części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D3 FL ALL ] Budowa lampy z LED DRL

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 10 cze 2017, 09:10

No nie trzeba bo przecież polifty też miały tam H7. Założyć inna żarówkę i zmienić kodowanie. Nic więcej.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 10 cze 2017, 14:36

I wtedy rozumiem można założyć moduł, który z tej h7 zrobi światła do jazdy dziennej? Jeszcze mnie ciekawi jaka jest różnica w oświetleniu drogi z tą h7 i na samym xenonie. Ktoś kiedyś pisał że zrobi zdjęcia jak to świeci razem i jak sam xenon ale nie ma :-(

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 10 cze 2017, 16:03

Chętnie bym zrobił ale u mnie za dużo zabawy aby je odłaczać.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 10 cze 2017, 16:06

A jak przekodujesz lampy na P21W to wtedy nie powinny się włączyć :-)

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 10 cze 2017, 16:12

No mogę spróbować ale ja mam przedlifta i nie wiem czy przyjmie kodowanie, po zmroku pójdę z lapkiem do auta :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 10 cze 2017, 16:22

A jeszcze pytanie mam, czy jest w tej wiązce co idzie do lampy przewód który odpowiada za właśnie prąd płynący do żarówki P21W, czy to już idzie tylko wewnątrz lampy od modułu? Bo wkaldalem ostatnio LEDY, świecą przyznam super ale oczywiście jest błąd. Zbudować rezystor w obudowie typu radiator to nie problem, tylko grzeje się bardzo i myślałem że jak już coś z tym robić to trzeba byłoby go zamocować poza lampą, najlepiej do karoserii by odbierała ciepło chyba. Tylko czy właśnie można gdzieś znaleźć przewód zasilający tą żarówke poza lampą, okolica bezpieczników czy gdzieś w komorze silnika?


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2017-06-10, 16:22 ]
Będę wdzięczny i pomocny :-) ciekawi mnie jak bardzo widoczna jest różnica. I to zadecyduje czy pójdę w h7 czy w LEDY

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 10 cze 2017, 18:17

Mój sterownik nie przyjmuje kodowania dla dziennych więc niesyemmtety z długimi zapala się zawsze H7. Mogę zrobić foto jedynie z H7 jak to wygląda po zmroku.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 12 cze 2017, 13:39

Okey. Chętnie zobaczę. A jeszcze może wiecie czy lampy z prelifta (skrętne bixy, z doświetlaniem zakrętów i h7) będą pasowały po zmianie klosza na ten poliftowy? Czy jeszcze wtyczki się różnią? I czy właśnie nie będzie problemu żeby kodowanie przyjęła elektryka?

[ Dodano: 2017-06-12, 13:39 ]
Podbijam, może ktoś wie czy znajdę przewód zasilający żarówkę P21W poza lampą, czy jest on tylko wewnątrz? Jakieś schematy może?

hasek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 30
Rejestracja: 14 paź 2016, 10:45
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: hasek » 01 lip 2017, 01:18

Pczester, na zewnątrz chyba nie będzie przewodu do poszczególnych żarówek, wychodzą one raczej z wewnętrznego modułu. Skończyłem też właśnie montaż ledów i przewody do opornika wypuściłem na zewnątrz, żeby go w środku nie zostawiać, bo chwila moment i wszystko stopione.

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3528
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 01 lip 2017, 07:45

no nie wiem czy wszystko stopione, niejaki Arczi ładuje oporniki do środka
i jakoś nic sie nie topi, żarówka też oddaje kilka W non stop do środka
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

lukano
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 54
Rejestracja: 07 wrz 2015, 21:44
Lokalizacja: Lublin

Post autor: lukano » 01 lip 2017, 20:12

hasek pisze:PczesterSkończyłem też właśnie montaż ledów i przewody do opornika wypuściłem na zewnątrz, żeby go w środku nie zostawiać
maciu pisze:Arczi ładuje oporniki do środka
i jakoś nic sie nie topi,
Ja właśnie skończyłem zamianę na moduł z polifta i ledy H7.
Na wszelki wypadek też wyprowadziłem rezystory poza obudowę. Zobaczę jak się rozgrzewa, schować zawsze można.
Też jakoś nie mogłem się przekonać do zewnętrznego modułu. Co fabryczne to fabryczne.
Odkręcamy śruby pod listwami ozdobnymi, pod obudową bezpieczników i jedną od spodu.
Lekko odchylamy osłonę, odpinamy stacyjkę i włącznik świateł. Zdejmujemy nawiew i na górze jest modu. wysuwamy, zakładamy i gotowe.
Od razu po resecie MMI pojawia się włącznik dziennych i inne ustawienia.
Da się do polifta założyć czujnik zmierzchu bez czujnika deszczu ?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 01 lip 2017, 21:32

No właśnie ja też mam obawy odnośnie tej temperatury i bliskości przewodów. Gdybyś hasek, mógł zmierzyć temperaturę rezystora po np 10 minutach świecenia świateł drl i podać to byłbym wdzięczny bardzo. I jeszcze daj znać jakie masz rezystory zamontowane. Kiepskie dojście do tych lamp jest i chciałbym zebrać trochę info by raz temat załatwić i nie ruszać więcej. Tak więc wszelkie wskazówki mile widziane będą :]

hasek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 30
Rejestracja: 14 paź 2016, 10:45
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: hasek » 03 lip 2017, 17:50

Pczester, tak jak pisałem na pw temperatura oporników wg mnie grubo ponad 100 stopni, laser mi świrował, ale udało mi się ustrzelić 131 stopni jak i opatrzyć palucha
Obrazek

Przy okazji wezmę termometr od kumpla i zmierzę jeszcze raz.

Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 03 lip 2017, 18:42

No właśnie martwi mnie ta temperatura <hmm> nie wiem czy ryzykować.

hasek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 30
Rejestracja: 14 paź 2016, 10:45
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: hasek » 03 lip 2017, 19:40

Najważniejsze żeby nie dotykało żadnych plastików coby się nie przytopiły, wystarczy przyczepić do czegoś metalowego to dobierze trochę ciepła i loozik.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl