Witam,
proszę o pomoc jak ogarnąć pewny problem ponieważ po przekręceniu stacyjki A8 D2 FL 4.2 V8 mimo wyłączonego klimatronika nawiew daje powietrze na 3/4 swojej mocy i nie można go w żadnej sposób wyłączyć. Gdy włączę klimatronik i dam na max. nawiew minimalnie się zwiększy ale nigdy nie mniej jak 3/4 mocy.
Na VCDSie pokazuje błąd 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71).
Stawiam że trzeba wymienić silniczek V71 lub klimatronik ? Ktoś coś poradzi ?
Jak to ogarnąć jest ktoś w stanie mi pomóc ?
![]() |
![]() |
![]() |
[A8 D2 4.2 00r] nawiew na zapłonie daje na 3/4 mocy non stop
[A8 D2 4.2 00r] nawiew na zapłonie daje na 3/4 mocy non stop
Ostatnio zmieniony 29 lip 2017, 09:43 przez Monika, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie sądzę, żeby to V71 był przyczyną Twojego problemu, ale że łatwo go wymienić, to możesz od tego zacząć (możesz go zamienić miejscami z jednym z silniczków z konsoli środkowej, jak nie masz innego na zapas). W tym temacie masz ładnie rozpisane/rozrysowane położenie wszystkich silniczków: http://www.a8team.pl/d2-prefl-all-z-naw ... t19582.htm.
Za prędkość nawiewu odpowiada zespół rezystor dmuchawy - panel climatronik. Rezystor (jeżyk) znajduje się w obudowie wentylatora, pod klapką, którą steruje V71. Trochę rozbierania jest, ale bez tragedii, żeby go wymienić. Jak to nić nie da to pozostaje podmiana samego panelu.
Za prędkość nawiewu odpowiada zespół rezystor dmuchawy - panel climatronik. Rezystor (jeżyk) znajduje się w obudowie wentylatora, pod klapką, którą steruje V71. Trochę rozbierania jest, ale bez tragedii, żeby go wymienić. Jak to nić nie da to pozostaje podmiana samego panelu.
Four rings to rule them all