Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 FL ALL ] sprawdzenie konwentera

meir
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 345
Rejestracja: 27 sie 2014, 12:11
Lokalizacja: Tychy

[D2 FL ALL ] sprawdzenie konwentera

Post autor: meir » 17 sie 2016, 22:36

tak jak w temacie gdzieś wczytałem że da się sprawdzić działanie konwentera poprzez odpalenie silnika ustawienie drążka na D wciśnięcie pedału hamulca i gazu , i podobno dobry konwenter nie puści obrotów wyżej jak 1800 ile w tym prawdy ? i drugie pytanie czy nie uszkodzi się w ten sposób skrzyni ?

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 18 sie 2016, 12:47

Kot też jest Quattro

meir
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 345
Rejestracja: 27 sie 2014, 12:11
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 18 sie 2016, 20:51

no dokładnie to ten temat ale właśnie chodzi mi o to czy skrzyni nic nie będzie prz takim gazowaniu !

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 18 sie 2016, 23:04

Przekleję cytat z tamtego tematu tutaj:

"
A to nie jest tak że rozwalisz skrzynie i przeguby?
Taki manewr baaardzo mocno obciąża napęd/przeguby/zawieszenie/hamulce


Obciąża tak samo jak start z pełnym ogniem tylko się koła nie kręcą (przeguby cierpią raczej jak się katapultuje na skręconych kołach). Owszem jeśli coś jest słabe i czeka aby się rozlecieć a nikt wcześniej nie pałował samochodu to się może rozlecieć. Hamulce znoszą większe obciążenia przy hamowaniu z prędkości autostradowych jak się koła blokują niosąc prawie dwie tony. Taki test wykonuje się zwykle raz, dwa razy z rzędu przez maks. 5 sek zwykle. Potem skrzynia musi się kilka minut chłodzić spokojną jazdą albo na postoju
"
Kot też jest Quattro

ernesto

Post autor: ernesto » 19 sie 2016, 05:25

To jest tak jak z wkładaniem palca do wrzątku jak wbijesz sobie drzazgę. Szybkie umaczanie nie boli bardzo ale zanurzenie palca na jakiś czas już tak ;)
Ja zrobiłem ten test i auto jeździ ;)
Grunt by dany zabieg nie robić na chama.
Zapinasz D i test, tak jak np na filmie, jedno max dwa wdepnięcia gazu, nie więcej.

meir
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 345
Rejestracja: 27 sie 2014, 12:11
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 19 sie 2016, 07:04

Dzieki wielkie za rozwianie watpliwosci

BAU
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 80
Rejestracja: 27 mar 2014, 21:19
Lokalizacja: Łódź

Post autor: BAU » 23 lip 2017, 17:58

Odświeżę temat.
Zrobiłem test i auto wchodzi do 2000-2100 obrotów.
Czyli konwerter kaput?
Pozdrawiam. Roman

ernesto

Post autor: ernesto » 24 lip 2017, 00:08

Wygląda na to, że ma uslizg. Olej też odgrywa tu duża rolę.

BAU
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 80
Rejestracja: 27 mar 2014, 21:19
Lokalizacja: Łódź

Post autor: BAU » 29 lip 2017, 15:44

Skrzynia po wymianie oleju, filtra i czyszczeniu na myjce ultradźwiękowej płyty sterującej wraz z zaworami u kolegi z forum.
Można jeździć czy na stół. Podobno był regenerowany w Poznaniu <bezradny>
Pozdrawiam. Roman

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 29 lip 2017, 19:08

A masz jakieś inne objawy? Bo to może być normalne rpm

Ps może jakiś admin poprawić tytuł z konwentu na konwersję
Kot też jest Quattro

BAU
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 80
Rejestracja: 27 mar 2014, 21:19
Lokalizacja: Łódź

Post autor: BAU » 29 lip 2017, 20:01

Ukaniu pisze:A masz jakieś inne objawy? Bo to może być normalne rpm

Ps może jakiś admin poprawić tytuł z konwentu na konwersję
Przy zmianie położenia lewarka z P na D i N na P porządne walnięcie.
Pozdrawiam. Roman

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 29 lip 2017, 22:04

BAU pisze:Przy zmianie położenia lewarka z P na D i N na P porządne walnięcie.
Uszkodzony konwerter nie powoduje żadnych stuków, przyczyna leży gdzie indziej. Moim zdaniem płyta sterująca bądź któryś z koszów ...ale raczej to drugie.

BAU
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 80
Rejestracja: 27 mar 2014, 21:19
Lokalizacja: Łódź

Post autor: BAU » 30 lip 2017, 10:34

Dzisiaj przewietrzyłem moją perełkę i d^^pa.
Slizga się i przechodzi w tryb awaryjny.
Obroty idą w górę a auto nie ciągnie. Skrzynia 30 tysi po remoncie.
Na Vagu żadnych błędów.
Pozdrawiam. Roman

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 30 lip 2017, 23:19

BAU pisze:Na Vagu żadnych błędów.
To bardzo dziwne, uślizg zawsze jest wyłapywany przez sterownik. Oryginalny VCDS czy chińczyk ?!

BAU
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 80
Rejestracja: 27 mar 2014, 21:19
Lokalizacja: Łódź

Post autor: BAU » 25 gru 2017, 13:52

Długo mnie nie było więc z dużym opóźnieniem.
Na OBD II dwa błędy skrzyni 526 i 652
Dodatkowo silnika 18010
Pozdrawiam. Roman

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl