części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 06 4.2TDI ] Dobre tarcze i klocki hamulcowe - przód

hypiak
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 22
Rejestracja: 30 sie 2015, 11:11
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: hypiak » 28 sie 2016, 12:57

Polecam komplet ATE kupić , tarcze zwykłe ATE a klocki też zwykłe lub ceramiczne , ten zestaw nie powinien sprawiać kłopotów

dzony22
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 22
Rejestracja: 27 kwie 2016, 16:46
Lokalizacja: Maków Maz.

Post autor: dzony22 » 03 lis 2016, 22:57

Polecam ATE lub EBC jak ktoś ma $ :)

Sony
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 54
Rejestracja: 10 sty 2017, 22:03
Lokalizacja: Birmingham

Post autor: Sony » 23 sie 2017, 11:11

Jaki rozmiar tarcz jest z przodu i z tyłu? Audi A8 d3 2009r 3.0 TDI.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 31 sie 2017, 09:38

Sony pisze:Jaki rozmiar tarcz jest z przodu i z tyłu? Audi A8 d3 2009r 3.0 TDI.
To raczej za mało danych... Po VIN najprędzej Ci pomogą.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Ramon E.
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 10 wrz 2017, 20:18
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ramon E. » 10 wrz 2017, 20:52

Witam. Czas odgrzać kotleta bo mi spać nie daje. A mianowicie: w grudniu 2015 kupiłem od Lewiana tarcze Zimmermana i klocki chyba ABT (do sprawdzenia po nr zamówienia 2161). Dla mnie totalna masakra. W styczniu 2016 pojechałem na sycylie i z powrotem i po powrocie tarcze jak były rozgrzane biły. Nie ukrywam że w Niemczech padał deszcz a musiałem dosyć ostro parę razy hamować i dostały wody na 100%, ale to nie powód żeby je od razu szlag trafił. Po powrocie w Intercarsie wziałem Tarcze TRW i klocki już nie wiem jakie, po 3 miesiącach jazdy u nas znowu to samo - jak rozgrzane to przy hamowaniu biją - czyli decyzja do dupy. Ale nic nie robiłem do tej pory, bo już mi się odechciało. Nadmienię, że nie jeżdżę jak furiat tylko w "miarę" statecznie. Przebiegi robię rzędu 15 tys km na rok i raczej 60% trasa. Nie jest to moje podstawowe auto do jezdzenia na co dzień. Weźcie, coś poradźcie co tu założyć, żeby to zaczęło funkcjonować. Budżet w miarę jest, ale żeby to nie był przerost formy nad treścią, tylko rzeczowo wydane pieniądze.
Ramon

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 10 wrz 2017, 21:35

Tarcze ATE + Klocki HAWK HPC lub PC , rozsadna i dobra jakość . Chociaz w przypadku 4.2 tdi sugerowałbym wymianę układu hamulcowego na coś lepszego - zaciski 6 tłoczkowe + duża tarczą 385-400mm - wtedy można jeździć spokojnie
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2017, 07:46 przez michalwruszak, łącznie zmieniany 1 raz.
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Ramon E.
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 10 wrz 2017, 20:18
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ramon E. » 10 wrz 2017, 22:02

Wymiana na zaciski 6 tłoczkowe + wieksza tarcza wiąże się z jakimiś większymi przeróbkami? Czy wejdzie wtedy felga 18 z zimówką? Pytam, bo nie wiem czy tu sobie u nas poradzę mechanicznie.
Ramon

jacekmury1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 43
Rejestracja: 27 paź 2016, 20:17
Lokalizacja: katowice

Post autor: jacekmury1 » 19 lis 2017, 14:54


dzinksgarage
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 25 lip 2016, 00:48
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: dzinksgarage » 01 lut 2019, 17:48

Odgrzeję kotleta :] Tarcze na przód, które się nie pokrzywią?

