Trzeba zwrócić szczególną uwagę aby kosz podwieszony w zbiorniku był dobrze ustawiony, a wtedy kosz pompy prawie sam wpadnie na miejsce. Pamiętaj tylko aby zalać benzyną kosz bo tak to pompa może mieć problem ze złapaniem podciśnienia. A tak w ogóle to zalej paliw więcej do zbiornika bo inaczej pompa przez pewien czas będzie pracować na sucho.krzysztof slask pisze:a jak sprawdzic czy dokladnie weszla na mijsce jakies rady(o tym ze wezyk przelewowy ma wejsc dokladnie w otwur w koszu to wiem) ? a gdzies tam jest jakis ring uszczelniajocy na ktory trzeba uwazac jest on do kupienia ?i na co zwrucic uwagemdamian pisze:Kolego krzysztof slask , jeśli zamontujesz normalnie pompę to może się spalić , ale jeśli zamontujesz ją normalnie na miejsce tak jak powinna być to będzie chodzić normalnie .
[D2 95 4.2PB ] Zapalił i zgasł.
Dążenie do doskonałości.
Kolego krzysztof slask , tu masz temat z rysunkami . Dużo tobie pomorze . http://www.a8team.pl/topics28/2414.htm
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 22
- Rejestracja: 01 gru 2010, 15:47
- Lokalizacja: slask
dzieki kolego ale od awari czytalem ten watek z 20 razy ale mam pytanko jak i kiedy zalac ta pompe ?czym wiem :-Pmdamian pisze:Kolego krzysztof slask , tu masz temat z rysunkami . Dużo tobie pomorze . http://www.a8team.pl/topics28/2414.htm
paliwem , zalej zbiornik żeby było ponad pół i tyle .
Przy montażu samo się napełni .
Przy montażu samo się napełni .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Tak jak kolega wyżej napisał najlepiej mieć trochę więcej paliwa. Będziesz miał wtedy pewność, że wszystko zrobiłeś jak należy. Ja u siebie miałem ponad pół zbiornika więc mogłem odpuścić sobie zalewanie. Kiedyś koledze z forum pomagałem telefonicznie przy wymianie pompy i on właśnie musiał zalać kosz paliwem ale udało mu się i chyba dalej śmiga.
Dążenie do doskonałości.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 22
- Rejestracja: 01 gru 2010, 15:47
- Lokalizacja: slask
- dice111
- Moderator
- Posty: 6010
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Przejrzyj http://www.a8team.pl/topics16/1922.htm
PS - doszło do Ciebie moje PW ? Bo leży mi ciągle w "do wysłania"
PS - doszło do Ciebie moje PW ? Bo leży mi ciągle w "do wysłania"
Black Cars Matters
-
- Forum Audi A8
- Posty: 22
- Rejestracja: 01 gru 2010, 15:47
- Lokalizacja: slask
No i Pompa ??:)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Jeśli posiadasz manometr ,to zapnij w szereg na zasilaniu.Możesz również odkręcić powrót paliwa na silniku i zobacz ,czy leci paliwo powrotem (przy właściwym ciśnieniu paliwo powinno iść na powrót.).Jednak pomiar manometrem jest dokładniejszy.krzysztof slask pisze:koledzy jednak to nie pompa bo chodzi , cisnienie tez jest bo jak poluzowalem srube to po calym bagazniku paliwo smigalo przy listwie tez jest .moze jakies sugestie co jeszcze sprawdzic ,kabel moze jutro bedzie to moze bardziej zuci swiatlo a puki co to aku sie laduje
-
- Forum Audi A8
- Posty: 22
- Rejestracja: 01 gru 2010, 15:47
- Lokalizacja: slask
to musisz się zagłębić trochę.
mała żaróweczka(lepszy led)i zobacz ,czy masz wysterowanie na wtryskiwacze ,cewki.
Zapinałeś vcds?Może rozjaśni Ci problem?
Ciśnienie sprężania ( jak wspomniał kolega pioter na temat rozrządu)
Może zamarzł wydech( wczoraj miałem dwóch klientów- auta przyjechały na lince ,przy których tak się stało Alfa ,Punto II )łatwo to sprawdzić -poluzuj śruby przed katami i heja .
mała żaróweczka(lepszy led)i zobacz ,czy masz wysterowanie na wtryskiwacze ,cewki.
Zapinałeś vcds?Może rozjaśni Ci problem?
Ciśnienie sprężania ( jak wspomniał kolega pioter na temat rozrządu)
Może zamarzł wydech( wczoraj miałem dwóch klientów- auta przyjechały na lince ,przy których tak się stało Alfa ,Punto II )łatwo to sprawdzić -poluzuj śruby przed katami i heja .
-
- Forum Audi A8
- Posty: 22
- Rejestracja: 01 gru 2010, 15:47
- Lokalizacja: slask
18010 P1602 465A Sterownik ECM - niskie napięcie zasilania z akumulatora (terminal 30)
17978 P1570 463A Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody
1183 - - - - - 049F Lampka kontrolna MIL (katalizatora) (K72)
1088 - - - - - 0440 Adaptacja składu mieszanki 2 (Mixture control 2)
16518 P0134 4086 Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 1 - brak sygnału
Twój problem tkwi raczej w dwóch pierwszych błędach są one związane z kluczykiem, a dokładnie z imobilajzerem. Myślę, że sterownik immo zgubił gdzieś kod kluczyka lub tak jak błąd wskazuje sterownik skończył swój żywot.
17978 P1570 463A Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody
1183 - - - - - 049F Lampka kontrolna MIL (katalizatora) (K72)
1088 - - - - - 0440 Adaptacja składu mieszanki 2 (Mixture control 2)
16518 P0134 4086 Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 1 - brak sygnału
Twój problem tkwi raczej w dwóch pierwszych błędach są one związane z kluczykiem, a dokładnie z imobilajzerem. Myślę, że sterownik immo zgubił gdzieś kod kluczyka lub tak jak błąd wskazuje sterownik skończył swój żywot.
Dążenie do doskonałości.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 22
- Rejestracja: 01 gru 2010, 15:47
- Lokalizacja: slask