A8 D2 4.2 1994r 20"-10J Naciąg/Gleba/Navi+FL
Witam, witam. Pompa paliwa wymieniona na ORI VDO od Michała Ada w końcu zaczęła poprawnie jechać i nie gasnąć, zamiennik dawał zbyt małe ciśnienie.
Oliwka wymieniona, Liqui Moly z dwusiarczkiem molibdenu 10W40 + Płukanka Liquy Moly Pro-Line, cały zestawik filtrów FILTRON.
Teraz zaczynam walkę nad przegubami wewnętrznymi, macie może jakąś sprawdzoną firmę ?
Jak znajdę chwilę czasu to lampy przód dostaną lekkiego "moda" którego jeszcze nie widziałem w żadnej ósemce.
Wrzucam kilka zdjęć jak to teraz wygląda
Niestety w tym roku nie zobaczymy się na zlocie , ale mam nadzieje że za rok spotkamy się w większym składzie.
Oliwka wymieniona, Liqui Moly z dwusiarczkiem molibdenu 10W40 + Płukanka Liquy Moly Pro-Line, cały zestawik filtrów FILTRON.
Teraz zaczynam walkę nad przegubami wewnętrznymi, macie może jakąś sprawdzoną firmę ?
Jak znajdę chwilę czasu to lampy przód dostaną lekkiego "moda" którego jeszcze nie widziałem w żadnej ósemce.
Wrzucam kilka zdjęć jak to teraz wygląda
Niestety w tym roku nie zobaczymy się na zlocie , ale mam nadzieje że za rok spotkamy się w większym składzie.
Mi takie malowanie też się podoba. Przydałoby się jeszcze progi boczne trysnąć w kolor moim zdaniemJanekS13 pisze:Wgląda bardzo przyzwoicie . Mi akurat dół zderzak bardzo się podoba w kolor
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Wal na wkręty do płyt gipsowychdanishow pisze:Progi też już w kolorze a raczej subtelne nakładki progowe, które muszę jeszcze przykręcić lub też przykleić
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Na początku latałem na czarnych dołach, jest to bardziej praktyczne przy jasnym lakierze, ale o wiele bardziej podoba mi się całość w kolorze, auto wygląda "świeżej", nie obrażając tych co preferują czarne doły, ale trochę to wygląda jak w starych oplach
Może ktoś miał doświadczenie z przegubami wewnętrznymi ? i poradzi jaką firmę wybrać ?. Niestety Ori brak, a używek wolałbym unikać.
Nakładki progowe a to ciekawy temat, jakieś "Home made" wyrzeźbiłeś ?
A to efekt oklejenia lamp - Folia cameleon niestety na zdjęciach nie widać tego efektu (na zdjęciach była jeszcze folia ochronna), poganiam trochę i poleci do kosza
Może ktoś miał doświadczenie z przegubami wewnętrznymi ? i poradzi jaką firmę wybrać ?. Niestety Ori brak, a używek wolałbym unikać.
danishow pisze:Progi też już w kolorze a raczej subtelne nakładki progowe, które muszę jeszcze przykręcić lub też przykleić
Nakładki progowe a to ciekawy temat, jakieś "Home made" wyrzeźbiłeś ?
A to efekt oklejenia lamp - Folia cameleon niestety na zdjęciach nie widać tego efektu (na zdjęciach była jeszcze folia ochronna), poganiam trochę i poleci do kosza
Witam. Więc powiem w skrócie Ada dostała "krwawienia z serca", z jednej z głowic zaczął lecieć olej, druga głowica też już była spocona, więc co tu dużo myśleć, trzeba działać.
Silnik aktualnie wyleciał z budy, więc szybki kontakt z MichałWruszak i lecimy dalej.
Dostałem paczuszkę z uszczelkami głowic - Reinz, pokryw zaworów - Reinz, kolektora ssącego - Reinz, kolektora wydechowego - Reinz, Śruby Głowic - Reinz, uszczelniacze wałków rozrządu - Corteco, uszczelniacz Wału/Pompy oleju przód - OE, uszczelniacz Wału Tył - Corteco, uszczelki niebieskie duże głowic - ORI, uszczelki niebieskie małe głowic - ORI, zestaw uszczelniajacy chłodniczkę Oleju, łożysko pompy oleju, uszczelka przodu silnika itp.
Myślę że to jeszcze nie koniec bo cały czas wychodzi coś w praniu. Jutro powoli zaczynamy składać serducho
Silnik aktualnie wyleciał z budy, więc szybki kontakt z MichałWruszak i lecimy dalej.
Dostałem paczuszkę z uszczelkami głowic - Reinz, pokryw zaworów - Reinz, kolektora ssącego - Reinz, kolektora wydechowego - Reinz, Śruby Głowic - Reinz, uszczelniacze wałków rozrządu - Corteco, uszczelniacz Wału/Pompy oleju przód - OE, uszczelniacz Wału Tył - Corteco, uszczelki niebieskie duże głowic - ORI, uszczelki niebieskie małe głowic - ORI, zestaw uszczelniajacy chłodniczkę Oleju, łożysko pompy oleju, uszczelka przodu silnika itp.
Myślę że to jeszcze nie koniec bo cały czas wychodzi coś w praniu. Jutro powoli zaczynamy składać serducho
Koło jest na pewno mało spotykane, ale jeszcze chodzi mi po głowię inna felga jeżeli znajdzie się klient na obecne kółko to może w tym sezonie wpadnie coś "świeżego", co do oponki to myślę że 245/35 załatwi sprawę i jeszcze lepiej wypełni nadkole.robertas pisze:Zajefajne te kolka sa ja bym zapodal tylko szersza guma na to ... Mateusz, halogeny ta folia oklejone mam juz z 2 lata i sie dobrze trzyma... Dzialaj tam z tym motorem
Serducho powoli się składa, myślę że już przyszłym tygodniu będzie skończone , bo LPG chce jeszcze ładnie pochować