walus30

Post autor: walus30 » 02 lut 2019, 18:40

dzinksgarage pisze:Odgrzeję kotleta :] Tarcze na przód, które się nie pokrzywią?
Ja mam przod z aso ori 380 mm ,
Z tylu ATE tarcze i klocki ceramiczne, ale przy hamowaniu z 160-200 tez kierownica bije

We wszystkich innych autach zawsze był ten sam problem, zawsze biło. Tzn- jak były nowe to przez jakoś czas spokój , ale po pewnym czasie wszystko chyba bije wiec moim zdaniem nie warto kupować coraz to innych producentów - ja przerobiłem wiele firm „premium” i prawie zawsze taki sam efekt.
Muszę jednak przyznać ze przód który jest ori nie widać na nim żadnego zużycia , tyl już robiłem 2 razy na ATE (klocki) wiec może warto kupić w ASO lub to ten rozmiar tak dobrze się trzyma, bo z tylu tylko 356mm

Swoją droga cena tarczy przod i dostępność tez jest powalająca <faktycznie>

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 02 lut 2019, 21:50

W D2 biło wszystko. Heble tragedia (no może poza 345 od Brembo). W D3 miałem komplet Textara 385 (swap z W12), teraz w D2 również komplet Textara 380 (swap z D4) i nie ma bicia. Klocki odpowiednio dotarte i cisza.
Ale fakt faktem jak się uprzesz to każdy zabijesz, jeśli jeździsz agresywnie zainteresuj się po prostu ceramiką.
Black Cars Matters

walus30

Post autor: walus30 » 02 lut 2019, 22:25

się po prostu ceramiką
Pod warunkiem ze nie jeździsz na mokrym;)

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 02 lut 2019, 22:58

Ja uważam, że do jazdy codziennej autem jak A8 ceramika to przesada. Jeździłem przez miesiąc RS6 C6 z ceramiką i szczerze jakoś na mnie nie zrobiły wrażenia w jeździe do pracy jak np padało mocno a mam raczej blisko. Ogólnie mam wrażenie, że hamuje dobrze na suchym i dogrzane. Nie opłaca się tego brać do auta, którym jeździ się "w koło komina" lub trasy. Lepiej dobrą tarczę dużą i grubą i do tego zacisk.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Jacek82
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 138
Rejestracja: 25 lut 2018, 16:00
Lokalizacja: Opole

Post autor: Jacek82 » 03 lut 2019, 10:06

Ciekawe ile tłoczków w tym RS6 C6 było skorodowanych,ceramika wymaga odpowiedniego serwisowania i wtedy nie ma z nią żadnego problemu.
Najwięcej zawsze uwag mają ci którzy naczytają się bzdur w necie a nie mieli z tym styczności.
Urban legend nic więcej

walus30

Post autor: walus30 » 03 lut 2019, 10:35

Jacek82 pisze:Ciekawe ile tłoczków w tym RS6 C6 było skorodowanych,ceramika wymaga odpowiedniego serwisowania i wtedy nie ma z nią żadnego problemu.
Najwięcej zawsze uwag mają ci którzy naczytają się bzdur w necie a nie mieli z tym styczności.
Urban legend nic więcej
To ze ceramika nie hamuje na mokrym wynika z testów hamowania, a nie bzdur internetowych.
A swoją droga ceramika w autach do jazdy na codzień to przerost formy nad treścią i ekstra wydatek podczas zakupu, No chyba, ze doceniasz ceramikę dojeżdżając do świateł w mieście?
Jeździłem najnowszy 911 Turbo 4S, Cayenne 550 ps ,bez ceramiki i było Ok a to auta typowo sportowe wiec podniecanie się ceramika jest chyba na wyrost, tym bardziej przy takich autach którymi jeździ się na codzień.
Przenoszenie na sile rozwiązań z wyścigów samochodowych i wyczynowych do codziennego użytku jest nieporozumieniem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl