części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.2MPI ] Trzesie silnikiem

Wojtec1987
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 213
Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Wojtec1987 » 11 cze 2017, 19:22

Zapłony wypadają na zimnym silniku , ale nie ma błędu, patrzyłem w odpowiednich grupach, po rozgrzaniu nie ma wypadania.

Cewki nie pomogły , kumpel ma s4 i wczoraj wymieniliśmy wszystkie 8 cewek, nic się nie zmieniło.

Co do korekt to są wysokie na pb w idle 6+ na głowicy bank drugi, i wywala ubogo, jest wymieniona pompa paliwa i sonda z tej strony, mimo tego jest ubogo, na lpg jest ok, bo ta strona jest podbita każdy wtrysk +4% i wtedy korekty mieszczą się w normie. Od czego mogą być tak wysokie korekty na pb ? Może tam musze szukać przyczyny ? Wtryski pb zmieniałem miejscami,nic się nie zmieniło.

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 15 cze 2017, 11:02

Należy sprawdzić działanie regulatora ciśnienia na listwie wtryskowej.

On utrzymuje właściwe ciśnienie paliwa.
Jeżeli źle trzyma to spada ciśnienie na listwie i korekty idą na +

Można to sprawdzić ręcznie, ściskając kombinerkami przewód powrotny (gumowy).

Tak samo jak ściągniesz podciśnienie z regulatora to powinno podskoczyć o 0.5 bara ciśnienie paliwa na listwie.

Korekty powinny lecieć w dół.

KarolW
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 123
Rejestracja: 05 cze 2016, 12:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KarolW » 15 cze 2017, 22:45

Jak można sprawdzić działanie sond za pomocą odis? Też mi trzesie silnikiem i wydaje mi się ze to od sondy

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 16 cze 2017, 07:21

Odłącz sondy na czas testu i zobacz czy dalej trzęsie.

Wojtec1987
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 213
Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Wojtec1987 » 17 cze 2017, 17:24

marekp750 pisze: Tak samo jak ściągniesz podciśnienie z regulatora to powinno podskoczyć o 0.5 bara ciśnienie paliwa na listwie.

Korekty powinny lecieć w dół.
Jak ściągnę przewód od podciśnienia i korekty polecą w dół, co to będzie oznaczało ? Że regulator umarł ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl