części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 FL ALL ] Radar distronic

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 13 cze 2017, 20:09

A potem co ? Tempomat już w ogóle przestaje działać ?
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 14 cze 2017, 07:37

poniżej 30 km/h wyłącza się, migając lampką i pikając dźwiękiem

powyżej 200 km/h nie włączysz go...

a ręczne zwiększanie prędkości jest możliwe tylko do 200 km/h

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 14 cze 2017, 10:13

Czyli powyżej 200k/m tempomat już w ogóle nie działa mając ACC, ale mając zwykły tak ?
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 14 cze 2017, 10:16

Jak zerkniesz na licznik to te trójkąciki podświetlane od tempomatu są tylko do 200 i się kończą. Myślę, że w normalnym będzie tak samo. Zresztą w nowych chyba niewiele więcej podnieśli ten limit.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 14 cze 2017, 10:47

w VAGu teraz w większości masz opcje przy ACC jak kupujesz nowy samochód do jakiej prędkości ma działać, co wiąże się z tym, że jak wybierzesz tą niższa, to potem już w ogóle jesteś bez tempomatu po jej przekroczeniu. Dlatego pytam jak jest ze zwykłym, bo przy ponad 200 km/h nie sprawdzałem jego działania.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 14 cze 2017, 10:52

Ja jechałem 180 max na tempomacie.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

AdiA8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 75
Rejestracja: 31 paź 2016, 12:55
Lokalizacja: LU

Post autor: AdiA8 » 14 cze 2017, 12:50

Naciśnięcie pedału hamulca wyłącza tempomat, a nie pedału gazu.

Naciśnięcie pedału gazu wprowadza w tryb overload, jest to zrobione by spokojnie można było wyprzedzać na tempomacie. Po zdjęciu nogi z pedału gazu auto wraca do zadanej prędkości.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 14 cze 2017, 13:06

No ale rozłącza tempomat tak czy inaczej na moment przytrzymania gazu. Łapanie za słówka.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

xluqas
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 236
Rejestracja: 28 lis 2014, 19:19
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: xluqas » 18 cze 2017, 19:59

Bloki pomiarowe pokazuje mi takie coś

Plus jak zaadaptować z powrotem ACC bo pokazuje mi blad ze nie zaadaptowany

Obrazek
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6

AdiA8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 75
Rejestracja: 31 paź 2016, 12:55
Lokalizacja: LU

Post autor: AdiA8 » 18 cze 2017, 21:51

Wartości bloków pomiarowych muszą zawierać się w zakresie -0.8 / +0.8

Pczester mam nadzieję, że się nie obrazisz na wrzucenie Twojej instrukcji.

13 Auto Dist - Bloki Pomiarowe - grupa 2 i 11 w obu blok 1 to są dwie wartości które nas interesują. Mają się mieścić od -0.8 do 0,8 Grupa 2 to górna lewa śróbka a 11 to dolna, kręcąc w prawo (wkręcając śróbke) ZMNIEJSZAMY wartość (idziemy w stronę minusa). Jeden pełny obrót to wartość około 1.0 Trzeba zobaczyć ile mamy (zapisać sobie) zrobić korektę NA OKO, potem wchodzimy w Nastawy Podstawowe grupa 1 i ON/OFF potem 2,3 4 tak samo. I po takim zabiegu jeździmy spokojnie sobie dwa dni po czym sprawdzamy co jakiś czas czy działa tempomat, lub w grupie 2 i 11 czy się mieści w - 0.8 do 0,8 jeśli nie, sprawdzamy o ile się zmieniło i ponowna korekta :-) mi za drugim razem się udało. NAJWAŻNIEJSZE TERAZ!!! Do dolnej śrubki imbus jest dojście bez problemu, do górnej gorzej (raz zdjąłem zderzak) a później zobaczyłem że jak odkreca się atrape pod tablice rejestracyjną to pod nią jest otwór PRAWIE IDEALNIE pasuje by trafić imbusem do górnej śróby, wystarczy trochę powiększyć go do dołu i klucz trafia :-D dzięki czemu do kalibracji wystarczy zdjąć ta atrape (4 torxy). Tak wygląda cała procedura Panowie. A przy okazji szukam tej osłony radaru jak ktoś by coś widział słyszał. Mam nadzieję że komuś się przydadzą moje wskazówki :-)[/quote]

Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 19 cze 2017, 06:16

AdiA8, <okok> po to ona jest więc nie ma problemu &#128512;

webcomat
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 02 sie 2010, 20:48
Lokalizacja: Kępno

Post autor: webcomat » 17 lip 2017, 23:29

Witam wszystkich...

Ja z kolei mam inny problem...do mojego radaru dochodzi wiązka 10 przewodów ....Dodatkowo wyświetla mi błąd "ograniczenie działania- przekroczona wartość napięcia " - 18.7V . Radar był kiedyś wymieniany i od tego czasu nie działa a chciałem go w końcu naprawić.... jak narazie odlaczylem tylko wtyczkę, przeciscilem i podłączyłem ponownie ale błąd nie znika:) . Ma ktoś jakiś pomysł ? Czasami wywala też błąd w magistrali " brak komunikacji "

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 09 sty 2018, 16:34

Mam pytanie gdzieś obiło mi się o uszy że przy ACC żeby działało trzeba mieć czujniki ciśnienia w oponach, ktoś coś wie ?

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 09 sty 2018, 16:38

Marcin2013 pisze:Mam pytanie gdzieś obiło mi się o uszy że przy ACC żeby działało trzeba mieć czujniki ciśnienia w oponach, ktoś coś wie ?
Nie trzeba.
Black Cars Matters

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 09 paź 2018, 21:35

Jaki numer GateWay obsługuje ACC w pre FL ?

Edit: chyba mam musi być końcówka H lub F ??

[ Dodano: 2018-09-24, 21:01 ]
Rozumiem że radar podłącza się bezpośrednio do gateway (dwa kabelki) i jeszcze dwa pod zasilanie przez bezpiecznik i teraz pytanie ma ktoś rozpiskę które piny we wtyczce radaru ??

[ Dodano: 2018-10-09, 21:35 ]
Znalazłem coś takiego ??

"Ponieważ regulacja hamowania, wywołana
działaniem tempomatu acc, musi być szczególnie
cicha, wprowadzono dodatkowe tłumiki
szmerów ssania. Są to małe komory z gumowymi
przeponami, które tłumią pulsacje
ciśnienia płynu hamulcowego.
Tak zmodyfikowany zespół hydrauliczny ESP
jest montowany tylko w samochodach z tempomatem
acc. Uzyskanie wysokiego komfortu
hamowania wymagało wprowadzenia do
układu ESP 5.7 nastawnych zaworów wlotowych
i przełączających."

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl