Odpowiadajac po kolei:
maciu pisze:Jaka była wartość początkowa auta?
1. Leasing - 12260 funtow / 64978 zl
brutto?
Dlaczego nie kontynuowałaś leasingu S8ki?
2 lata to dosyc krotko...
Wartosc poczatkowa na fakturze to: 62286 funtow, w tym byly opcje dodatkowe za 2169.6 funtow, ale to nie do konca prawda, bo jedna z opcji na fakturze ma zla cene. 1 wrzesnia czyli 21 miesiecy od nowosci mialam cene wykupu 41975.00. Roznica 20311 funtow. Wszystko kwoty brutto, wyzej i tutaj.
Nie kontynuowalam, bo dostalam mniej korzystna opcje przedluzenia powyzej 2 lat i zaczelam szukac czegos nowego, a wpadlo troche wczesniej niz planowalam. Z promocjami to tez nie jest tak, ze mowisz: chce promocje tego i tego dnia, prosze mi sprzedac samochod w takiej i takiej cenie. Albo jakis dealer ma auto do wypchniecia albo nie. Ten mial akurat 4 na zbyciu. Byc moze za jakis czas beda na zbyciu S-ki D4, ale nie wydaje mi sie, bo w drugim kwartale w ogole nie przybylo ich w statystykach, a nawet jedna zarejestrowana zniknela. Moze juz w ogole ich nie produkuja, tylko S+.
FOSS pisze:
Weź nie drąż tego tematu.
Aga mówiła jaka była miesięczna rata leasingowa.
Ja do bogatej elity tego kraju mam daleko ale w przeliczeniu na pln'y to sporo osób mogłoby taką S8 sobie 2 lata pojeździć... ja również.
Warunki finansowania w PL są irracjonalne. W odniesieniu do siły nabywczej pieniądza to w PL chyba wszystko jest mega drogie
Na innym forum ktos wzial w polski leasing konsumencki Audi A4 2.0 TFSI Quattro STronic 2018 (w srodku nawet bez skory) i placi dokladnie tyle ile ja placilam za S8. Niestety Polska jest mniejszym rynkiem, mniejsza konkurencja i slabsze oferty. To jest jeden z powodow, dla ktorych nie palilabym sie do powrotu do Polski, lubie te tanie samochody, a to moje hobby w koncu.
Lolo2 pisze:
Chodzi ci o ta skorzana nakladke?
http://allegro.pl/raczka-galki-wybierak ... 15842.html
Bo u mnie tylko od gory ta nakladka jest skorzana. Reszta jest w drewnie lakierowanym lub innym materiale lakierowanym (polerowanym).
Calego w drewnie nigdzie nie widze.
Tak chodzi dokladnie o te nakladke, chce drewniana, ale nie idzie znalezc uzywki. Mam juz ceny nowych z UK i z Polski. W UK po znizce jedyne 211 funtow, w Polsce okolo 900zl. Ale dzieki, ze znalazles sama nakladke, moze ja kupie i sprawdze czy pasuje do lewostronnego auta czy jest jakas roznica, bo numer czesci jest inny. Co ciekawe jak zamawia sie to jako opcje, to kosztuje 100 funtow ekstra, ale w 2017 juz sie nie dalo. Minimalizacja opcji w koncowce produkcji.
panton pisze:
zastanawia mnie jakie pakiety wpływają w D4 na wyciszenie i z nowości to właśnie ten system jest dostępny czego w D3 nie było...
zakładam, że w obecnej A8D4 3.0TDI również ma podwójne szyby bo to również ma wpływ na wyciszenie
Podwojne szyby sa w standardzie w UK. W A8 sa podwojne szyby, w S8 sa akustyczne szyby (bez przyciemnienia). Z Polskiej strony widze, ze tutaj jest wszystko rozbite na czesci i w Niemczech tez pewnie wybiera sie samemu. Sa opcje:
-Szyby dźwiękoszczelne, z izolacją termiczną
-Szyby dźwiękoszczelne, z izolacją termiczną, szyby tylne przyciemnione (szyby privacy)
-Szyby podwójne z izolacją akustyczną
-Szyby podwójne z izolacją akustyczną, szyby tylne przyciemnione (szyby privacy)
Takze najlepiej posprawdzac VIN i wyposazenie kazdego kandydata. Tak spedzilam sporo czasu sprawdzajac rozne Mercedesy jak szukalam poltora roku temu.