![]() |
![]() |
![]() |
[D2 01 2.8PB ] Spalanie w mieście 2.8 30V
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Panowie temat rzeka moja 4.2 pali w mieście jak jest rozgrzana ok 18l/100km
Niestety niedogrzany silnik i dojazd do pracy 5km w jedna stronę a po pracy 5km w drugą stronę powoduje spalanie rzędu 25l/100km (zimą nawet 28l/100km)
W trasie średnio ok 13. (min 10,5)
Trzeba porównywać spalanie w podobnych warunkach, bo miasto pana A może nie być równe miastu pana B.
Mówię tu o wskazaniach z fis bo ciężko jest zmierzyć spalanie jak jedziesz zimą do pracy 60% na Pb a reszte na lpg.
Niestety niedogrzany silnik i dojazd do pracy 5km w jedna stronę a po pracy 5km w drugą stronę powoduje spalanie rzędu 25l/100km (zimą nawet 28l/100km)
W trasie średnio ok 13. (min 10,5)
Trzeba porównywać spalanie w podobnych warunkach, bo miasto pana A może nie być równe miastu pana B.
Mówię tu o wskazaniach z fis bo ciężko jest zmierzyć spalanie jak jedziesz zimą do pracy 60% na Pb a reszte na lpg.
lock-up spina sprzęgło na sztywno podczas spokojnej jazdy ze stałą prędkością.
Zapina się na 3 biegu w preFL
Jadąc spokojnie kiedy skrzynia zapnie 3 bieg i dalej delikatnie przyspieszając zauważysz po chwili spadek obrotów o około 300 obr/min
U mnie zapinał się na 3 biegu w granicach 1800obr/min. Obroty spadały.
Jeśli nie masz takiego wrażenia to może u Ciebie jest coś nie halo z tym.
Możesz też sprawdzić. Jadąc około 80km/h na 5 biegu spokojnie.
Przełącz lewarek selektora w pozycję TIP czyli tam gdzie masz +/-
Następnie depnij nogą w podłogę.
Jeśli obroty podskoczą do góry to na 90% lock-up u Ciebie nie działa.
Zapina się na 3 biegu w preFL
Jadąc spokojnie kiedy skrzynia zapnie 3 bieg i dalej delikatnie przyspieszając zauważysz po chwili spadek obrotów o około 300 obr/min
U mnie zapinał się na 3 biegu w granicach 1800obr/min. Obroty spadały.
Jeśli nie masz takiego wrażenia to może u Ciebie jest coś nie halo z tym.
Możesz też sprawdzić. Jadąc około 80km/h na 5 biegu spokojnie.
Przełącz lewarek selektora w pozycję TIP czyli tam gdzie masz +/-
Następnie depnij nogą w podłogę.
Jeśli obroty podskoczą do góry to na 90% lock-up u Ciebie nie działa.