![]() |
![]() |
![]() |
[D3 ALL ] Wymiana zacisków przód na 6 tłoczkowe z Q7
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Musiałbyś szukać zacisków z Q7 4M pod tarczę 400mm , wtedy powinno pasować z przeróbkami dodatkowymi
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Podkładki odsuwające , inne rozstawy mają BREMBO i tam trzeba adaptery stalowe wykonywać . Temat ogólnie prosty nie jest
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Załatw takie zaciski to zrobię Ci pomiary bezpośrednio na zwrotnicy - tzn mój człowiek to zrobi 

Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- Immo
- Forum Audi A8
- Posty: 63
- Rejestracja: 29 sty 2013, 13:56
- Lokalizacja: Wrocław
Kupiłem te zaciski wraz z całą resztą klamotów do kompletupiter123 pisze:ok, zatem szukam, narazie znalazłęm tylko nowe audi SQ7

Czyli tarcze 400x38 też z SQ7, klocki, przewody w oplocie, i osłony tarcz.
Zestaw pasuje prawie bez modyfikacji do D3.
Prawie - bo trzeba odsunąć zacisk od adapteru o 11mm. Na głębokość siedzi ok - zacisk jest idealnie wycentrowany na tarczy.
Do zdjęć miałem pod ręką tylko dystans 12mm, dlatego klocek jest bliżej zewnętrznej krawędzi tarczy. Przy 11mm będzie leżał idealnie na środku.
Przed montażem chcę jeszcze pomalować zaciski na szaro jak w ceramice, a także dopasować osłony tarcz, bo otwory z SQ7 nie zgrywają się z punktami montażowymi w D3.
Wrzucę więcej fotek jak hamulce będą już w aucie

- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Będzie wkrótce 356mm 

Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- Immo
- Forum Audi A8
- Posty: 63
- Rejestracja: 29 sty 2013, 13:56
- Lokalizacja: Wrocław
Te tarcze mają więcej zalet niż tylko 15mm większa średnica 
Dzwon z amelinium, łukowate żeberka w środku, to lepsze chłodzenie i mniejsza masa. Są ciut lżejsze niż całe żeliwne 385
Przy budowie praktycznie takiej samej jak tarcze np. 390mm z RS6 C6, są znacznie od nich tańsze a przy tym większe.
Dla mnie warte swojej ceny, chociaż oczywiście wolałbym żeby były tańsze
za jakiś czas pewnie stanieją.
Z tyłu będzie 356 z S8D4.

Dzwon z amelinium, łukowate żeberka w środku, to lepsze chłodzenie i mniejsza masa. Są ciut lżejsze niż całe żeliwne 385

Przy budowie praktycznie takiej samej jak tarcze np. 390mm z RS6 C6, są znacznie od nich tańsze a przy tym większe.
Dla mnie warte swojej ceny, chociaż oczywiście wolałbym żeby były tańsze

Z tyłu będzie 356 z S8D4.