Oczywiście o przedlift mi chodziło :mrgreen:colln pisze:aby na pewno ?dice111 pisze:Mowa o lifcie (halogen w reflektorze).
PS. U mnie tak teraz wyglądają dzienne
http://www.a8team.pl/topics26/2954,30.htm
![]() |
![]() |
[S8 D2 00 ] Jakie żarówki ?
- JuniorPoznan
- Forum Audi A8
- Posty: 107
- Rejestracja: 01 wrz 2010, 00:25
- Lokalizacja: Poznań
Fotki owszem w weekend zrobiłem ale nie miałem tyle samozaparcia aby je wrzucić a w tygodniu miałem tyle roboty że wrzucam dopiero dzisiaj.JuniorPoznan pisze:FOSS jak z tą fotką ?Juz po weekendzie
Tak więc poniżej kilka fotek moich lamp XenonPlus przerobionych na dzienne światła LED'owe (fotki z przybliżenia robione na odpowiednich ustawieniach w stosunku do światła):
:arrow:
:arrow:
:arrow:
:arrow:
:arrow:
Światła dzienne włączają się automatycznie po włączeniu zapłonu bez włączania tylnych świateł pozycyjnych ani żadnego podświetlenia deski rozdzielczej, świecą także po włączeniu świateł pozycyjnych (standardowo przełącznikiem przy kierownicy) oraz gasną automatycznie po włączeniu świateł mijania ;-)
A tak świecą moje kierunkowskazy zrobione także na LED'ach:
:arrow:
:arrow:
Kierunkowskazy na LED'ach działają tylko po zastosowaniu dodatkowych rezystorów przy każdej żarówce przy czym przy przednich kierunkach należy także zamienić bieguny pomiędzy kablami zasilającymi ponieważ LED'y w przeciwieństwie do zwykłych żarówek muszą być odpowiednio podłączone (+ do + i - do -) :lol:
Ostatnio zmieniony 20 mar 2011, 12:07 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- JuniorPoznan
- Forum Audi A8
- Posty: 107
- Rejestracja: 01 wrz 2010, 00:25
- Lokalizacja: Poznań
dice111 pisze:Co to dokładnie za LEDy masz na tych dziennych ?
:arrow:JuniorPoznan pisze:ciekawe... ciekawe... i tak jak poprzednik zadam pytanie, jakie ledy ta wlozyles ?
To tylko żarówki H7 LED ale konstrukcja lampy powoduje że wyglądają naprawdę efektownie (prawie jak fabryczne) a generują tyle światła że jeżdżę na nich bez obawy - miałem już jedną kontrolę drogową w której Policjant koniecznie szukał dziury w całym i pomimo braku odpowiedniej homologacji na lampie uznał że lampy rzeczywiście działają prawidłowo i spełniają swoją rolę (nie znalazł argumentu przeciwko i chyba uznal że rzeczywiście jest to fabryczna konstrukcja).
Oczywiście poza włożeniem samych żarówek musiałem podłubać też w elektryce żeby włączały się i wyłaczały zgodnie z obowiązującymi przepisami i jednocześnie nie wywalało mi jakichś błędów na FIS'ie i ogólnie desce rozdzielczej (kiedy świecą dzienne nie świeci kontrolka od świateł drogowych jak to dzieje się u jednego z kolegów który na dzienne przerabiał lampy soczewkowe).
Lampy XenonPlus to bi-xenon więc drogowe mam dalej fabrycznie na xenonie.JuniorPoznan pisze:hmm a co z drogowymi ?
Jedyna wada tak przerobionych lamp to jakość oświetlenia świateł drogowych generowanego tylko przez xenon - tu przyznaję że pierwotna konstrukcja z reflektorami dalekosiężnymi wspomagającymi światła drogowe jest dużo lepsza i bez reflektorów dalekosiężnych światła drogowe już nie zachwycają...
ale weryfikując swoje potrzeby doszedłem do wniosku, że na światłach dziennych jeżdżę chyba kilkaset razy więcej niż na światłach drogowych (od kiedy mam przerobione lampyu w dzień wogóle nie używam świateł mijania a drogowe tylko czasami przydają się w nocy i to najczęściej tylko na krótką chwilę) więc poszedłem na swego rodzaju kompromis ;-)
Ostatnio zmieniony 20 mar 2011, 12:05 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Tylko niestety nadal pozostaje problem braku homologacji (Exx) wytłoczonego na szkle lampy. Jak się pies uprze to kwit położysz za te lampki. Ogólnie pomysł ciekawy, ale wolę jednak jeździć w dzień na xenonach i mieć w nocy do dyspozycji lepsze oświetlenie drogi. Poza tym kwestia, że to nie oryginalne rozwiązanie i bez homologacji też jak dla mnie jest do odrzucenia. Chociaż mimo wszystko lepiej tak niż tak jak w mojej jakiś dzielny szwajcar wpierniczył paski ledowe w kratki koło halogenów - ale to już niedługo zrobi wypad :mrgreen:
>>>AUTOELEKTRONIKA<<<
chyba lepiej jak by gasły już przy pozycjach, co jak np wieczorem parkujesz auto i musi stać z właczonymi pozycjami - trochę głupio bo takie dzienne to wtedy dają za mocno no i powód do doczepienie się przy jakiejś kontroli usłyszysz że tak nie może być... ;-)FOSS pisze:świecą także po włączeniu świateł pozycyjnych (standardowo przełącznikiem przy kierownicy) oraz gasną automatycznie po włączeniu świateł mijania
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
Ale właśnie tak jak jest teraz to jest zgodnie z przepisami więc moim zdaniem oprócz braku homologacji nie ma żadnego innego powodu aby podczas kontroli zakwestionować poprawność ich działania ;-)colln pisze:chyba lepiej jak by gasły już przy pozycjach, co jak np wieczorem parkujesz auto i musi stać z właczonymi pozycjami - trochę głupio bo takie dzienne to wtedy dają za mocno no i powód do doczepienie się przy jakiejś kontroli usłyszysz że tak nie może być... ;-)FOSS pisze:świecą także po włączeniu świateł pozycyjnych (standardowo przełącznikiem przy kierownicy) oraz gasną automatycznie po włączeniu świateł mijania
Dla wyjaśnienia dodam tylko że działanie świateł dziennych nie jest zależne od włączenia/wyłączenia świateł pozycyjnych... jeżeli muszę pozostawić auto na światłach pozycyjnych to po prostu włączam pozycyjne - dzienne świecą tylko po włączeniu zapłonu.
Dla własnej wygody w planach mam jeszcze dodatkowy przełącznik którym mógłbym całkowicie wyłączyć działanie świateł dziennych - konkretna koncepcja jest ale czasu na wykonanie brak więc jeszcze trochę mi to zajmie.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-