części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 95 4.2PB ] Zapalił i zgasł.

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 02 gru 2010, 20:29

krzysztof slask pisze:
mdamian pisze:Kolego krzysztof slask , jeśli zamontujesz normalnie pompę to może się spalić , ale jeśli zamontujesz ją normalnie na miejsce tak jak powinna być to będzie chodzić normalnie .
a jak sprawdzic czy dokladnie weszla na mijsce jakies rady(o tym ze wezyk przelewowy ma wejsc dokladnie w otwur w koszu to wiem) ? a gdzies tam jest jakis ring uszczelniajocy na ktory trzeba uwazac jest on do kupienia ?i na co zwrucic uwage
Trzeba zwrócić szczególną uwagę aby kosz podwieszony w zbiorniku był dobrze ustawiony, a wtedy kosz pompy prawie sam wpadnie na miejsce. Pamiętaj tylko aby zalać benzyną kosz bo tak to pompa może mieć problem ze złapaniem podciśnienia. A tak w ogóle to zalej paliw więcej do zbiornika bo inaczej pompa przez pewien czas będzie pracować na sucho.
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 02 gru 2010, 21:02

Kolego krzysztof slask , tu masz temat z rysunkami . Dużo tobie pomorze . http://www.a8team.pl/topics28/2414.htm

krzysztof slask
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 22
Rejestracja: 01 gru 2010, 15:47
Lokalizacja: slask

Post autor: krzysztof slask » 02 gru 2010, 21:26

mdamian pisze:Kolego krzysztof slask , tu masz temat z rysunkami . Dużo tobie pomorze . http://www.a8team.pl/topics28/2414.htm
dzieki kolego ale od awari czytalem ten watek z 20 razy ale mam pytanko jak i kiedy zalac ta pompe ?czym wiem :-P

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 02 gru 2010, 22:14

paliwem , zalej zbiornik żeby było ponad pół i tyle .
Przy montażu samo się napełni .

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 02 gru 2010, 22:40

Tak jak kolega wyżej napisał najlepiej mieć trochę więcej paliwa. Będziesz miał wtedy pewność, że wszystko zrobiłeś jak należy. Ja u siebie miałem ponad pół zbiornika więc mogłem odpuścić sobie zalewanie. Kiedyś koledze z forum pomagałem telefonicznie przy wymianie pompy i on właśnie musiał zalać kosz paliwem ale udało mu się i chyba dalej śmiga.
Dążenie do doskonałości.

krzysztof slask
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 22
Rejestracja: 01 gru 2010, 15:47
Lokalizacja: slask

Post autor: krzysztof slask » 04 gru 2010, 13:10

koledzy jednak to nie pompa bo chodzi , cisnienie tez jest bo jak poluzowalem srube to po calym bagazniku paliwo smigalo przy listwie tez jest .moze jakies sugestie co jeszcze sprawdzic ,kabel moze jutro bedzie to moze bardziej zuci swiatlo a puki co to aku sie laduje

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 04 gru 2010, 13:40

Przejrzyj http://www.a8team.pl/topics16/1922.htm

PS - doszło do Ciebie moje PW ? Bo leży mi ciągle w "do wysłania"
Black Cars Matters

krzysztof slask
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 22
Rejestracja: 01 gru 2010, 15:47
Lokalizacja: slask

Post autor: krzysztof slask » 04 gru 2010, 14:22

bezpieczniki posprawdzanie juz byly od razu jak nie chcial zapalic i dzisiaj znowu je patrzylem po koleji wszystkie a czy jest jakis przekaznik to nie wiem ktory bo tam jest ich troche. podpinalem tez na krotko pompe przy odpalaniu bez efektu

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 04 gru 2010, 18:23

No i Pompa ??:)

vito555
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 05 lip 2010, 21:23
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: vito555 » 04 gru 2010, 19:43

krzysztof slask pisze:koledzy jednak to nie pompa bo chodzi , cisnienie tez jest bo jak poluzowalem srube to po calym bagazniku paliwo smigalo przy listwie tez jest .moze jakies sugestie co jeszcze sprawdzic ,kabel moze jutro bedzie to moze bardziej zuci swiatlo a puki co to aku sie laduje
Jeśli posiadasz manometr ,to zapnij w szereg na zasilaniu.Możesz również odkręcić powrót paliwa na silniku i zobacz ,czy leci paliwo powrotem (przy właściwym ciśnieniu paliwo powinno iść na powrót.).Jednak pomiar manometrem jest dokładniejszy.

krzysztof slask
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 22
Rejestracja: 01 gru 2010, 15:47
Lokalizacja: slask

Post autor: krzysztof slask » 04 gru 2010, 20:45

kolego sprawdzalem na wlocie do listwy i powrocie wszedzie lecialo ,przy wlocie do listwy przy poluzowani sruby byl charakterystyczny ssssssyyyykkk i paliwo w okolo latalo czyli dosyc spore cisnienie ,a jedno mnie dziwi ze przy licznych probach odpalenia swiece nie zalane :-?

vito555
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 05 lip 2010, 21:23
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: vito555 » 04 gru 2010, 21:59

to musisz się zagłębić trochę.
mała żaróweczka(lepszy led)i zobacz ,czy masz wysterowanie na wtryskiwacze ,cewki.
Zapinałeś vcds?Może rozjaśni Ci problem?
Ciśnienie sprężania ( jak wspomniał kolega pioter na temat rozrządu)
Może zamarzł wydech( wczoraj miałem dwóch klientów- auta przyjechały na lince ,przy których tak się stało Alfa ,Punto II )łatwo to sprawdzić -poluzuj śruby przed katami i heja .

krzysztof slask
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 22
Rejestracja: 01 gru 2010, 15:47
Lokalizacja: slask

Post autor: krzysztof slask » 05 gru 2010, 13:13

Wlasnie podlonczylem vaga i wyskoczylo pare bledow ale sporadycznych oto one
18010
16518
1088
17978
1183
po wykasowaniu dalej nie chce zapalic i zaden blad sie nie pojawa :evil:

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 05 gru 2010, 13:37

18010 P1602 465A Sterownik ECM - niskie napięcie zasilania z akumulatora (terminal 30)
17978 P1570 463A Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody
1183 - - - - - 049F Lampka kontrolna MIL (katalizatora) (K72)
1088 - - - - - 0440 Adaptacja składu mieszanki 2 (Mixture control 2)
16518 P0134 4086 Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 1 - brak sygnału

Twój problem tkwi raczej w dwóch pierwszych błędach są one związane z kluczykiem, a dokładnie z imobilajzerem. Myślę, że sterownik immo zgubił gdzieś kod kluczyka lub tak jak błąd wskazuje sterownik skończył swój żywot.
Dążenie do doskonałości.

krzysztof slask
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 22
Rejestracja: 01 gru 2010, 15:47
Lokalizacja: slask

Post autor: krzysztof slask » 05 gru 2010, 13:52

kontrolka z immo gasnie na desce czy da sie jakos sprawdzic czy napewno to jest ? jakies obejscie ?moze vagiem? czy ino serwis

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl