[D3 02 4.2MPI ] Przegub wewnętrzny, strona prawa
- pawelec
- Forum Audi A8
- Posty: 191
- Rejestracja: 03 lip 2013, 21:47
- Lokalizacja: München/Geretsried/Łódź
Hmmm zawsze patrzę aby osłona była w tych rowach co powinna być i dokrecam 74 Nm te śrubki na spline. Kiedyś wyrwało mi aż z tą flanszą ze skrzyni i zobaczyłem pierścień i dla świętego spokoju wymieniłem kupując pierścień w ASO i kupiłem osłony Löbro i jebana pękła na tym pierwszym zwoju .... dlaczego ? Nie wiem
To fajnie jak można dokupić bez problemu bo na tym numeru nie ma a serwisówka mówi ze przegub wew jest dostępny tylko razem z półosią i dlatego bawię się w używki bo nowa 950zl chyba jak pamiętam
Tak jak mówisz dracus6662 bez kanału (bo taki garaż mam w polsce) na spokojnie z czyszczeniem wahaczy godzina
To fajnie jak można dokupić bez problemu bo na tym numeru nie ma a serwisówka mówi ze przegub wew jest dostępny tylko razem z półosią i dlatego bawię się w używki bo nowa 950zl chyba jak pamiętam
Tak jak mówisz dracus6662 bez kanału (bo taki garaż mam w polsce) na spokojnie z czyszczeniem wahaczy godzina
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
Zadnych wahaczy nie rozpinasz !
odkręcasz srube przegubu
odrecasz 6 srub przegubu wewnętrznego skrecone kola w lewo lub prawo w zaleznosci od strony która robisz
i wyciągasz pol os
nie wyciągniesz ori przegubu z ori oski bo ma zabezpieczenie jest zabity /zapunktowany i miejsca jest za pało żeby wyciagnac bez odkręcenia przegubu zewnętrznego
osłony alu przegubu nie musisz ruszac obracaj polosia i odkręcaj po kolei
robiłem na podnośniku zabkowym
jak przegub odkręcisz oske wyciągasz z auta bez stresowo leciutko
guma ma rowki w które musi najść jeżeli chcesz dobre osłone to zamów w aso bo te oslony podrabiane maja slabą jakość a uzywki również
przy prostej polosi i sprawnym przegubie oslona nie peka
u mnie przegub się kończył i oslona tez ale jesze nie pekła ale wymieniłem komplet
jeżeli naprawdę chcesz to naprawić sam i umiesz troszkę posługiwać się kluczami to zrobisz to w godzinkę max a jeżeli nie to max 1,5
smieszna robota a kasa jaka chcą za wymiane już tak smieszna nie jest
jak będziesz robił to daj znac to pomoge ci krok po kroku
mam porobione fotki musze zrobić poradnik i wrzucić na forum może się przyda komus jeszcze
odkręcasz srube przegubu
odrecasz 6 srub przegubu wewnętrznego skrecone kola w lewo lub prawo w zaleznosci od strony która robisz
i wyciągasz pol os
nie wyciągniesz ori przegubu z ori oski bo ma zabezpieczenie jest zabity /zapunktowany i miejsca jest za pało żeby wyciagnac bez odkręcenia przegubu zewnętrznego
osłony alu przegubu nie musisz ruszac obracaj polosia i odkręcaj po kolei
robiłem na podnośniku zabkowym
jak przegub odkręcisz oske wyciągasz z auta bez stresowo leciutko
guma ma rowki w które musi najść jeżeli chcesz dobre osłone to zamów w aso bo te oslony podrabiane maja slabą jakość a uzywki również
przy prostej polosi i sprawnym przegubie oslona nie peka
u mnie przegub się kończył i oslona tez ale jesze nie pekła ale wymieniłem komplet
jeżeli naprawdę chcesz to naprawić sam i umiesz troszkę posługiwać się kluczami to zrobisz to w godzinkę max a jeżeli nie to max 1,5
smieszna robota a kasa jaka chcą za wymiane już tak smieszna nie jest
jak będziesz robił to daj znac to pomoge ci krok po kroku
mam porobione fotki musze zrobić poradnik i wrzucić na forum może się przyda komus jeszcze
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Kolego a ten pierścień to wymieniałeś bez rozbierania skrzyni?? Spuszczales olej i wymieniałeś od zewnątrz ??pawelec pisze:Kiedyś wyrwało mi aż z tą flanszą ze skrzyni i zobaczyłem pierścień i dla świętego spokoju wymieniłem kupując pierścień w ASO
Mnie delikatnie lata ta flansza z przegubem i chciałem się za to zabrać przy okazji wymiany oleju.
Chyba ze ktoś coś wie na ten temat to proszę o info.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Przemek - zrób proszę pare zdjęc przy wymianie
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Już sam nie wiem, ta flansza u kolegi w 4.2tdi 170 tys przebiegu (autentycznego) tez ma luz ...
U mnie zlokalizowałem drgania auta i kierownicy - wywazarka hunter i okazało się ze 2 nowe opony de facto założone na tył miały takie bicie (Góra-dół) że drgał samochód i kierownica w ok 80-100km/h zmienione opony na zimie na czas reklamacji i zapomniałem o drganiach 😉
U mnie zlokalizowałem drgania auta i kierownicy - wywazarka hunter i okazało się ze 2 nowe opony de facto założone na tył miały takie bicie (Góra-dół) że drgał samochód i kierownica w ok 80-100km/h zmienione opony na zimie na czas reklamacji i zapomniałem o drganiach 😉
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
swietna robota
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Panowie może głupie pytanie ale... luz na przegubie wewnętrznym sprawdzacie jak auto stoi na kołach czy jest podniesione??
Wczoraj przy wymianie felg na letnie zauważyłem rozwaloną gumę na przegubie wewnętrznym, i tez przy okazji złapałem za półoś i zacząłem szarpać góra duł i luz byl wyczuwalny, natomiast drugie koło które stało tego luzu nie było.
Po opuszczeniu auta ani z jdne aniz drugiej strony nie ma luzu gura dół.
A od jakiegoś czasu borykam się z wibracjami auta najpierw w przedziale 120-140
Obecnie juz lekko przy 80 zaczynam czuć wibrację....
No i jak to jest z przegubami wewnętrznymi są dostepne czy tylko ASO
Czy w przyadku ASO jest tak samo jak z tylejami sanek, w ASO występuja jako jedna cześc sanki z tulejami a ja kupiłem ori tuleje do sanek poza ASO...
Wczoraj przy wymianie felg na letnie zauważyłem rozwaloną gumę na przegubie wewnętrznym, i tez przy okazji złapałem za półoś i zacząłem szarpać góra duł i luz byl wyczuwalny, natomiast drugie koło które stało tego luzu nie było.
Po opuszczeniu auta ani z jdne aniz drugiej strony nie ma luzu gura dół.
A od jakiegoś czasu borykam się z wibracjami auta najpierw w przedziale 120-140
Obecnie juz lekko przy 80 zaczynam czuć wibrację....
No i jak to jest z przegubami wewnętrznymi są dostepne czy tylko ASO
Czy w przyadku ASO jest tak samo jak z tylejami sanek, w ASO występuja jako jedna cześc sanki z tulejami a ja kupiłem ori tuleje do sanek poza ASO...