części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Nie pali na trzeci cylinder już nie wiem co mam

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 30 maja 2017, 10:16

Na włączonym silniku pracującym na LPG zakręcić butlę i poczekać aż samoczynnie przełączy się na PB.
Jak już będzie na PB pokasować błędy w sterowniku silnika, nawet jak ich nie będzie.
Nie odkręcając zaworu na butli LPG pojeździć na PB kilka dni.
Obserwować pracę silnika na samym PB.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Truten
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 51
Rejestracja: 29 kwie 2017, 18:36
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Truten » 21 cze 2017, 22:07

Chłopaki tak zrobiłem, zakręciłem zawór i kilka dni jeździłem tylko na benzynie. Bez znaczących zmian więc wróciłem po kilku dniach do lpg. Byłem podłączyć auto pod komputer u lokalnego fachmana, no i właśnie komp nie pokazuje błędów. Z tego co jeszcze dowiedziałem się od poprzedniego właściciela to wcześniej komputer pokazywał błąd czujnika spalania stukowego ale to już było wymienione i dostałem na to fakturę przy zakupie auta więc to wykluczam na 99%.
Dodatkowo zaobserwowałem, że jak jadę z jednostajną prędkością, tak 80-90 km/h i trzymam nogę na gazie tylko tyle by prędkość nie spadała, da się odczuć takie jakby szarpnięcia, nie są one miarowe i nie powtarzają się cyklicznie ale dają się wyczuć.

[ Dodano: 2017-06-21, 22:07 ]
Trochę minęło od ostatniego posta ale problem w międzyczasie rozwiązany, <chura> winowajcą był jednak moduł zapłonowy "made in Brazil" który już raz wymieniałem i padł (a Audi mam od marca tego roku, także za długo nie pochodził) także generalnie nie polecam tych zamienników <fujarka> Nie wiem, może to tylko ja miałem takiego pecha do tych modułów. Do tych objawów o których wcześniej pisałem doszedł permanentny zapach nieprzepalonej benzyny oraz strzelanie w wydech - w sumie te dwa objawy mnie naprowadziły. Aha i jeszcze wolne schodzenie z obrotów i falowanie obrotów. Po zmianie na moduł marki Beru wszystkie objawy ustąpiły jak ręką odjął, jakby inne auto i inny silnik <muzyka> . Aż się sam zdziwiłem.

Wcześniej jeszcze zanim wymieniłem moduł, rozciąłem obudowę tego modułu brazylijskiego i próbowałem przelutować styki ale z marnym skutkiem.
Może komuś się to przyda.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl