zawalasz wydech, osłony, wał, osłony, zabierak i masz go na wierzchu. Pamietaj o dolaniu oleju.
Nie proponuje bez kanału albo podnosnika.
[D2 preFL ALL ] Wyciek ze skrzyni z simeringu przy wyjściu
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Super Klubowicz
- Posty: 372
- Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
- Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Ale chodzi mi o połączenie pomiędzy skrzynią a tylnym mechanizmem.
Simering wyjścia na wal wymieniłem, wiem nie ma problemu. Ale teraz chyba o ten głębiej, tak że będzie trzeba ściągać o obudowę skrzyni. No i pewnie jakieś tryby?
[ Dodano: 2017-07-21, 17:48 ]
Simering wyjścia na wal wymieniłem, wiem nie ma problemu. Ale teraz chyba o ten głębiej, tak że będzie trzeba ściągać o obudowę skrzyni. No i pewnie jakieś tryby?
[ Dodano: 2017-07-21, 17:48 ]
Masz to w elsie? Ja nie mogę tego znaleźćkrisker pisze:Wg elsy nie wygląda to jakoś tragicznie, ale też chciałbym się dowiedzieć, jak to wygląda w praktyce...
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
409-099 w ETKA
Numer 2 na rysunku - uszczelniacz podwójny
Numer 2 na rysunku - uszczelniacz podwójny
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Źle spojrzałem w elsę. Tam faktycznie nie ma wymiany tego podwójnego simeringu (jest info o simeringu pomiędzy dyfrem przednim a skrzynią).
EDIT: Już sam nie wiem. Może chodzić o simering umieszczony za torsenem, ale za nim jest jeszcze "Intermediate flange for front axle drive" (na rys. 31; nie wiem jak to po polsku nazwać), w którym jest olej - no właśnie - jaki? Czy olej przekładniowy przedniego dyferencjału, czy olej ATF? Jeśli to pierwsze, to jest kolejny simering pomiędzy 31, a skrzynią (poz. 37) i stamtąd również może się ATF dostawać do oleju w dyferencjale przednim, a z niego do torsena. Masakra. W obudowie "Intermediate flange for front axle drive" jest śruba, którą można wykręcić i sprawdzić poziom oleju (czy nie za dużo).
EDIT: Już sam nie wiem. Może chodzić o simering umieszczony za torsenem, ale za nim jest jeszcze "Intermediate flange for front axle drive" (na rys. 31; nie wiem jak to po polsku nazwać), w którym jest olej - no właśnie - jaki? Czy olej przekładniowy przedniego dyferencjału, czy olej ATF? Jeśli to pierwsze, to jest kolejny simering pomiędzy 31, a skrzynią (poz. 37) i stamtąd również może się ATF dostawać do oleju w dyferencjale przednim, a z niego do torsena. Masakra. W obudowie "Intermediate flange for front axle drive" jest śruba, którą można wykręcić i sprawdzić poziom oleju (czy nie za dużo).
-
- Super Klubowicz
- Posty: 372
- Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
- Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Tak. Z przodu też jest. No ale raczej przelewa się za skrzyni niż z przodu.
http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... ngrev1.pdf
http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... ngrev1.pdf