części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 preFL ALL ] Wyciek ze skrzyni z simeringu przy wyjściu

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 20 lip 2017, 23:26

zawalasz wydech, osłony, wał, osłony, zabierak i masz go na wierzchu. Pamietaj o dolaniu oleju.
Nie proponuje bez kanału albo podnosnika.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 21 lip 2017, 17:48

Ale chodzi mi o połączenie pomiędzy skrzynią a tylnym mechanizmem.
Simering wyjścia na wal wymieniłem, wiem nie ma problemu. Ale teraz chyba o ten głębiej, tak że będzie trzeba ściągać o obudowę skrzyni. No i pewnie jakieś tryby?

[ Dodano: 2017-07-21, 17:48 ]
krisker pisze:Wg elsy nie wygląda to jakoś tragicznie, ale też chciałbym się dowiedzieć, jak to wygląda w praktyce...
Masz to w elsie? Ja nie mogę tego znaleźć

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 22 lip 2017, 21:16

409-099 w ETKA

Numer 2 na rysunku - uszczelniacz podwójny
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 23 lip 2017, 17:51

Źle spojrzałem w elsę. Tam faktycznie nie ma wymiany tego podwójnego simeringu (jest info o simeringu pomiędzy dyfrem przednim a skrzynią).

EDIT: Już sam nie wiem. Może chodzić o simering umieszczony za torsenem, ale za nim jest jeszcze "Intermediate flange for front axle drive" (na rys. 31; nie wiem jak to po polsku nazwać), w którym jest olej - no właśnie - jaki? Czy olej przekładniowy przedniego dyferencjału, czy olej ATF? Jeśli to pierwsze, to jest kolejny simering pomiędzy 31, a skrzynią (poz. 37) i stamtąd również może się ATF dostawać do oleju w dyferencjale przednim, a z niego do torsena. Masakra. W obudowie "Intermediate flange for front axle drive" jest śruba, którą można wykręcić i sprawdzić poziom oleju (czy nie za dużo).

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 25 lip 2017, 07:51

W tylni dyferencjale jest za dużo oleju. A w skrzyni ubywa. Czyli że skrzyni idzie do tyłu. Chyba bez wyciągnięcia skrzyni się nie obejdzie. Masakra

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 25 lip 2017, 08:28

Moment, ale w poliftach jest jeszcze osobny olej w dyferencjale przedniego napędu! I to chyba właśnie on jest bezpośrednio za torsenem (pomiędzy torsenem, a skrzynią).

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 25 lip 2017, 16:35

Tak. Z przodu też jest. No ale raczej przelewa się za skrzyni niż z przodu.
http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... ngrev1.pdf

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl