A8 D2 4.2 FL 99
Apophis, pewnie masz racje pewnie niedługo mi się znudzi to jak bede zmieniał koła na zimowe to wrzuce ori tłumik.
jako ciekawostkę mogę dodać, że w hałas w środku niczym się nie różni od tego kiedy miałem ori środkowy i zamiast końcowego rury, a tym co mam teraz czyli praktycznie pełen przelot bo katy też mam puste
ale dobra nie śmiećmy już koledze w temacie
jako ciekawostkę mogę dodać, że w hałas w środku niczym się nie różni od tego kiedy miałem ori środkowy i zamiast końcowego rury, a tym co mam teraz czyli praktycznie pełen przelot bo katy też mam puste
ale dobra nie śmiećmy już koledze w temacie
Dawno mnie nie było
Dla potomnych zostawię , może kiedyś ktoś z forumowiczów będzie latał tą ałosiem.
Październik:
-Nowy akumulator 4max
Listopad:
-nowe klocki na tył ATE
-łączniki stabilizatora 2x lemforder
W Styczniu dostala nowy rozrząd :
1. pasek rozrządu Contitech - CT920
ilość zębów 253
szerokość: 30mm
2. rolki napinającej NTN: GT357.58
3. dwóch rolek prowadzących INA: 532 0236 10
4. rolki prowadzącej INA: 532 0329 10
5. napinacza hydraulicznego NTN: GT357.40
6. pompy wody Hepu: P579
-Nowy olej valvoline 5w40
-filtr knechta
-uszczelka pokrywy zaworów (chciałem spojrzeć jak wyglądają te słynne nastawniki i wszystko tak jak ksiązka pisze )
-Nowa wiskoza nie pamiętam jakiej firmy
-Nowe łożysko klimy
-nowa rolka prowadząca pasek wielorowkowy
-pełna regeneracja alternatora wraz z łożyskiem , szczotkami, komutatorem
-Uszczelnienie wału
-Uszczelnienie wałków rozrządu
Po tej grubszej robocie z Audi nic się nie dzieję, myślałem że nastawnik siada ale po wymianie oleju wszystko ucichło, słychać tylko wtryski benzyny . Nastawnik był wyciągany i sprawdzane były ślizgi i wszystko jest ok.
Na zimowej feldze 16 cali:
Niedawno kupiłem mydło regenerujące do skór i efekt przeszedł moje oczekiwania, skóra znów zrobiła się matowa i pięknie się prezentuje
W tamtym tygodniu zmieniliśmy buty na letnie , dzisiaj audi została dokładnie umyta, wypolerowana, odkurzona, dopieszczona.
Dzisiejszy stan licznika 169744
W garażu czeka druga maglownica , bo moja dostala luzu i stuka. Nie reguluję jej , dostałem drugą na przekładkę . Trzeba przełożyć zawór servo i będzie lux.
W najbliższym czasie szykują się do wymiany dwa wahacze banany
oraz niedługo dostanę tablicę rejestracyjną z fajnym numerem, nadal nie przerejestrowana stoi : )
na przeglądzie 2tyg temu wyszła sprawność amortyzatorów na poziomie 71%
Dla potomnych zostawię , może kiedyś ktoś z forumowiczów będzie latał tą ałosiem.
Październik:
-Nowy akumulator 4max
Listopad:
-nowe klocki na tył ATE
-łączniki stabilizatora 2x lemforder
W Styczniu dostala nowy rozrząd :
1. pasek rozrządu Contitech - CT920
ilość zębów 253
szerokość: 30mm
2. rolki napinającej NTN: GT357.58
3. dwóch rolek prowadzących INA: 532 0236 10
4. rolki prowadzącej INA: 532 0329 10
5. napinacza hydraulicznego NTN: GT357.40
6. pompy wody Hepu: P579
-Nowy olej valvoline 5w40
-filtr knechta
-uszczelka pokrywy zaworów (chciałem spojrzeć jak wyglądają te słynne nastawniki i wszystko tak jak ksiązka pisze )
-Nowa wiskoza nie pamiętam jakiej firmy
-Nowe łożysko klimy
-nowa rolka prowadząca pasek wielorowkowy
-pełna regeneracja alternatora wraz z łożyskiem , szczotkami, komutatorem
-Uszczelnienie wału
-Uszczelnienie wałków rozrządu
Po tej grubszej robocie z Audi nic się nie dzieję, myślałem że nastawnik siada ale po wymianie oleju wszystko ucichło, słychać tylko wtryski benzyny . Nastawnik był wyciągany i sprawdzane były ślizgi i wszystko jest ok.
Na zimowej feldze 16 cali:
Niedawno kupiłem mydło regenerujące do skór i efekt przeszedł moje oczekiwania, skóra znów zrobiła się matowa i pięknie się prezentuje
W tamtym tygodniu zmieniliśmy buty na letnie , dzisiaj audi została dokładnie umyta, wypolerowana, odkurzona, dopieszczona.
Dzisiejszy stan licznika 169744
W garażu czeka druga maglownica , bo moja dostala luzu i stuka. Nie reguluję jej , dostałem drugą na przekładkę . Trzeba przełożyć zawór servo i będzie lux.
W najbliższym czasie szykują się do wymiany dwa wahacze banany
oraz niedługo dostanę tablicę rejestracyjną z fajnym numerem, nadal nie przerejestrowana stoi : )
na przeglądzie 2tyg temu wyszła sprawność amortyzatorów na poziomie 71%
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2017, 20:06 przez methanex, łącznie zmieniany 1 raz.
Chyba sam nie wierzysz w ten przebieg, skoro słychać maglownicęmethanex pisze:Dzisiejszy stan licznika 169744
W garażu czeka druga maglownica , bo moja dostala luzu i stuka. Nie reguluję jej , dostałem drugą na przekładkę . Trzeba przełożyć zawór servo i będzie lux.
Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
Dostałem używkę od s8 , cieknął zawór od servo. Przełożyliśmy zawór z mojej.
Mi się wydaję że mój magiel jest do uratowania, wygląda jak nowy, na śrubie od kasowania luzu jest bardzo ładny znak oryginalnej zielonej farby w jakiej pozycji powinna być ustawiona śrubka.
A że okazjonalnie dorwałem drugi magiel to nie kombinowałem ze swoim .
Nowy magiel od przedliftowej s8 ma jeszcze jakby taką poprzeczkę wzdłuż całej przekładni, czego nie było w starej . Co to może być?
Mi się wydaję że mój magiel jest do uratowania, wygląda jak nowy, na śrubie od kasowania luzu jest bardzo ładny znak oryginalnej zielonej farby w jakiej pozycji powinna być ustawiona śrubka.
A że okazjonalnie dorwałem drugi magiel to nie kombinowałem ze swoim .
Nowy magiel od przedliftowej s8 ma jeszcze jakby taką poprzeczkę wzdłuż całej przekładni, czego nie było w starej . Co to może być?