[D2 00 3.3TDI ] Zapala się spiralka
[D2 00 3.3TDI ] Zapala się spiralka
witam panów co to może byc
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 17:51 przez eloallxp, łącznie zmieniany 4 razy.
Siemka , kolego a mam pytanie , czy twoje autko nie ma filtra cząstek stałych ??
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Panowie - spiralka oznacza jedno - błąd na Vag - trzeba go odczytać i pozornie wiedzieć gdzie szukać - u mnie bylo np jak turbina padła to brak mocy, spiralka, oczywiscie jeszcze inne wskazówki. Jednak podsumowujac oznacza to, ze zosał zapisany bład, ktory uniemozliwia prawidłową prace silnika i przechodzi on w tryb awaryjny - chodzi w tzw "otwartej pętli"- coś jest powodem tego błedu i pierwszy krok to podłączenie pod urządzenie VAG i jego zczytanie. Polecam każdemu mieć takei niedrogie urządzenie ok 130 zł - bo nawet jak pozniej oddajemy auto pod ręce mechanika to przynajmniej jesteśmy już coś zorientowani i wyczujemy czy nas nie kreci - dostyczy to i ASO i prywatnych mechanikow.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
ok. ale na pierwszy rzut oka mozna sprawdzic instalacje podcisnienia czy jakis wezyk nie jest skruszaly czy jakis trojnik pekniety... jesli ktos nie ma VAG-a. Taki za 50zl tez jest dobry wystarczy dobrze port ustawic...Ja mam i jestem zadowolony... Ale tak jak kolega MarcinD2 pisze najprosciej VAG-iem sprawdzisz- mniej brudzace:)
od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8
z tego co ja wiem (głownie w A6) to spiralka oznacza problem z układem zasilania silnika. Nie koniecznie musi sypnąć błędem i chyba nie koniecznie tryb awaryjny. Ale zawsze warto sprawdzić, bo jedyne co może zrobić to nas naprowadzić, jeżeli błąd został zapisany. Narazie nie ma co kombinować z wężykami jeżeli jest zapisany (prawdopodobnie) błąd.
Jak się mylę to mnie poprawcie.
Jak się mylę to mnie poprawcie.