[D2 00 4.2PB/LPG ] Problem z esp
-
- Forum Audi A8
- Posty: 117
- Rejestracja: 11 sie 2015, 22:23
- Lokalizacja: GDA
[D2 00 4.2PB/LPG ] Problem z esp
Witam, problem wygląda tak:)
Po wymianie przegubu zewnetrznego,przedniego od strony pasażera,zaczęła mi sie zapalać
co jakiś czas kontrolka ESP, najczęsciej ta sytuacja pojawia gdy jade ok 60-70 km/h ,dam mu w palnik i jak przekracza 100 km/h włacza sie ESP i auto traci moc na chwile , odpuszcze gaz i jest ok, ale jak jade normalnie i powoli przyspieszam to nic sie nie dzieje , komputer nie pokazał zadnych błedów , wszystkie koła kręcą sie z jednakową prędkoscia...
czy ktos ma jakiś pomysł co moze byc??
Po wymianie przegubu zewnetrznego,przedniego od strony pasażera,zaczęła mi sie zapalać
co jakiś czas kontrolka ESP, najczęsciej ta sytuacja pojawia gdy jade ok 60-70 km/h ,dam mu w palnik i jak przekracza 100 km/h włacza sie ESP i auto traci moc na chwile , odpuszcze gaz i jest ok, ale jak jade normalnie i powoli przyspieszam to nic sie nie dzieje , komputer nie pokazał zadnych błedów , wszystkie koła kręcą sie z jednakową prędkoscia...
czy ktos ma jakiś pomysł co moze byc??
Ostatnio zmieniony 20 lis 2016, 23:10 przez piotrekdomy, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 117
- Rejestracja: 11 sie 2015, 22:23
- Lokalizacja: GDA
A jakiej marki był ?piotrekdomy pisze:Nowy przegub, oczka czyste
Pytam bo nie raz przerabiałem temat jak ludzie kazali zakładać sobie najtańsze przeguby a potem okazało się, że jest problem z ABS.
Bo nie pokaże jeśli ma różnice prędkości.piotrekdomy pisze: na kompie nie pokazało zadnych błedow ABS
Sprawdzałeś pod kompem do prędkości przy której wyrzuca kontrolkę ?piotrekdomy pisze:wszystkie koła kręcą sie z jednakową prędkoscia...
Jeśli pierścień na przegubie będzie miał niedomagania, to czujnik będzie źle odczytywał prędkość danego koła. Ale to pewnie wiesz
-
- Forum Audi A8
- Posty: 117
- Rejestracja: 11 sie 2015, 22:23
- Lokalizacja: GDA
ernesto pisze:A jakiej marki był ?piotrekdomy pisze:Nowy przegub, oczka czyste
Pytam bo nie raz przerabiałem temat jak ludzie kazali zakładać sobie najtańsze przeguby a potem okazało się, że jest problem z ABS.Bo nie pokaże jeśli ma różnice prędkości.piotrekdomy pisze: na kompie nie pokazało zadnych błedow ABSSprawdzałeś pod kompem do prędkości przy której wyrzuca kontrolkę ?piotrekdomy pisze:wszystkie koła kręcą sie z jednakową prędkoscia...
Jeśli pierścień na przegubie będzie miał niedomagania, to czujnik będzie źle odczytywał prędkość danego koła. Ale to pewnie wiesz
Ten przegub dostałem przy kupnie auta póltora roku temu od poprzedniego własciela, dzwoniłem do niego 2 dni temu i mowił ze to był jakis za 80 zł;p pewnie masz racje ,chinski szajs;p
przegub miałem pod ręką to został wymieniony
najlepiej bedzie jak kupie nowy ,lepszej firmy
-
- Forum Audi A8
- Posty: 117
- Rejestracja: 11 sie 2015, 22:23
- Lokalizacja: GDA
Witam.
Udało się rozwiązać tą zagadkę?
Mam podobne objawy:
a) czasami jak chcę dynamicznie przyśpieszyć włącza się ASR i odcina MOC
b) Gdy hamuje czasami wuczuwam jakby ABS się włączał.
Obajwy zaczeły się pokazywać po wymianie jednego z przegubów na jakiś GSP (Przynajmniej tak mi się wydaje - bo naprawiałem wtedy również skrzynię biegów)
[ Dodano: 2017-09-01, 18:11 ]
Temat się rozwiązał.
Przy okazji wymiany tarcz, klocków itd.. wymieniłem 2 nowe przeguby na Ruville i problem się rozwiązał.
Co się okazało, dwa stare były różnych firm w tym 1szt GSP i mimo takich samych parametrów widocznie musiała być jakaś minimalna różnica niewidoczna gołym okiem a ABS i ESP wariował.
TERAZ AUTO - PIĘKNIE PRZYŚPIESZ I HAMUJE, żadnych warjacji ABS I ESP
Udało się rozwiązać tą zagadkę?
Mam podobne objawy:
a) czasami jak chcę dynamicznie przyśpieszyć włącza się ASR i odcina MOC
b) Gdy hamuje czasami wuczuwam jakby ABS się włączał.
Obajwy zaczeły się pokazywać po wymianie jednego z przegubów na jakiś GSP (Przynajmniej tak mi się wydaje - bo naprawiałem wtedy również skrzynię biegów)
[ Dodano: 2017-09-01, 18:11 ]
Temat się rozwiązał.
Przy okazji wymiany tarcz, klocków itd.. wymieniłem 2 nowe przeguby na Ruville i problem się rozwiązał.
Co się okazało, dwa stare były różnych firm w tym 1szt GSP i mimo takich samych parametrów widocznie musiała być jakaś minimalna różnica niewidoczna gołym okiem a ABS i ESP wariował.
TERAZ AUTO - PIĘKNIE PRZYŚPIESZ I HAMUJE, żadnych warjacji ABS I ESP