części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 98 4.2PB ] Wypadanie zapłonu

Tom42V8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 18 gru 2013, 17:43
Lokalizacja: Leszno

[D2 98 4.2PB ] Wypadanie zapłonu

Post autor: Tom42V8 » 04 wrz 2017, 00:11

Witam. mam problem z moją D2, wypadanie zapłonu 7-8 cylinder, silnik jest po wymianie pierscieni, cisnienie 13,5 na kazdym cylindrze, głowice po kompletnej regeneracji, kompletne uszczelnienie silnika, nowy rozrzad. sprawdzone zostało;
wtryski wszystkie ok zamieniane miejscami,
cewki wszystkie ok zamieniane miejscami
moduły ok zamieniane miejscami
swiece nowe
cisnienie w układzie paliwa ok prawie 6bar

Nadal wypadanie na 7-8 cylindrze

co może być przyczyną, prosze o pomoc bo juz nie mam sił

Pozdrawiam
Kędzia

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 04 wrz 2017, 05:29

A sterownik silnika , ?
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Tom42V8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 18 gru 2013, 17:43
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Tom42V8 » 04 wrz 2017, 09:18

Połaczyć idzie sie z sterownikiem. jak go sprawdzic ?? oddac elektrykowi ??
Kędzia

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 04 wrz 2017, 11:05

Najlepiej podmienić na jakiś sprawny. A gazunek posiadasz? Sterownik gazu też może nieźle nabroić
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Tom42V8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 18 gru 2013, 17:43
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Tom42V8 » 04 wrz 2017, 12:48

Nie gazu nie ma
Kędzia

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 04 wrz 2017, 17:48

Jak ciśnienie na listwie ok, swiece nowe i wszystko po regeneracji to na bank ktoś rozrząd zle poustawial. Tylko przy zle ustawionym rozrządzie powinieneś mieć roznice w ciśnieniu sprężania na poszczególnych cylindrach. Po tym co napisales wychodzi ze ktorys z wymienionych przez Ciebie punktów nie jest zgodny z prawda.

Sprawdź jeszcze koniecznie odmy i szczelność dolotu. Po remoncie jak ktoś to ruszal to moglo cos popekac albo czegos nie skrecili (mowiac o dolocie mam na myśli również eżektor do serwa. Poza tym to wypada na wolnych czy pod obciążeniem.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Tom42V8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 18 gru 2013, 17:43
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Tom42V8 » 04 wrz 2017, 19:00

Wypada na wolnych obrotach. Powyżej 2 tyś obrotów nie wypada i nie zapala się cat.
Kędzia

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 05 wrz 2017, 16:10

Bugalon pisze:. Tylko przy zle ustawionym rozrządzie powinieneś mieć roznice w ciśnieniu sprężania na poszczególnych cylindrach. .
tu bym sie nie zgodził, przecież zawory kiedyś sie zamkną, sprawdż dobrze rozrząd
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 05 wrz 2017, 16:17

Tom42V8 pisze:Wypada na wolnych obrotach. Powyżej 2 tyś obrotów nie wypada i nie zapala się cat.
Jeśli tylko na wolnych wypada, to bym sprawdził czy nie ciągnie lewego powietrza. Oringi wtrysków były wymieniane? Uszczelki kolektora dolotowego nowe?
Four rings to rule them all

Tom42V8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 18 gru 2013, 17:43
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Tom42V8 » 06 wrz 2017, 22:01

Rozrząd ustawiony na blokady. Iskra jest ładna na tych dwóch cylindrach. Wygląda jak by nie przepalał bo świece cały czas mokre.może za dużo paliwa dostaje
Kędzia

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 07 wrz 2017, 05:29

A walki rozrządu prawidłowo spięte? Kropki się pokrywają?
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 07 wrz 2017, 08:43

Hmm, jak on ma mokre świece to prawie wcale nie pali na te cylindry.
Zmierz ciśnienie sprężania.
Kot też jest Quattro

Tom42V8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 18 gru 2013, 17:43
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Tom42V8 » 07 wrz 2017, 08:59

Ciśnienie ma po 13.5 na każdym. A może wina kompa. Za duża dawkę paliwa daje i zalewa go na wolnych
Kędzia

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 07 wrz 2017, 09:36

A mnie się wydaje, że mylisz przyczynę ze skutkiem. Skoro zapłon wypada, to świece będą mokre, bo benzyna nie jest przecież spalana. Dopiero po przekroczeniu określonej liczby wypadających zapłonów na 200 obrotów wału, ECU przestaje całkowicie podawać paliwo na dany cylinder i jest check engine aż do ponownego uruchomienia auta.
Four rings to rule them all

Tom42V8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 18 gru 2013, 17:43
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Tom42V8 » 07 wrz 2017, 10:45

Czyli gdzie szukać przyczyny ??
Kędzia

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl