Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 96 4.2PB ] 4HP24 Przedni most wyciek z wałka ataku.

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

[D2 96 4.2PB ] 4HP24 Przedni most wyciek z wałka ataku.

Post autor: Ukaniu » 23 sie 2017, 08:35

Czołem,
Czy ktoś wymieniał uszczelniacz wałka ataku przedniego dyfra?
Rok temu zdejmowałem tył skrzyni co by uszczelnić wałek napędu przodu a ostatnio zauważyłem wyciek z samego dyfra.
Oglądałem to miejsce i wygląda na to, że trzeba by zdjąć dzwon/ przód skrzyni. Czyli robota z wyjęciem całego napędu - prawda to?
Pozdrawiam
- Łukasz

---
EDIT
Nie wiem czy dobrze widzę ale wychodzi, że ten simering można było przy robocie przedniego wymienić bez problemu....
Kot też jest Quattro

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 26 sie 2017, 14:40

Też się do tego przymierzałem i zarówno Elsa jak i oględziny skrzyni mówiły, że od tyłu się nie da. Trzeba demontować skrzynię i odkręcać dzwon. Jak nie zapomnę to wieczorem strzelę fotkę skrzyni.

----
Edit:
Słabe fotki, ale coś tam widać. Ogólnie środkowa część skrzyni częściowo przysłania przykręcony pierścień i simmering wałka ataku i nie bardzo widzę opcję, żeby to się dało wyjąć bez rozbierania skrzyni od przodu.
Obrazek
Obrazek
Four rings to rule them all

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 26 sie 2017, 23:27

I ten simering nie wylezie zahaczając o rant tyłu skrzyni? Tych śrub wydaje się nie trzeba by ruszać.
Jak go zobaczyłem to wydawało mi się, że dało by radę - ale fakt - nie mam teraz wglądu w to miejsce.
Problem też w tym, że ten uszczelniacz jak i uszczelniacz od strony miski olejowej wycofano w tym roku w czerwcu z ASO. Michał szuka, może znajdzie. To bym chciał wstawić OEMowe
Kot też jest Quattro

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 27 sie 2017, 00:11

Ukaniu pisze:I ten simering nie wylezie zahaczając o rant tyłu skrzyni? Tych śrub wydaje się nie trzeba by ruszać.
W sumie masz rację. Spojrzałem teraz w Elsę i faktycznie tych śrub nie trzeba odkręcać. Jeśli da się wyciągnąć wałek atakujący rozbierając skrzynię od tyłu to i simmering powinien wyjść. Gorzej z wbiciem nowego, bo z jednej strony będzie przysłonięty przez środkową część skrzyni.
Ukaniu pisze: Problem też w tym, że ten uszczelniacz jak i uszczelniacz od strony miski olejowej wycofano w tym roku w czerwcu z ASO. Michał szuka, może znajdzie. To bym chciał wstawić OEMowe
Wiem kto taki ma na zbyciu :D Nówka nie śmigana, kupiony w ASO przy okazji jak robiłem tylny uszczelniacz. Z racji, że sądziłem wtedy, że się nie da go wymienić bez wyciągania skrzyni, to odłożyłem na półkę i leży sobie tak już przeszło 4 lata.
Nowy kosztował 165zł, oddam za 110 + wysyłka ;)

ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Obrazek
Four rings to rule them all

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl