Zapłony wypadają na zimnym silniku , ale nie ma błędu, patrzyłem w odpowiednich grupach, po rozgrzaniu nie ma wypadania.
Cewki nie pomogły , kumpel ma s4 i wczoraj wymieniliśmy wszystkie 8 cewek, nic się nie zmieniło.
Co do korekt to są wysokie na pb w idle 6+ na głowicy bank drugi, i wywala ubogo, jest wymieniona pompa paliwa i sonda z tej strony, mimo tego jest ubogo, na lpg jest ok, bo ta strona jest podbita każdy wtrysk +4% i wtedy korekty mieszczą się w normie. Od czego mogą być tak wysokie korekty na pb ? Może tam musze szukać przyczyny ? Wtryski pb zmieniałem miejscami,nic się nie zmieniło.
[D3 04 4.2MPI ] Trzesie silnikiem
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Należy sprawdzić działanie regulatora ciśnienia na listwie wtryskowej.
On utrzymuje właściwe ciśnienie paliwa.
Jeżeli źle trzyma to spada ciśnienie na listwie i korekty idą na +
Można to sprawdzić ręcznie, ściskając kombinerkami przewód powrotny (gumowy).
Tak samo jak ściągniesz podciśnienie z regulatora to powinno podskoczyć o 0.5 bara ciśnienie paliwa na listwie.
Korekty powinny lecieć w dół.
On utrzymuje właściwe ciśnienie paliwa.
Jeżeli źle trzyma to spada ciśnienie na listwie i korekty idą na +
Można to sprawdzić ręcznie, ściskając kombinerkami przewód powrotny (gumowy).
Tak samo jak ściągniesz podciśnienie z regulatora to powinno podskoczyć o 0.5 bara ciśnienie paliwa na listwie.
Korekty powinny lecieć w dół.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański