[D3 FL ALL ] Radar distronic
Jak zerkniesz na licznik to te trójkąciki podświetlane od tempomatu są tylko do 200 i się kończą. Myślę, że w normalnym będzie tak samo. Zresztą w nowych chyba niewiele więcej podnieśli ten limit.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- dice111
- Moderator
- Posty: 6010
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
w VAGu teraz w większości masz opcje przy ACC jak kupujesz nowy samochód do jakiej prędkości ma działać, co wiąże się z tym, że jak wybierzesz tą niższa, to potem już w ogóle jesteś bez tempomatu po jej przekroczeniu. Dlatego pytam jak jest ze zwykłym, bo przy ponad 200 km/h nie sprawdzałem jego działania.
Black Cars Matters
Ja jechałem 180 max na tempomacie.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
No ale rozłącza tempomat tak czy inaczej na moment przytrzymania gazu. Łapanie za słówka.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Bloki pomiarowe pokazuje mi takie coś
Plus jak zaadaptować z powrotem ACC bo pokazuje mi blad ze nie zaadaptowany
Plus jak zaadaptować z powrotem ACC bo pokazuje mi blad ze nie zaadaptowany
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6
Wartości bloków pomiarowych muszą zawierać się w zakresie -0.8 / +0.8
Pczester mam nadzieję, że się nie obrazisz na wrzucenie Twojej instrukcji.
13 Auto Dist - Bloki Pomiarowe - grupa 2 i 11 w obu blok 1 to są dwie wartości które nas interesują. Mają się mieścić od -0.8 do 0,8 Grupa 2 to górna lewa śróbka a 11 to dolna, kręcąc w prawo (wkręcając śróbke) ZMNIEJSZAMY wartość (idziemy w stronę minusa). Jeden pełny obrót to wartość około 1.0 Trzeba zobaczyć ile mamy (zapisać sobie) zrobić korektę NA OKO, potem wchodzimy w Nastawy Podstawowe grupa 1 i ON/OFF potem 2,3 4 tak samo. I po takim zabiegu jeździmy spokojnie sobie dwa dni po czym sprawdzamy co jakiś czas czy działa tempomat, lub w grupie 2 i 11 czy się mieści w - 0.8 do 0,8 jeśli nie, sprawdzamy o ile się zmieniło i ponowna korekta :-) mi za drugim razem się udało. NAJWAŻNIEJSZE TERAZ!!! Do dolnej śrubki imbus jest dojście bez problemu, do górnej gorzej (raz zdjąłem zderzak) a później zobaczyłem że jak odkreca się atrape pod tablice rejestracyjną to pod nią jest otwór PRAWIE IDEALNIE pasuje by trafić imbusem do górnej śróby, wystarczy trochę powiększyć go do dołu i klucz trafia :-D dzięki czemu do kalibracji wystarczy zdjąć ta atrape (4 torxy). Tak wygląda cała procedura Panowie. A przy okazji szukam tej osłony radaru jak ktoś by coś widział słyszał. Mam nadzieję że komuś się przydadzą moje wskazówki :-)[/quote]
Pczester mam nadzieję, że się nie obrazisz na wrzucenie Twojej instrukcji.
13 Auto Dist - Bloki Pomiarowe - grupa 2 i 11 w obu blok 1 to są dwie wartości które nas interesują. Mają się mieścić od -0.8 do 0,8 Grupa 2 to górna lewa śróbka a 11 to dolna, kręcąc w prawo (wkręcając śróbke) ZMNIEJSZAMY wartość (idziemy w stronę minusa). Jeden pełny obrót to wartość około 1.0 Trzeba zobaczyć ile mamy (zapisać sobie) zrobić korektę NA OKO, potem wchodzimy w Nastawy Podstawowe grupa 1 i ON/OFF potem 2,3 4 tak samo. I po takim zabiegu jeździmy spokojnie sobie dwa dni po czym sprawdzamy co jakiś czas czy działa tempomat, lub w grupie 2 i 11 czy się mieści w - 0.8 do 0,8 jeśli nie, sprawdzamy o ile się zmieniło i ponowna korekta :-) mi za drugim razem się udało. NAJWAŻNIEJSZE TERAZ!!! Do dolnej śrubki imbus jest dojście bez problemu, do górnej gorzej (raz zdjąłem zderzak) a później zobaczyłem że jak odkreca się atrape pod tablice rejestracyjną to pod nią jest otwór PRAWIE IDEALNIE pasuje by trafić imbusem do górnej śróby, wystarczy trochę powiększyć go do dołu i klucz trafia :-D dzięki czemu do kalibracji wystarczy zdjąć ta atrape (4 torxy). Tak wygląda cała procedura Panowie. A przy okazji szukam tej osłony radaru jak ktoś by coś widział słyszał. Mam nadzieję że komuś się przydadzą moje wskazówki :-)[/quote]
Witam wszystkich...
Ja z kolei mam inny problem...do mojego radaru dochodzi wiązka 10 przewodów ....Dodatkowo wyświetla mi błąd "ograniczenie działania- przekroczona wartość napięcia " - 18.7V . Radar był kiedyś wymieniany i od tego czasu nie działa a chciałem go w końcu naprawić.... jak narazie odlaczylem tylko wtyczkę, przeciscilem i podłączyłem ponownie ale błąd nie znika:) . Ma ktoś jakiś pomysł ? Czasami wywala też błąd w magistrali " brak komunikacji "
Ja z kolei mam inny problem...do mojego radaru dochodzi wiązka 10 przewodów ....Dodatkowo wyświetla mi błąd "ograniczenie działania- przekroczona wartość napięcia " - 18.7V . Radar był kiedyś wymieniany i od tego czasu nie działa a chciałem go w końcu naprawić.... jak narazie odlaczylem tylko wtyczkę, przeciscilem i podłączyłem ponownie ale błąd nie znika:) . Ma ktoś jakiś pomysł ? Czasami wywala też błąd w magistrali " brak komunikacji "
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Jaki numer GateWay obsługuje ACC w pre FL ?
Edit: chyba mam musi być końcówka H lub F ??
[ Dodano: 2018-09-24, 21:01 ]
Rozumiem że radar podłącza się bezpośrednio do gateway (dwa kabelki) i jeszcze dwa pod zasilanie przez bezpiecznik i teraz pytanie ma ktoś rozpiskę które piny we wtyczce radaru ??
[ Dodano: 2018-10-09, 21:35 ]
Znalazłem coś takiego ??
"Ponieważ regulacja hamowania, wywołana
działaniem tempomatu acc, musi być szczególnie
cicha, wprowadzono dodatkowe tłumiki
szmerów ssania. Są to małe komory z gumowymi
przeponami, które tłumią pulsacje
ciśnienia płynu hamulcowego.
Tak zmodyfikowany zespół hydrauliczny ESP
jest montowany tylko w samochodach z tempomatem
acc. Uzyskanie wysokiego komfortu
hamowania wymagało wprowadzenia do
układu ESP 5.7 nastawnych zaworów wlotowych
i przełączających."
Edit: chyba mam musi być końcówka H lub F ??
[ Dodano: 2018-09-24, 21:01 ]
Rozumiem że radar podłącza się bezpośrednio do gateway (dwa kabelki) i jeszcze dwa pod zasilanie przez bezpiecznik i teraz pytanie ma ktoś rozpiskę które piny we wtyczce radaru ??
[ Dodano: 2018-10-09, 21:35 ]
Znalazłem coś takiego ??
"Ponieważ regulacja hamowania, wywołana
działaniem tempomatu acc, musi być szczególnie
cicha, wprowadzono dodatkowe tłumiki
szmerów ssania. Są to małe komory z gumowymi
przeponami, które tłumią pulsacje
ciśnienia płynu hamulcowego.
Tak zmodyfikowany zespół hydrauliczny ESP
jest montowany tylko w samochodach z tempomatem
acc. Uzyskanie wysokiego komfortu
hamowania wymagało wprowadzenia do
układu ESP 5.7 nastawnych zaworów wlotowych
i przełączających."