części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 3.3TDI ] Zapala się spiralka

Awatar użytkownika
eloallxp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 205
Rejestracja: 28 lip 2010, 18:18
Lokalizacja: Łódź

[D2 00 3.3TDI ] Zapala się spiralka

Post autor: eloallxp » 26 lis 2010, 17:05

witam panów co to może byc
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 17:51 przez eloallxp, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 26 lis 2010, 17:45

Siemka , kolego a mam pytanie , czy twoje autko nie ma filtra cząstek stałych ??

ahadam
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 26 lip 2009, 14:16
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: ahadam » 26 lis 2010, 17:54

Ten model nie ma, a spiralka to chyba świece żarowe.
Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 26 lis 2010, 18:22

rozumiem, że zapala sie rano jak pierwszy raz auto odpalasz ?

Awatar użytkownika
eloallxp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 205
Rejestracja: 28 lip 2010, 18:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: eloallxp » 26 lis 2010, 18:45

jak mu depne to zara sie przycina traci moc i spiralka

a swiece nie bo rano od tyka pali

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 26 lis 2010, 19:46

kolego moze byc problem z wtryskiwaczem ktoryms lub pompa wysokocisnieniowa daje znac lub tez... moze jakies zwarcie w elektryce np przy czujnikach na walkach itd
Podepnij vaga i odczytaj bledy a pozniej w blokach sprawdz spalanie na poszczegolnych cylindrach

Awatar użytkownika
eloallxp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 205
Rejestracja: 28 lip 2010, 18:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: eloallxp » 26 lis 2010, 19:52

ok powiem to mechanikowi żeby to posprawdzal bo ktos mi tez mówil ze to może byc pompa paliwa ze cos niepoadaje i go przytyka
Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D

casanovak
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 139
Rejestracja: 21 wrz 2010, 00:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: casanovak » 26 lis 2010, 20:05

kolego mialem to samo...niekoniecznie oznacza to wtryski. sprawdz wszystkie wezyki podcisnienia ktore ida do turbo i mnie byl pekniety trojnik. wymienilem cena 10zl i autko smiga a raczej smigalo bo jestem w trakcie wymiany walków i hydrauliki
od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8

Awatar użytkownika
eloallxp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 205
Rejestracja: 28 lip 2010, 18:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: eloallxp » 26 lis 2010, 20:14

a mógłbyś określic mi ich położenie bo może sam dam rade a ja to niebardzo wiem gdzie te węzyki są
Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D

MarcinD2
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 25
Rejestracja: 19 sty 2010, 18:49
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: MarcinD2 » 26 lis 2010, 20:15

Panowie - spiralka oznacza jedno - błąd na Vag - trzeba go odczytać i pozornie wiedzieć gdzie szukać - u mnie bylo np jak turbina padła to brak mocy, spiralka, oczywiscie jeszcze inne wskazówki. Jednak podsumowujac oznacza to, ze zosał zapisany bład, ktory uniemozliwia prawidłową prace silnika i przechodzi on w tryb awaryjny - chodzi w tzw "otwartej pętli"- coś jest powodem tego błedu i pierwszy krok to podłączenie pod urządzenie VAG i jego zczytanie. Polecam każdemu mieć takei niedrogie urządzenie ok 130 zł - bo nawet jak pozniej oddajemy auto pod ręce mechanika to przynajmniej jesteśmy już coś zorientowani i wyczujemy czy nas nie kreci - dostyczy to i ASO i prywatnych mechanikow.

Pozdrawiam

casanovak
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 139
Rejestracja: 21 wrz 2010, 00:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: casanovak » 26 lis 2010, 21:41

ok. ale na pierwszy rzut oka mozna sprawdzic instalacje podcisnienia czy jakis wezyk nie jest skruszaly czy jakis trojnik pekniety... jesli ktos nie ma VAG-a. Taki za 50zl tez jest dobry wystarczy dobrze port ustawic...Ja mam i jestem zadowolony... Ale tak jak kolega MarcinD2 pisze najprosciej VAG-iem sprawdzisz- mniej brudzace:)
od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 27 lis 2010, 02:35

z tego co ja wiem (głownie w A6) to spiralka oznacza problem z układem zasilania silnika. Nie koniecznie musi sypnąć błędem i chyba nie koniecznie tryb awaryjny. Ale zawsze warto sprawdzić, bo jedyne co może zrobić to nas naprowadzić, jeżeli błąd został zapisany. Narazie nie ma co kombinować z wężykami jeżeli jest zapisany (prawdopodobnie) błąd.

Jak się mylę to mnie poprawcie.

Awatar użytkownika
eloallxp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 205
Rejestracja: 28 lip 2010, 18:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: eloallxp » 27 lis 2010, 07:43

sprawdzilem wczoraj vagiem i wyszło pare rzeczy ale jak je pokasowałem to nie wyskakiwał juz żaden a spiralka dalej jest
Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D

MarcinD2
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 25
Rejestracja: 19 sty 2010, 18:49
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: MarcinD2 » 27 lis 2010, 08:31

po wykasowaniu przejechałeś sie, spiralka zamigała i sprawdziłeś czy sa wowczas błędy?
taka jest kolejność...
hej

Awatar użytkownika
eloallxp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 205
Rejestracja: 28 lip 2010, 18:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: eloallxp » 27 lis 2010, 10:25

tak zrobiłem jak mówisz i mimo że się świeciła to niema błędu ale tak jak mówie tylko jak mu mocno depne to zaraz w ogóle nie ciągnie
Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl