FOSS pisze:Błąd czujnika kąta skrętów zapisuje się w kilku sterownikach jednocześnie.
Jego poprawne zakodowanie nie jest równoznaczne z usunięciem tego błędu ze wszystkich sterowników.
Dziwne że VCDS wyłapał go w ABS, VAS go wychwycił w zawieszeniu.
Tylko zmieniałem moduły kierownicy,wiadome jest jeżeli się wypnie wtyczkę AIRBAGU z taśmy to potrzebna jest tylko kalibracja taśmy G85,jeżeli wypniemy wtyczkę od taśmy (4pin ) to potrzebna jest ponowna adaptacja w sterowniku ABS.
Problem rozwiązałem ,powiem tyle żę taśma musi być naprawdę dobrze ustawiona!!!!!! ,jeżeli tego nie będzie to będzie walić błędem g85 impussible signal itp.
Teraz wiem że potrafi wariować i nawet hamować autem.....jeżeli będą błędy zapisane w sterowniku ABS,już chciałem wymieniać sterownik ABS- niepotrzebnie.... Dałem sobie czasu i udało się.
FOSS pisze:Co więcej, automatyczne kasowanie wszystkich błędów jednym przyciskiem, wbrew pozorom, nie powoduje wykasowania wszystkich błędów ze wszystkich sterowników - w wielu przypadkach trzeba kasować błędy ze sterowników pojedynczo, zaglądając indywidualnie do każdego z nich.
Dokładnie autoscan tylko dla wglądu,kasowanie tylko i wyłącznie po wejściu w poszczególny sterownik i kasowanie błędu .