[D2 ALL ] Dziwny komunikat - czerwony wykrzyknik
[D2 ALL ] Dziwny komunikat - czerwony wykrzyknik
witam mam pytanko od jakiegos czasu przy ostrym ruszaniu albo skrecaniu na skrzyzowaniu zaczelo zapalac sie na wyswietlaczu czerwone koło z wykrzyknikiem co ona oznacza ? prosze o pomoc :-(
Ostatnio zmieniony 29 mar 2013, 18:53 przez glinka, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 313
- Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
- Lokalizacja: wielkopolska/ Piła
Stawiam na zbyt niski stan płynu hamulcowego.
Jeśli tak to dolać a następnie szukać przyczyny jego ubytku.
Jeśli tak to dolać a następnie szukać przyczyny jego ubytku.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Miałem to samo :)Prawdopodobnie Sterownik pompy ABS da się naprawić u jakiegoś dobrego elektryka, koszt ok 300 zł pozdrawiam
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
podpinam się pod temat "dziwna kontrolka" , otóż pojawiła mi się czerwona kontrolka tuż obok obok wskazywanej godziny.
Kontrolka ta jest po lewej stronie zegara i wygląda jak palma , po prawej stronie zegara są kontrolki chyba przewietrzania pojazdu i druga od ogrzewania (webasto
ale ta palma , cóż to jest ???
Kontrolka ta jest po lewej stronie zegara i wygląda jak palma , po prawej stronie zegara są kontrolki chyba przewietrzania pojazdu i druga od ogrzewania (webasto
ale ta palma , cóż to jest ???
Czyżby synchronizacja daty i godziny z zegarem atomowym :lol:Acht pisze:podpinam się pod temat "dziwna kontrolka" , otóż pojawiła mi się czerwona kontrolka tuż obok obok wskazywanej godziny.
Kontrolka ta jest po lewej stronie zegara i wygląda jak palma
(...) ale ta palma , cóż to jest ???
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- bobasgoleniow
- Forum Audi A8
- Posty: 108
- Rejestracja: 23 maja 2010, 15:06
- Lokalizacja: Goleniów
- dice111
- Moderator
- Posty: 6010
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Cytując na instrukcją:
Zegar sterowany falami radiowymi z wyświetlaniem daty*
Zegar moze pracowac zarowno jako kwarcowy, sterowany falami radiowymi, albo jako normalny zegar kwarcowy.
Jeżeli zostanie odebrany telegram radiowy zegar przełącza sie automatycznie na tryb pracy zegara kwarcowego, sterowanego falami radiowymi na wyświetlaczu pojawia sie symbol odbioru fal radiowych. Jeżeli zegar nie odbiera aktualnego telegramu, nastepuje automatycznie po trzech dniach zmiana trybu na normalny zegar kwarcowy i symbol odbioru fal radiowych gaśnie.
Black Cars Matters
Czyli jest w aucie zegarek sterowany falami radiowymi DCF. Więcej info tutaj http://pl.wikipedia.org/wiki/DCF77
Przy okazji pytanie czy wszystkie S8 po lifcie miały DCFa? Bo u mnie nie łapie sygnału i nie wiem czy szukać przyczyny w elektryce czy po prostu były egzemplarze ubogie o tą funkcję.
Przy okazji pytanie czy wszystkie S8 po lifcie miały DCFa? Bo u mnie nie łapie sygnału i nie wiem czy szukać przyczyny w elektryce czy po prostu były egzemplarze ubogie o tą funkcję.
>>>AUTOELEKTRONIKA<<<