![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 3.3TDI ] Uślizg skrzyni. Wymiana konwertera
[D2 00 3.3TDI ] Uślizg skrzyni. Wymiana konwertera
Witam. Od dłuższego czasu mam problem ze skrzynią. A dokładniej bo uślizg sprzęgła. auto ma ok 330tys. Pojawia się też błąd uślizgu sprzęgła. Teraz pytanie:
Czy to na pewno przez sprzęgło? czy może być niskie ciśniene oleju w skrzyni?
Gdzie kupić sprzęgło? w serwisie mi powiedzieli 4500zł troche za dużo. Używki też bym za bardzo nie chciał. Raz gdzieś czytałem ze są regenerowane przez sachsa za ok 1500zł możliwe? wytrzymują te regenerowane? Pozdrawiam
Czy to na pewno przez sprzęgło? czy może być niskie ciśniene oleju w skrzyni?
Gdzie kupić sprzęgło? w serwisie mi powiedzieli 4500zł troche za dużo. Używki też bym za bardzo nie chciał. Raz gdzieś czytałem ze są regenerowane przez sachsa za ok 1500zł możliwe? wytrzymują te regenerowane? Pozdrawiam
Regeneracja chyba polega na płukaniu sprzęgła
ja nie wiem co tam można zregenerować tam są tylko wirniki do tego lock up który najczęściej siada i elektrozawory na płycie chyba.
Często właśnie sie wymienia sprzęgło i te zaworki.
Choc ktoś miał tutaj na forum problem ślizgania ale stałego, wtedy odpowiedzialne były tarczki.
Więc raczej nikt tutaj diagnozy nie postawi na forum. Najczęściej i tak robi się całą skrzynie ze względu na powyższe możliwości usterek. A jak skrzynie sie rozkłada to to co ma oznaki zuzycia sie wymienia i wtedy można mówić o jakiejkolwiek gwarancji lub poprawności serwisu. Różnie z tym bywa, ja nie jestem w stanie nikogo polecić od skrzyń większość warsztatów ma marne opinie.

Często właśnie sie wymienia sprzęgło i te zaworki.
Choc ktoś miał tutaj na forum problem ślizgania ale stałego, wtedy odpowiedzialne były tarczki.
Więc raczej nikt tutaj diagnozy nie postawi na forum. Najczęściej i tak robi się całą skrzynie ze względu na powyższe możliwości usterek. A jak skrzynie sie rozkłada to to co ma oznaki zuzycia sie wymienia i wtedy można mówić o jakiejkolwiek gwarancji lub poprawności serwisu. Różnie z tym bywa, ja nie jestem w stanie nikogo polecić od skrzyń większość warsztatów ma marne opinie.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Rafał - zobacz jak to mniej więcej wyglada na katalogu SONNAX
http://www.sonnax.com/units/425-zf6hp26-260mm
http://www.sonnax.com/units/425-zf6hp26-260mm
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Nigdy wcześniej nie jezdzilem automatem na codzień. U mnie dzieje sie tak ze jak auto jedzie np pod góre i dam tak ok 70% gazu to obroty wychodza na 3tys i jesli dzieje sie to na 3 biegu i dam na tipie na 4 albo 5 bieg to i tak obroty ponad 3tys. Jest to strasznie upierdliwe na trasach bo silnik wyje non stop. Ale ogolnie biegi bardzo ładnie zmienia bez szarpniecia. I wiecej niz 180km/h nie pojedzie bo juz max obr.
Sprzęgło Lock Up to jedna z wielu części zaspawanych w konwerterze więc albo oddasz do regeneracji albo kupisz drugi regenerowany. Ja zakupiłem bezpośrednio w ZF ale w Polsce to ponoć ciężki temat ...pisz do Michałamichalwruszak pisze:ale czy jest szansa dostać gdzies sprzegło?

Oczywiście ale jak już pisałem, przejeździłem 20000 km i przez te kilka miesięcy nic się nie pogorszyłochris4286 pisze:jest szansa ze może to całkiem stanąć?

Dzięki Michał, trochę się rozjaśniło, więc żadnej tam filozofii nie ma, budowa prosta jak cep, pewnie największe problemy po zespawaniu są z wżywaniem regenerowanego sprzęgłamichalwruszak pisze:Rafał - zobacz jak to mniej więcej wyglada na katalogu SONNAX
http://www.sonnax.com/units/425-zf6hp26-260mm
A to nie jest tak że tarczki w skrzyni sie szybciej zużywają?danishow pisze:Oczywiście ale jak już pisałem, przejeździłem 20000 km i przez te kilka miesięcy nic się nie pogorszyło
-
- Forum Audi A8
- Posty: 116
- Rejestracja: 11 maja 2014, 07:18
- Lokalizacja: DE Hessen
Dobry warsztat który ma pojęcie w tym temacie jest w stanie zdiagnozować skrzynię i określić w którym miejscu jest uślizg: w sprzęgle czy w skrzyni.
Jest niebezpieczeństwo, że podczas jazdy rozsprzęgli na stałe i bez lawety nie obejdzie się.
Jeżeli uślizg jest w sprzęgle, to sprzęgło może rozlecieć się i uszkodzi skrzynię. Jeśli jest w skrzyni, to istnieje niebezpieczeństwo uszkodzenia skrzyni.
Tak czy inaczej dalsza jazda, moim zdaniem, jest niebezpieczna i może wygenerować dodatkowe koszta.
Jest niebezpieczeństwo, że podczas jazdy rozsprzęgli na stałe i bez lawety nie obejdzie się.
Jeżeli uślizg jest w sprzęgle, to sprzęgło może rozlecieć się i uszkodzi skrzynię. Jeśli jest w skrzyni, to istnieje niebezpieczeństwo uszkodzenia skrzyni.
Tak czy inaczej dalsza jazda, moim zdaniem, jest niebezpieczna i może wygenerować dodatkowe koszta.