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
dracus6662 pisze:szkoda że zamawiałeś bo ori tłumiki które masz pasują bez kombinacji dużej przycinasz same końcówki w tłumikach które masz
Ale w W12 wychodzą Ci 4 kanciate końcówki, które kształtem wypełniają otwór, okrągła, pojedyncza już tak fajnie tego nie zrobi, a nie są znów tak schowane by ich w ogóle widać nie było.
dice111 pisze:Ale w W12 wychodzą Ci 4 kanciate końcówki, które kształtem wypełniają otwór, okrągła, pojedyncza już tak fajnie tego nie zrobi, a nie są znów tak schowane by ich w ogóle widać nie było.
Dlatego właśnie pytam... czy okrągła po obcięciu mieści się w chromowanej końcówce?
Bo fabrycznie W12 ma kańcaste, zwężone właśnie po to aby zmieścić w chromy
Ja nie sprawdzałem więc nie wiem ale w opcję p&p lekko powątpiewam
* FOSS motorsport *(PL-Warszawa) inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
dracus6662 pisze:szkoda że zamawiałeś bo ori tłumiki które masz pasują bez kombinacji dużej przycinasz same końcówki w tłumikach które masz
Chyba tego nie napisałem, ale ja nie mam oryginalnych tłumików. Samochód świeżo kupiony, a poprzedni właściciel założył sobie dwa końcowe tłumiki z podwójnymi wydechami na zamówienie, dla mnie za głośne. Niestety wyciął też większe otwory w zderzaku. Chciałem wrócić do oryginału (wydech + zderzak), ale ostatecznie zdecydowałem się na W12 (wydech + zderzak).
Na rysunkach z etki wydechy 4.2 i 6.0 środkowe są identyczne a końcowe różnią się wielkością i mocowaniem (i oczywiście końcówkami). Mam nadzieję, że jednak będzie to pasować bez przeróbek mocowań. Zakładam, że uchwyty w nadwoziu się nie różnią....
Obecne wydechy są nawet ładne, ale ja lubię tylko dźwięki muzyki w aucie...
[ Dodano: 2017-05-09, 21:39 ]
Może komuś się to przyda. Wydech z W12 bez żadnych przeróbek pasuje do 4.2.
Tak jak podejrzewałem mocowania są takie same, średnice rur takie same.
Przekładka jest plug&play.
Na razie wygląda to tak jak na zdjęciu poniżej, czekam na lakiernika i założę zderzak.
Nie będe tworzył nowego teamtu bo bez sensu. A orientujecie się koledzy czy mogę to samo zrobić w 3.0TD? Naprzykład zderzak od s8 i wydech milteka kuty?
Marcin Gigant pisze:A orientujecie się koledzy czy mogę to samo zrobić w 3.0TD? Naprzykład zderzak od s8 i wydech milteka kuty?
Możesz... ale czy warto i w jakim zakresie.
O ile dobrze pamiętam to wydech w 3.0TDI od silnika jest pojedynczy i dopiero przed końcowymi rozdziela się na dwie strony auta a w V8, V10 i W12 od początku jest podwójny.
Kompletny wydech od S8 założony do 3.0TDI wydaje mi się raczej pomyłką - tzn. założysz wydech o dużo większej pojemności niż był fabrycznie.
No chyba, że tylko końcowe tłumiki zmieniać na takie eSkowe albo Milteka dedykowane czy też robione pod auto.
Zderzak będzie pasować.
* FOSS motorsport *(PL-Warszawa) inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Wiesz jeszcze raczkuje w tym temacie, ale generalnie widziałem toturial w ktorym sama wymiana całego wydechu sprawiła znaczne podniesienie mocy auta, a dodatkowo walory estetyczne wygląd dupki itp