Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

z A8 na S8

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
Marcin Gigant
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 23 mar 2017, 15:21
Lokalizacja: Lancashire UK

z A8 na S8

Post autor: Marcin Gigant » 05 cze 2017, 07:42

Witam,

Z góry przepraszam jeżeli temat już był ale niestety jakoś nie umiem znaleźć.
Od jakiegoś czasu jeżdżę A8 D3 i jestem niewyobrażalnie zachwycony tym modelem, komfort jazdy, dynamika, precyzja prowadzenia oraz wiele innych sprawia że oczekuje z niecierpliwością (jak dzwonka w szkole) momentu końca pracy załadowania się i jazdy do domu w tym aucie odpoczywam ale niestety a może i stety apetyt rośnie w miarę jedzenia <amasz> i jedynego czego mi brakuje to mocy <bezradny> Wiadomo, fajnie by było pogrzebać w tej trzy litrówce remapping jakaś wymiana wydechu ale czy to ma sens? Czy po prostu lepiej to sprzedać dołożyć i kupic S8? lub A8 W12? A może D4? :P
Moje pytanie gównie jest skierowane do użytkowników tych aut, czy warto? utrzymanie? dostępność części? NA co zwrócić uwagę przy zakupie i wyborze odpowiedniego modelu? Temat nie jest na cito ale jeżeli uzyskam wszelkie info poszukiwania ruszą z kopyta :) <okok>

FranzM
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 57
Rejestracja: 12 kwie 2015, 15:33
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: FranzM » 05 cze 2017, 08:13

Dokoksować 3.0 zawsze można i różnica powinna być mocno odczuwalna, tylko udaj się do porządnej firmy z renomą, a nie do firemki która robi czipy ;)

Awatar użytkownika
xDonicx
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 239
Rejestracja: 07 lip 2013, 17:32
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: xDonicx » 05 cze 2017, 09:20

Sprawa jest prosta jak stać Cie na utrzymanie i zakup s8 to kupuj spokojnie ale jeśli nie chcesz się żegnać ze swoją a8 to zrób sobie program :P ja mam 280km i 600nm :P i po programie się bardzo dobrze jeździ :P

Musisz sobie sam zadać pytanie czy starczy Ci 3.0tdi po programie czy s8 czy w12 bo nie sztuka jest sprzedać tylko sztuka kupic

Ps: Ja bym kupił d4 z silnikiem 3.0tdi jest dużo lepszy niż d3 :P i lepsze możliwości do podciągania mocy

Awatar użytkownika
Marcin Gigant
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 23 mar 2017, 15:21
Lokalizacja: Lancashire UK

Post autor: Marcin Gigant » 05 cze 2017, 15:03

No mam chłopaka który proponuje mi remapping na 310hp i 660NM ale czy to nie będzie zbyt duże obciążenie dla silnika? Nie chce zarypać tego auta bo szkoda. A nie wiem jak bardzo są elastyczne te motory i skrzynie.

Hmm D4 3.0tdi właśnie zachęca seryjnie mocą i przyspieszeniem ale o D4 nie wiem nic, na razie rozmawiałem z jedną osobą która odradzała zakup D4 że awaryjne, że to już nie to samo, że to taki superb w garniturze i koszty utrzymania nie adekwatne do jakości... Hmm.

Co do S8 i W12 auta zacne, o spalanie nie będę pytał bo tam się tego nie liczy ale raczej jakość tych modeli, wiecie za cenę dynamiki czy nie będę stał w serwisie 3 razy w miesiącu a tam już nie mam żartów jedziesz na serwis to chyba z bagażnikiem forsy :) :P

MichałABG
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 58
Rejestracja: 23 kwie 2015, 16:41
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: MichałABG » 05 cze 2017, 18:46

Nie myślałeś o D3 w 4.2tdi? Dobrze zrobiony V8 mocą spokojnie dorównuje S8 i W12, a spalanie masz naprawdę dużo mniejsze. Wiadomo, przy takich autach na spalanie się nie patrzy, lecz z opowieści znajomego który miał okazję śmigać jakiś czas S8 D3 to właśnie spalanie delikatnie odpycha... Przy jeździe na pełnej mocy lub w mocnych korkach na mieście auto pokazuje, że naprawdę ma zasadę "nigdy mało paliwa". Poza tym koszty utrzymania S8 są dużo większe od TDI V8. Kolega robiąc na jednym z renomowanych serwisów Audi mówił, że czasem nawet bardzo zamożni ludzie jak odbierali swoje S8 z naprawy mieli mokre czoło po spojrzeniu na fakturę za naprawy. S8 podsumował jasno: auto bardzo fajne, mocne, dźwięk przyciągający uszy lecz patrząc na koszty utrzymania wolałby V8 TDI z dobrym chipem.

Awatar użytkownika
Marcin Gigant
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 23 mar 2017, 15:21
Lokalizacja: Lancashire UK

Post autor: Marcin Gigant » 05 cze 2017, 20:42

4.2TDi nie jest silnikiem awaryjnym?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 05 cze 2017, 20:49

Moim zdaniem jednym z najmniej awaryjnych w A8 D3
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 06 cze 2017, 07:00

Moim zdaniem najlepszym jaki był w D3 ever :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
Marcin Gigant
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 23 mar 2017, 15:21
Lokalizacja: Lancashire UK

Post autor: Marcin Gigant » 06 cze 2017, 14:13

Sądziłem że 3.0tdi jest najlepszym wyborem pod względem bez awaryjności :P Ale skoro 4.2tdi zainteresuje się w takim razie <hmm>
W takim razie S8 i W12 odstawiam na bocznice.
Jakies ciekawe wskazówki przy wyborze 4.2TDI? :)

Hgo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 196
Rejestracja: 02 sty 2011, 11:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hgo » 06 cze 2017, 15:22

123
Ostatnio zmieniony 17 cze 2021, 01:37 przez Hgo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Marcin Gigant
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 23 mar 2017, 15:21
Lokalizacja: Lancashire UK

Post autor: Marcin Gigant » 12 cze 2017, 16:44

Zawsze byłem i pewnie będę BMkowiczem ale poznałem Audi które zostało moją kochanką póki co zostane w takim układzie związku xD na mietka lata przyjdą jeszcze i przyjdzie czas :)

opicasso
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 13 gru 2012, 22:27
Lokalizacja: ONY

Post autor: opicasso » 12 cze 2017, 20:18

bierz d4ke i nie słuchaj kolegów:)

Awatar użytkownika
Marcin Gigant
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 23 mar 2017, 15:21
Lokalizacja: Lancashire UK

Post autor: Marcin Gigant » 13 cze 2017, 17:05

byłem dzisiaj obejrzeć jedną D4ke... 3.0TDI a 3.0TDI nie równe, idzie jak zła do tego interface MMI i sam design środka <okok> Ale D3ka wyglądem wygląda bardziej rasowo.
W sobote jade jeszcze zobaczyć D4ke 4.2TDI :> :>

opicasso
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 13 gru 2012, 22:27
Lokalizacja: ONY

Post autor: opicasso » 15 cze 2017, 13:45

Mam 3.0tdi w D4 daje rade, ale wiadomo 4.2 tdi miazdzy:D

Awatar użytkownika
Marcin Gigant
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 23 mar 2017, 15:21
Lokalizacja: Lancashire UK

Post autor: Marcin Gigant » 30 cze 2017, 12:05

Coś pięknego 4.2TDI D4 :o a i spalanie można osiągnąc na poziomie przyzwoitym poniżej 10L :o szok i niedowierzanie. Chyba następcą będzie właśnie ten model :) Dzięki za rady :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl